Nektere ty detaily jsou super. Az bych rekl, ze je docela skoda, ze si je clovek uzije akorat pri nouzaku
V mistech, kde to znam, nesnesu uz nic jineho nez dobre ortho a detailni autogen, ale pro jina mista je vektorovy land class a kvalitni textury asi rozumna volba, a to i z hlediska narocnosti na hdd.
Nicmene... tesim se na den, kdy nekdo prijde na postup, jak docilit toho, ze silnice a zeleznice nebudou ta pole protinat tak necitlive, jak je tomu doposud jak u X Plane, tak i u P3D. Viz napr. ty dva prvni screeny
https://uploads-ssl.webflow.com/5b27a494dc3d312fe5c01da8/5c66f6ae8f83d104590c7cf7_Terrain_1.jpg
https://uploads-ssl.webflow.com/5b27a494dc3d312fe5c01da8/5c66f6bd5b3ce02b90fa7b7b_Terrain_2.jpg
Neznam detaily technologie land class a vektorovych overlay, takze se mi to dobre keca. Nezabyval se tim nekdo nekdy?
Milan |
|