| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 11. 3. 2018 / 12:56 | |
| | Ahoj, přešel jsem z FS9 na P3D a všechno je super, jen mám takový problém s PMDG 737mou.
Když začnu klesat, tak nejdou páky motoru dát úplně na tu polohu "idle", prostě to vždycky drží nějaký trochu vyšší výkon, a díky tomu musím vždycky holdovat, protože to neuklesám ( pokud začnu klesat na top of descent, tzn tam kde by to jinak letadlo mělo v pohodě uklesat)
Problém je ten že ty páky ovládání motoru prostě nedojedou nikdy až dolů, a pokud je tam manuálně dám ( joystickem nebo klávesou) hned se zase nasunou tam kde byli původně. Je úplně jedno jestli mam joy odpojený nebo ne, jestli letím na autopilota (všechny módy vyzkoušený) nebo mám autothrust vypnutý a letím manuálně, nikdy se zkrátka nedostanu k tomu aby ty páky motoru byli doopravdy na idle.
joy stokrát zklaibrovaný ale jak říkám, dělá to i bez něj, tím to prostě nebude.
Je mi jasný že to nebude mít stejný otáčky ve vzduchu jako když to dám na zemi na idle. to nedělalo ani ifly, ale tohle ty otáčky prostě drží až moc vysoko, zhruba vždy o 10-12% N1 víc, což způsobuje to že to hrozně blbě klesá, klesá to pořád tak okolo 1000ft/min, max 1200 ale víc ne, takže se to stává dost nelítatelný
Příklád screeny, kde je vidět že ty páky motorů nejsou úplně na idle,a na míň to prostě nedám ať dělám co dělám.
Tak pokud by někdo věděl co s tím, budu vděčný za každou radu.
Díky
Kuba |
| |
|
| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 11. 3. 2018 / 13:00 | |
| | Páky v letadle jdu níže použitím myši? Pokud ne, tak problém n ení kalibrací ničeho.
Neovlivňuje ten výkon i nastavený výkonnostní profil či cost index? Co ti napsali ze supportu PMDG? |
| |
|
| | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 11. 3. 2018 / 20:00 | |
| | Nemas nahodou zapnute Engine Anti Ice?
Lebo to presne toto sposobuje. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 12. 3. 2018 / 16:39 | |
| | páky právě na nějakou milisekundu jdou dát níž, ale to letadlo si to samo okamžitě vrátí zpět kde to bylo, ale i tak si myslím že to kalibrací není, viz zkoušení s /bez joystiku atd...
Engine anti ice si myslím že jsem neměl ani jednou, pro jistotu radši ještě vyzkouším
cost index 25, tím to nebude |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 13. 3. 2018 / 09:25 | |
| | Ahoj, stává se mi dost podobná věc. Idle v podstatě není nikdy idle . Zkoušel jsem i rekalibraci plynových pák na ovladači ale je to stejné. I při podrovnání, kdy stáhnu, tak idle pak nastane, až když opravdu zmáčknu na klávesnici F1, nebo co je to za zkratku pro volnoběh..
Autothrust i v klesání drží výkon, řekl bych tak 5%. Když dám zase F1, tak je vidět že motory stáhnou ještě o nějakých 5 N1, ale hned to zase vyskočí..
Už sem to nějak přestal řešit, pač bych nelítal ale pořád hledal na fórech řešení nějakých problémů.. VNAV profil mi to tolik neovlivní, takže s tím počítám.. Stejně málokde tě v reálu nechají klesat podle tvého optimálního profilu .. |
| |
|
| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 13. 3. 2018 / 11:03 | |
| | PMDG tuším mají v jejich nastavení, že můžeš "přebít" polohu pák joystickem. Zkus se podívat do CDU a něco tam vyzkoušet.
Ale jinak s letadly ve FS9 (iFly, PMDG nebo i default) se dalo klesat jak s padákem. NGX už má podchycenou dynamiku, kde váha hraje velkou roli. To klesání 100fpm je ale trošku divné.
Tu kalibraci jsi zkoušel ve Win nebo v P3D? Tam v osách musíš mít plyny na max. citlivost (sensitivity) a min. null zone, jinak nebudou chodit do krajních poloh. |
| |
|
| | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 13. 3. 2018 / 14:05 | |
| | JJ nullzone je prevít, nešlo to na doraz, ale všiml jsem si toho jen u vrtuláků na propeler ose. |
| |
|
| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 13. 3. 2018 / 17:57 | |
| | | |
|
| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 13. 3. 2018 / 22:43 | |
| | Před letem musí být v FMC správně vyplněna hodnota GW na kartě PERF INIT 1/2. |
| |
|
| | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 25. 4. 2018 / 21:23 | |
| | můžete pro mě prosím někdo udělat test, kolik máte N1 když budete klesat na LEVEL CHANGE při rychlosti 250 kts? Já mám při FL100 41.1, to mi prostě přijde moc, ale možná je to normální |
| |
|
| | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 25. 4. 2018 / 23:22 | |
| | Zrovna dneska jsem po dlouhé době něco zaletěl a při klesání z FL220 na 300kts jsem měl N1 40%. Přišlo mi, že to klesá normálně. Těch 40% je o něco víc, ale na klesání mi nepřišlo, že by to bylo nějak výrazně poznat (moc jsem toho letos ještě nenalítal, tak to asi nepoznám ) |
| |
|
| | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 26. 4. 2018 / 21:40 | |
| | Mně to divné nepřijde. Pokud stáhneš plynové páky a klesáš, tak motor je roztáčen proudem vzduchu. Proto mi 40% N2 přijde v cajku. Jak tu psal kdysi Radim, prostě 737 rád lítá a tak se špatně brzdí. Nebo zkus prostudovat tohle vlákno : http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=506205 |
| |
|
| | | | P3Dv4 PMDG 737 nejde snížit výkon na "idle" 27. 4. 2018 / 17:33 | |
| | Za X-Plane 11 s ZIBO B738 mozem napisat, ze klesanie z FL240 do FL220 bolo N1 35,2 a vo FL220 34,7
Throttle boli na IDLE, upne na doraz a na ND svietilo ARM. |
| |
|
|