| | Autorotace 8. 4. 2019 / 21:04 | |
| | No, tady je popisovaný podchvat http://www.vrtulnik.cz/teorie/podchvat.htm a v posledním odstavci je, že se děje: při prudkém přechodu do svíčky, při vybírání ze střemhlavého letu a bojové zatáčce. Takže bych řekl, že to je něco jiného. Popis asi nechám radši na tom odkazu.
K tomu mému tvrzení o stabilitě retreating blade stall, měl bych to nějak podložit a zacitovat, ale nemám sílu to teď hledat, píšu si to.
EDIT: https://www.faa.gov/regulations_policies/handbooks_manuals/aviation/helicopter_flying_handbook/media/hfh_ch11.pdf
To zvyšování podélného sklonu je tam zmíněno, a jako jeden z vlivů, které přispívají jsou i ostré zatáčky. Na druhou stranu ty jsou i mezi příčinami toho podchvatu... A o tom v tom handbooku nic nevidím, tak nevím, jestli to berou jako jedno? |
| |
|