FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi Jeden příspěvek | Celý strom
ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   6. 10. 2018 / 17:48
OndraT
Obrázky nelítaj, vim. Ale tohle je masakr. Ovšem budoucích 120GB místa na disku je taky masakr a otázka je, jestli se to na průměrným sim kompu bude vůbec hejbat

https://orbxsystems.com/forum/topic/160707-trueearth-great-britain-south-for-x-plane-11-is-coming-in-hot/
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   6. 10. 2018 / 18:18
maverick60   
Amazing. To je paráda. Škótsko by som si kúpil, ale či mi to utiahne comp sa uvidí
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   6. 10. 2018 / 19:38
oldboy
Tak ta 1GB RAM na tej grafickej karte je celkom malo. Ja mam na HD 5750 tiez iba 1GB RAM a mozem Ti povedat, ze lietam iba opatrne okolo TE Holandsko. Keby ze idem nad Amsterdam tak z toho mam iba cukaturu 5-6 fps. (Prepar 3D v4.3)

S pozdravom Karol
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   6. 10. 2018 / 20:57
OK-EUU46   
STEJNE JE TO HUSTE KAM TO DOSLO, CO?

opravdu nektere obrazky jsou od realuk nerozezenani..!!
38731 B / 750 x 414 / ScreenHunter_256 Oct. 06 20.56.jpg
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   6. 10. 2018 / 21:35
FSPilot   
ty kokos... chvíli mi trvalo, než jsem zjistil, že to je obrázek ze simu, wow O.O
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 03:39
JirkaK
Pokud ti běhá ortho4xp a w2xp tak určitě. Tady jde vidět kvalitní podklady, proto to vypadá výrazně lépe než čeho dosáhneš s ortho4xp
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 11:40
maverick60   
Ortho4xp mi behá v pohodke, ale LZ16. Myslím že ešte LZ17 môj comp zvládne. Ale či toto ORBX utiahne sa uvidí
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 12:49
JirkaK
Vyšší kvalita je primárně o paměti. Otázkou je jak velké textury mají pro autogen. Nejvíc to u mě ovlivňuje hustota objektů a kvalita textur. V některých případech je to problém pro VRAM, 8GB nestačí a snížená kvalita textur šla na ORBX scenérce zásadně vidět. CPUčku jjsou textury šumák
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 13:47
OndraT
Tím bych si nebyl úplně jistej. Měl jsem GTX 970 a s příchodem XP11 jsem si musel vypnout extended DSFs, protože se karta, byť 4GB, se i s mým obvyklým ZL16 (jeden "tile" má cca 2-3 GB v komprimovaných DDS, v ZL17 je to čtyřnásobek) začala solidně dusit. Nároky XP11 jsou někde trochu jinde než u XP10 pokud jde hlavně o VRAM.

Něco mi řiká, že se ZL17 bys mohl mít se 2GB VRAM docela problém pokud jde o framerate.

Já se spíš bojim autogenu, je ho tam mraky aby to takhle hezky vypadalo a moje i5 4670 je už na tohle zjevně trochu stará .
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 15:25
JirkaK
DDS nejsou komprimované. Komprimují se ale při přenosu do videopaměti a ještě se uzpůsobují, protože ne vždy potřebuješ max kvalitu.

Větší problém než ortho jsou objekty a jejich textury, tohle má daleko, daleko větší vliv než nějaké ortho, to v podstatě nejde moc poznat. Bohužel právě na kvalitě textur objektů je snížené nastavení kvality výrazně vidět, zvlášť na propracovaných ORBX věcech.

Haswell je fakt pomalý, když vezmu že jsem přešel na CoffeLake a takyty byly podobné, 4790k na 4.6GHz vs 5GHz 8700k ´50% vyšší výkon v cpu bound scénářích přitom rozdíl taktu je sotva 10%, jádra navíc taky moc neudělají, rozdíl těch platforem je brutální
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 16:18
OndraT
DDS formát nativně používá DXT1 až DXT5 kompresi. Síla formátu DDS je právě v tý kompresi a v tom, že je to tzv. bitmapa, tzn. rovnou vemeš pixel z bitmapy a mapuješ ho v engine na objekt. Žádná re-rasterizace, cpaní do matice a podobný radosti, který je potřeba dělat s texturama uloženýma v "běžných" formátech. A to samý umí i pro alpha kanál. Jako bonus možnost uložení mip map do bitmapy a další vymoženosti. Proto se jako formát používá v herním průmyslu po desetiletí.

DDS prakticky stojí a padá na kompresi, díky níž jsou výše uvedený věci možný.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 16:30
JirkaK
Musí se to s kompresí uložit, jelikož každá textura je naprosto totožně velká, tak to stěží může být komprimované
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 16:45
artoo
Právě to, že soubory jsou v daném rozlišení naprosto stejně veliké, je důsledkem oné DXT komprese. OndraT má pravdu.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   8. 10. 2018 / 08:15
JirkaK
ok, díky za vývrácení mýtu, vycházím ale z toho že soubory s odlišným obsahem mají ve statisících případů stejnou velikost na bajt a taky když jsem kdysi v rámci boje se shimmeringem dělal do textur mipmapy, tak export nabízel volbu "komprimovat" a mělo to vliv na velikost souboru, nezměněný originál s volbou komprese byla menší než zdrojový soubor.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   8. 10. 2018 / 11:17
artoo
"komprese" nemusí být nutně jen o velikosti souborů, tedy ve smyslu RLE a podobně (ZIP). Zde mluvíme o barevné kompresi. Znamená to, že DDS formát je připraven tak, aby bylo co nejlépe využito vešekré VRAM, do posledního bitu a zároveň aby se co nejrychleji přednášel, bez dalších výpočetních procesů. Je to vlastně předchroupané pro nejsnažší použití na úrovni GPU. Navíc to má další hlavní fíčuru v podobně mipmap. Ovšem toho všeho je dosaženo za cenu "ořezání" barevné informace - to je ta zmiňovaná komprese... Osobně jakožto grafik DXT kompresi nenávidím, ale holt má svoje jiné výhody.. co nadělám.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   7. 10. 2018 / 03:38
JirkaK
jj podařené, vypadá to k světu. Jsem zvědavý jak to bude s mrakama a světlem v 11.30. Tohle je mus have.

120GB na disku? To není nic na to jak to vypadá, lidi s orthem jedou na terabajty.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   8. 10. 2018 / 09:13
Jetson
Tak, už jen aby bylo takhle Česko.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 za dveřmi   8. 10. 2018 / 16:17
OK-MSS
Napiš požadavek na ORBX
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   8. 10. 2018 / 20:01
mano
https://www.youtube.com/watch?v=bYEa3UAaXe0&feature=youtu.be
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   8. 10. 2018 / 20:38
Stew
Se mi vždycky líbí ty božská videa o tom, jak to ve skutečnosti nikdy na počítačích 90% sim-userů vypadat nebude
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   8. 10. 2018 / 20:55
mano
preco by nemalo ?
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   8. 10. 2018 / 21:24
JM   
Taky jsem tam nezahlidl nic, co by melo delat xpl11 na aktualnim compu problemy
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   14. 10. 2018 / 11:12
oldboy
A je to venku.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   15. 10. 2018 / 17:03
xWing   
Uz mal niekto odvahu to kupit ?
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   15. 10. 2018 / 17:55
Willhelm   
Což o to, odvaha i peníze by se asi našly, bohužel čas si v XP zalítat už tři měsíce není a zdaleka nevidím světlo zpod kopy roboty, kterou jsem od srpna zavalen. Přitom večery už se prodlužují... Tak aspoň se je na co těšit.
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   15. 10. 2018 / 18:54
xWing   
Mas pravdu, pockame na vsetky regiony a potom kupime cely balik za zvyhodnenu cenu
 

ORBX TrueEarth Great Britain South XP11 - VIDEO   15. 10. 2018 / 20:19
oldboy
Peter ved sa blizia Vianoce a to znamena, ze urcite bude zlava na orbx. A ja snad dostanem nove PC ktore bude mat lietatelne fps aj pre X-Plane 11 aj pre Prepar 3D

S pozdravom Karol
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ