|  |  | LZIB AFCAD 8. 4. 2018 / 14:21 | |
|  | Zdravim
V P3D pouzivam Addon LZIB od T2G (Bohuzial iny asi neexistuje) a zda sa mi nerealne,aby App naviedlo trebars B737 na pristatie na drahu 04,alebo 13, ktore nemaju ILS. Myslim,ze je to dane AFCADom.Ako ttomu pomoct?
Vdaka |
| |
|
 |  |  | LZIB AFCAD 8. 4. 2018 / 18:32 | |
|  | Obcas sa stane, tusim pred par dnami sa pristavalo na 13 zrovna.
Bezna prevadzka je ze sa vyberie z dvojice 31 a 22 ta, ktora je viac proti vetru, pripadne menej po vetre.
FSka bohuzial nema pokrocilejsiu logiku nez vybrat jeden smer podla vetra. Dalo by sa to oklamat totalnym vypnutim drah 04 a 13, ale to by ich zavrelo aj na vzlet. |
| |
|
 |  |  |  | LZIB AFCAD 8. 4. 2018 / 21:55 | |
|  | | |
|
 |  |  | LZIB AFCAD 9. 4. 2018 / 11:46 | |
|  | Tak úplně neobvyklý to není, např. zrovna 737 nebo třeba A319/320 lítají po světě na celkem dost letišť, kde dráhy nemají ILS (ani jiný vertikální naváděcí přistávací systém) - z nejprovařenějších např. Innsbruck LOWI, Juneau PAJN (obě mají pouze offset lokalizátor) nebo exotičtější Paro VQPR.
V infu pro LZIB je pouze napsáno, že dráhy 13 a 04 se "preferují pro vzlet" a 22 a 31 se "preferují pro přistání". Ale do tailwindu žádnej normální ATC a za normálních okolnosti nikoho na přistání nepošle  |
| |
|
 |  |  |  | LZIB AFCAD 22. 7. 2018 / 20:11 | |
|  | Prosim vás, nemá niekto normálny AFCAD pre LZIB na FSX, alebo P3D? Používam ten od T2G, ale nie som s nim spokojný, má určité vady. Našiel som AFCAD-y pre viac slovenských letísk v jednom balíku, ale tam je LZIB ešte horší.
V ADE sa moc nevyznám, viem ho iba otvoriť a pozrieť letisko. Kto by bol ochotný pomôcť, viem aj o aké problémy ide, vysvetlím.
Vďaka |
| |
|
|