Jak koukám, tak v porovnání s ostatníma jedu dost oldschool 
Lítám téměř výhradně VFR, nebo za horšího počasí přes VOR, NDB atd.
GPS a podobný moderní fičury, díky kterým přesně vím kde jsem, nezávisle na tom, jaký jsem poleno, mě nic neříkají.
Takže moje traťová příprava vypadá následovně:
1. naplánování trasy pomocí skyvectoru
2. porovnání oblastí (TMA, CTR) v open flight maps (protože oblasti ve skyvectoru opravdu nejsem schopný jednoduše rozklíčovat)
3. stažení příslušné mapy z univerzity v Texasu viz. http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=496967
4. otevření stažené mapy v malování a zakreslení trasy, hranic příslušných oblastí na mé trase, vstupní body a další důležité poznámky přímo do mapy
5. ostatní údaje na papír (letiště, frekvence, ...)
6. otevření mapy na druhém monitoru a letím
Ještě trochu info, proč používám tyhle starý mapy- krásně se mně v nich orientuje a i přes své stáří mají 98% orientačních bodů stejných s dnešní dobou.
Výsledek je takový, že ač na monitoru, tak mapa působí jako papírová- což ostatně originál je.
No a jelikož lítám hlavně oldtimery (DC-3, DHC-2,3), tak chci respektovat jejich styl 
A především- takhle mě to baví nejvíc 
|
|