| | | Pojížděcí a přistávací světla v P3D a jejich malá účinnost 12. 2. 2019 / 15:27 | |
| | Ahoj,
setkal se někdo s malou viditelností těchto světel po posledním updatu P3D? Je jedno, u které scenerky nebo u kterého letadla. Mám odzkoušené v několika včetně defaultu.
Podařilo se vám najít nějaké řešení?
Díky
Jirka |
| |
|
| | | Pojížděcí a přistávací světla v P3D a jejich malá účinnost 13. 2. 2019 / 14:12 | |
| | Taky se mi to moc nelíbí, škoda že není pro P3D od A2A Simulations 3D LIGHTS REDUX...
Ale někde jsem četl že to borci nějak upravili aby to šlapalo i v P3D ale zaboha to už nemůžu najít... |
| |
|
| | | | Pojížděcí a přistávací světla v P3D a jejich malá účinnost 13. 2. 2019 / 18:11 | |
| | | |
|
| | | | | Pojížděcí a přistávací světla v P3D a jejich malá účinnost 14. 2. 2019 / 15:41 | |
| | No nevím, jestli to upravuje přistávací a pojížděcí světla, ale vyzkouším. Dík |
| |
|
| | | | | | Pojížděcí a přistávací světla v P3D a jejich malá účinnost 15. 2. 2019 / 21:57 | |
| | Vyzkoušel jsem, žádný rozdíl nevidím. Už jsem psal na 4 různá fóra a nikdo mi na nic nechce pořádně odpovědět.. |
| |
|
|