| | | REX Sky Force 3D 18. 12. 2017 / 11:58 | |
| | Chlapci od REX sice neumi marketing, ale zato umi pocasi pro FSX / P3D.
Po dlouhe dobe (a nekdy dost vyostrenych debatach na jejich foru) vydavaji REX Sky Force 3D
http://rexskyforce.com/index.html
Jestli je to jenom z pulky tak dobre, jak o tom sami mluvili, tak se bude na co tesit. Penezenku ale vytahnu az pote, co si prectu par recenzi.
Milan |
| |
|
| | | REX Sky Force 3D 18. 12. 2017 / 14:52 | |
| | Díky za info, přidávám do záložek a budu sledovat. Osobně mi jsou celkem jedno jaké 3D modely a textury mraků tam jsou, ale chtěl bych funkční frontální systémy - tedy když na radaru vidím 500km dlouhou čáru bouřek podél studené fronty, tak aby v simu byla taktéž neprolétnutelná stěna - a ne krásné CB s 50km mezerami rozházené po šachovnici přes půl republiky Snad zapracovali i na tomto...
PB |
| |
|
| | | REX Sky Force 3D 18. 12. 2017 / 16:27 | |
| | V tomto jsem skeptik. Udělat dobrý 3D model a rozvržení desek aby to dobře vypadalo a reprezentovalo skutečně počasí je pro FS skoro nadlidský úkol. A je to protože samotný zobrazovací systém počasí je na dnešní dobu značně staromódní. V tomhle je X-Plane velmi daleko napřed.
Trošku jsem se v tom vrtal a od FS9 až po P3Dv4 je systém prakticky nezměněn... každý model zabírá oblast 16x16km a tyto modely se pak vkládají do "mřížky", kterou weather engine spočítá (podle METARů). Mezi modely se pak vybírá náhodně ze skupiny, která je definována v xml (pokud to chápu dobře) a ty se dělí podle typu oblačnosti a množství pokrytí. A u stratů se pak roztahují podle výšky vrstvy - proto jsou často tak hnusně placaté.
Takže můžeš zlepšit samotný 3D model, protože jak psali, některé kreace jsou opravdu bizarní, takže to vylepší vzhled samotných mraků, ale IMHO to nebude tak drastická změna. A nejspíš podle toho změnili jejich weather engine, aby to spolu pracovalo lépe (bude vybírat modely podle sebe a vkládat - něco jako AS dynamické textury).
Skutečná revoluce ale nastane (a to jsem naivně jásal, když jsem viděl název "Sky Force 3D") až s příchodem prostorových mraků, které zatím existují jen v FSW. Do té doby to bude jen leštění staré technologie. Ale současným systémem zobrazení jsme už skoro na pokraji možností, co to ještě zvladne. Osobně čekám na ten zlom, podobně jako byl zlom se zobrazením počasí z FS2002 na FS2004. |
| |
|
| | | | REX Sky Force 3D 18. 12. 2017 / 23:02 | |
| | Tak jsem si ty jejich nove stranky cele precetl a vyvolava to snad vic otazek, nez kolik to dava odpovedi.
Video z homepage je napr. porad to stejne z pulky roku 2016.
Par screenu tam je, ale nic moc prevratneho (cekal bych neco vic "akcniho", aby clovek videl, co to teda prinasi).
Po americkem zpusobu se vsechno (vcetne screenu) opakuje minimalne dvakrat.
Ackoli tvrdi, ze to bude fungovat s jinymi 3rd party weather engines a texturama, nikde se nepise, jak to bude konkretne spolupracovat (tzn. o ktere unikatni featury se prijde, jestli budu napr. pocasi brat z Active Sky, jak to bude potreba nastavit... - z jednoho screenu jde akorat videt soupatko, kterym se nastavi, jestli se ma pouzivat jejich weather engine nebo jiny).
Podle vseho ten jejich integrovany weather engine bude pouze real-time.
No... uvidime, jestli daji alespon manual ke stazeni a jak budou vypadat prvni srovnavaci videa.
Takze ja se zatim drzim zpatky.
Milan |
| |
|
| | | REX Sky Force 3D 18. 12. 2017 / 19:52 | |
| | No vyzera to zaujimavo, ale bude to spolupracovat aj s Active Sky 2016? Alebo to bude zavisle na tom ich REX weather engine? |
| |
|
| | | REX Sky Force 3D 1. 1. 2018 / 22:18 | |
| | Uz je to venku
http://www.rexsimulations.com/fsxp3d.html
Lidi na foru hlasi ruzne druhy problemu od nemoznosti zaplatit a nebo mizeni produktu z kosiku a ted dokonce koukam, ze uz jim nefunguje ani produktova stranka... |
| |
|
|