Ověřte soubory hry---
Soubory na disku či jiném úložném zařízení se mohou někdy poškodit vlivem vadného hardwaru, pádů softwaru, přepětí atd. Klient služby Steam je schopen ověřit funkčnost souborů nainstalovaných her a případně je opravit.
Vyhledejte požadovanou hru ve svojí knihovně, klikněte na ni pravým tlačítkem myši, vyberte „Vlastnosti“ a v novém okně poté přejděte do záložky „Místní soubory“ a klikněte na tlačítko „Ověřit integritu souborů hry…“.
Změňte oblast pro stahování
Systém obsahu služby Steam je dělen dle geografických regionů. Klient služby Steam automaticky zjistí Vaši polohu a začne používat servery co nejblíže k Vám. Avšak někdy mohou být servery ve Vaší oblasti pomalé, přetížené nebo jinak nepoužitelné. V takových případech je doporučeno dočasně změnit oblast pro stahování a využít jiných serverů.
Klikněte pravým tlačítkem myši na ikonku klienta služby Steam na liště, vyberte „Nastavení“ a v novém okně poté přejděte do záložky „Stahování“. Zde v sekci „Oblast pro stahování“ ze seznamu vyberte jinou oblast, stále však blízkou té předchozí. Možná budete muset vyzkoušet více oblastí.
Přeinstalujte klienta služby Steam
Instalátor klienta služby Steam můžete stáhnout ze stránky http://store.steampowered.com/about/ a následně jej použít pro opětovnou instalaci klienta.
Přeinstalování klienta může vyřešit jeho potenciální chyby a opravit jeho soubory. Instalací do stejné složky budou navíc zachovány všechny nainstalované hry.
UPOZORNĚNÍ! Odinstalováním klienta služby Steam jakýmkoli jiným způsobem budou smazány i hry.
Přesuňte složku se hrou
Mnohdy se vyplatí nainstalovat hru na jiný pevný disk a otestovat její funkčnost tam. Pokud máte k dispozici další disk, vytvořte na něm složku knihovny a nainstalujte/přesuňte do ní problémovou hru. Do této složky můžete následně instalovat/přesouvat i jiné hry.
21. února 2018