FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno Jeden příspěvek | Celý strom
Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 11:46
DarrianCZE
Ahoj všem

Dnes nám Aerosoft vydal Mega Airport Prague 1.2

Detaily zde:
https://www.xht-labs.com/index.php/2018/12/13/mega-airport-prague-1-2-officially-released/
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 12:43
xWing   
Ked bude pre X-Plane, daj vediet, toto je nezaujimave
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 13:22
Willhelm   
Tak to už je nějakou dobu, já myslel, že to je XP verze a už jsem kontroloval peněženku...
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 13:40
Pips   
To jsme na tom byli stejně!
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 13:48
xWing   
JJ, cert bol dlzny cely Prepar.
MSFS serial mal skoncit u FSX.
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 14:35
PT
Ale no tak, chlapci. Placete vsichni krasne, ale uplne vsichni na jinym hrobe.

Holt, mate hezci autogen, proto nemate hezci Prahu. Teda vlastne nemame. Ale uprimne, jak jsem za ty leta propadl k malymu litani, ten zlepsujici se autogen mi dela vetsi radost nez LKPR...
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 14:43
xWing   
Ja neplacem nad hrobom, len nahlas uvazujem.
Keby nebol Prepar po FSX, tak tu uz davno mame LKPR pre X-Plane
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 16:46
Willhelm   
Osobně si myslím, že to není tak jisté, protože rozhodnutí to udělat pro P3D bylo učiněno na základě nějakých důvodů.

Ano Prepar je archeologická vykopávka, kterou někdo začal docela solidně oprašovat. XP na jednu stranu honí dokonalost laminárního proudění, suprovního ovládání v 3D kokpitu, dechberoucího autogenu, na stranu druhou se mi všechny stroje na zemi chovají jako by byly na ledě, nebo vážily dvě kila. XP má stále v některých věcech co dohánět na FS2002/2004 (naštěstí to jsou věci, co jdou pořešit pluginy (ano třeba i výše zmíněné divné chování na zemi), nebo extra programy).
Ale k meritu věci - diverzita je k něčemu dobrá. Viz kolegové polétavci ve stavu beztíže. Mají možnost vybrat si z Elite Dangerous, X série (aktuálně tuším 4) a přesto se Star Citizen, které cílí na stejnou skupinu zákazníku jako předchozí dva kousky, stane buď hrou s největším komunitním financováním, nebo největším podvodem v dějinách komunitního financování. Zdravá konkurence motivuje. Otázka je jak by to dopadlo, kdyby tu zůstal jen XP. Kolik studií by přešlo na novou platformu a kolik by se přeorientovalo na úplně něco jiného? Třeba tvorba assetů pro Chrise Robertse.
Autoři Mega Airport Prague tady na fórum chodí, tak mě třeba doplní nebo opraví pokud se pletu, ale předpokládám, že:
1. LKPR pro P3D měla podle nějakých marketingových studií větší prodejní potenciál než XP.
2. Nedělá to tým lidí jako např. u Drzewitzkého, takže problém s kapacitou - a podchytávat při tvorbě živelné změny jakými XP prochází není jednoduché. Tak možná původní plán byl vydat P3D a pak se uvidí zda se pustit do XP verze.

Mimochodem trochu jsem se koukal pod sukně Drzewitzkého tvorbě pro XP a byl jsem překvapen, že třeba assety jsou konvertované pomocí FS2XP utility - a ani si nikdo nedal tu práci s jejich srozumitelným pojmenováním. Tak mi příjde 20-40EUR za scenerii trochu jako dojení kozy do krve. Já třeba zkoušel své staré FlyTampa scenerky do FS2004 konvertovat pomocí FS2XP a výsledky nebyly špatné, v podstatě za den a půl odstraněné relikty v OverlayEditoru a půl dne na editaci ve WEDu. Za víkend hotovo.

Bylo by zajímavé mít nějaké statistiky od FlyTampy, ORBX, Drzewitzkého - firem co dělají pro obě platformy - jak na tom jsou prodejní čísla pro P3D a XP.

A mimochodem dostupná freewarová LKPR konvertovaná z FS2004 scenerky od Markyho a Pavla Beneše nevypadá vůbec zle. (Rozhodně vypadá lépe než Gateway 3D verze LKPR - i když i na téhle verzi je letiště docela skousnutelné).
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 17:25
Raymy
Já si troufnu ještě přidat mou domněnku že to třeba souvisí i s tím že u P3D, FSX jsou nějaké nástroje, s těmi vývojáři už umí hodně a třeba u XP by se museli znova učit. Fakt nevím jen mě to napadlo.

No a co si budeme povídat i když je základ P3D zastaralý, tak ale vůbec ta platforma není mrtvá viz poslední updaty v4.
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 21:14
Fabo™   
Myslim, ze v tom trochu mate pravdu oba dva....

a neumim si docela dobre predstavit (bohuzel) jakou by ta pokrocilymi funkcemi naslapana (bohudik) Praha dala praci prepsat to do pluginu...
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 08:55
PT
Jsi vedle jak ta jedle, Peter.

Tahle "nová" verze pro P3D v4 je v podstatě jen odladěná původní verze se zlepšenou stabilitou a novým (naším) installerem, protože ten původní Aerosoftí nebyl dotažený a dělal paseku a v podstatě může z velké části (společně s odfláknutou podporou Aerosoftu) za špatnou pověst Airport Controlleru. Takže všechna práce, která na tom byla je programátorská (moje) a taky obrovský kus práce je support, který naprosto skvěle dělá Honza (DarrianCZE). Já se nemohl dočkat, až se toho závazku zbavím a budu si moct kutit něco dalšího v XPL.

To co jsem "naznačoval" v předchozím příspěvku je skutečnost, že nová verze pro XPL je čistě jen práce grafika (Petr) s nějakými podpůrnými mesh nástroji ode mě. Ještě před vydáním FSX verze před třemi lety jsme se rozhodli, že žádný plugin mít LKPR v XPL nebude. Takže tahle P3D verze nezdržela XPL verzi ani o minutu. Petr dělá full-time na autogenu pro celý XPL (a je to sakramentsky poznat) a na LKPR prostě nemá čas. Což není tak nepochopitelné. Nevím, kolik lidí tady zkusilo dělat jeden typ práce deset hodin denně a pak si dát kafe a stejný typ práce dělat další dvě až tři hodiny jako "vedlejšák". Věřte mi, že je to na palici.

O to víc je k ocenění, že tu jsou lidi, kteří to dělají jen za dobré slovo. Samozřejmě, že je jich víc a těm které nezmíním se omlouvám, ale na první dobrou mě napadají dva: Leguan a Milan Šmíd. Pánové, kloubok dolů a brada až na zem! Práce naprosto profesionální! Sice Honza dělá pro obživu trošku jiný druh práce, ale stejně ta vytrvalost, se kterou české pamětihodnosti produkuje je ohromující. A netuším, co dělá Milan, ale jeho práce (a to nejen výsledky, ale i přístup a způsob) je naprosto famózní. A to říkám s čistým srdcem, i když platformu FSX/P3D absolutně nesnáším. Ty dnešní světla, to pohladí. S dovolením bych parafrázoval klasika: "FlyTampa Tě ohromí Karle, ale světla od Milana, ty Tě dojmou..."
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 15:13
Milan Smid   
Dekuju Premku za oceneni. Premyslim, co rozumneho na to napsat a nic me nenapada...

Popravde receno me tvorba bavi asi vic nez samotne sim-poletovani, ale zivit bych se tim jednak neumel a druhak ani nechtel. To zase klobouk dolu pred tema, kteri vytvorili neco komercne uspesneho, protoze to uz se bavime o tvorbe na jine urovni.

Ja si v podstate jen tak hraju, delam to, kdy chci (coz je v podstate skoro kazdy vecer ), jak chci (bez ohledu na tlak mozne konkurence) a bez zavazku vuci zakaznikum nebo publisherovi. Proste bez stresu.

Nekdy si rikam, jestli nejsem uplnej magor, vzhledem k tomu, kolik casu do toho dam, ale zase se neco noveho naucim a kdyz prijde podobny feedback treba od leguana, Raspbera nebo pohodare, tak uz si jako uplnej magor nepripadam.

Kazdopadne diky za echo, aspon mi to pivko dneska vecer bude vic chutnat
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 16:03
happypetr   
Hned bych s tebou zašel...
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 16:25
dvojan
Já bych se přidal taky, Milane hraješ si moc krásně a FSX má pořád svůj půvab díky tobě, Jardovi, Jirkovi i Radkovi. Dík.
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 16:44
leguan
Tak to máme v podstatě stejně.... jen na to pivko zajdu až zítra
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 21:15
Fabo™   
Takze oficialni kompatibilita s P3D v4. Supr, snad mi to konecne nebude padat

Jeste dotaz, je tam potrebna nejaka konkretni verze P3D 4, treba 4.3 a vys?
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   14. 12. 2018 / 08:56
PT
Testováno na v4.3 a v4.4
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   16. 12. 2018 / 12:14
JendaBenda   
Hoj
Co si lze představit pod větou:Support for QW787 and PMDG748? V čem ta podpora o proti předchozí verzi spočívá?
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   17. 12. 2018 / 06:11
PT
V předchozí verzi nefungovali (vetšině uživatelů) choboty a VDGS pro tyhle dvě éra
 

Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   18. 12. 2018 / 12:06
JendaBenda   
Díky
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ