Začal bych asi takhle:
FS Global (od Pilot's software) je jen terén, který ti dělá tvar kopců, údolí apod. Neobsahuje žádné textury, jen výšková data. Je mnohem přesnější než defaultní terén, lze jej kombinovat
s čímkoli, existuje i free alternativa: FreeMesh X Global (nemám vyzkoušeno).
FTX Global B. P. je sada textur a autogenu celého světa, která ti kompletně změní vzhled celé FS. Pokud budeš používat produkty od ORBX, je tohle nutné použít jako základ. Je to drahé, ale asi to nejlepší, co si do FS můžeš dát. Alternativou (konkurencí) je GEX od F1 (nelze tedy použít obojí najednou).
FTX Global VECTOR je doplněk pro FTX Global. Dělá v simu linie silnic, řek, kolejí apod. Není nutné je použít, ale je to zase o něco hezší a přesnější. Alternativou (konkurencí) je Ultimate terrain X od F1 (nelze tedy použít obojí najednou).
FTX Global openLC Europe je landclass. Ten určuje, kde bude město, golfové hřiště, pole, apod. Není nutné je použít, ale je to zase o něco hezší a přesnější. Alternativou (konkurencí) je Ultimate terrain X od F1 (nelze tedy použít obojí najednou).
FTX Global Trees HD jsou jen stromy. jsou hezky propracované, ale nejsem si jist, jestli je lze použít samostatně tj. bez jiných produktů ORBX.
Suma sumárum: Nejhezčího výsledku dosáhneš, pokud si pořídíš FS Global + vše od ORBX (je to spolu sladěné). Pokud nemáš takový rozpočet (vyjde to na ranec) tak ti bude úplně stačit kombinace FS Global+FTX Global B. P.
Pokud si nemůžeš dovolit FTX Global, existují i jiné alternativy, např. zmíněný GEX od F1, nebo FScene X od Just Flight. Ale nejsou tak pěkné a není doporučeno je kombinovat s jinými produkty od ORBX. |
|