xOvercast mám od v1.06 a vzpomínám si i na nějaký screenshoty z 32-bit verze, který byly třeba 4-5 let starý; jinými slovy - jo, sleduju to . Dělá na tom jen jeden člověk, ale to jak jsem se dozvěděl je vcelku normání jev v simech.
Nicméně jen tak pro srandu a porovnání:
1) ASXP mělo bug, kdy padalo při načtení počasí v 11.30 betě 6. Přišlo se na to dneska. O několik hodin později vydanej hotfix. Ale mohli to v HiFi klidně nechat "sorry lidi, ale necpěte ASXP do XP11 bety" a nashle a nikdo by nemohl řítct ani popel.
2) xOvercast verze 1.09 je venku ... no hodně dlouho. O nějakém hotfixu na už dávno akceptovaný bugy si můžeš nechat zdát. Chybějící METARy, neschopnost injektovat počasí do XP, takže nevidíš WXR, nemáš ATIS, řečičky o volumetrických mracích už od 1.07 (kdo se opovážil zmínit, že to jsou ale prostě jen tradiční obstarožní billboardy s texturou - placatý polygony - ten obvykle skončil vyhozením z fóra), úplně špatný hodnoty větru jak směr tak síla nad 10000 ft (obhajovaný tím, že přeci "winds aloft jsou jen předpovědi, co byste chtěli", nepomáhaly argumenty typu "no my bychom chtěli, aby je to umělo stejně jako třeba NOAA, FSGRW, default počasí v XP", naopak se to obrátilo v klasický "já jsem vývojář, drž hubu, plať a žer" ... Je toho hodně a možná teď lituju, že jsem si ty jejich hovna v diskuzích neschovával. Poslední hitovka "to by tvoje PC nezvládlo, sorry" jako častá reakce na různý dotazy kolem vzhledu a detailu volumetrických mraků chystaných do 1.10.
Občas ještě rozkliknu Threshold, jestli tam neni něco novýho, ale jinak mě to už nějak přešlo; za 5-10 let to jistě bude famózní produkt, to už ale počítám budem všichni lítat s tříselnou přípojkou |
|