Ve zkušební verzi budeš mít akorát 15 letů tak se o tom asi moc nedozvíš. WT2 a tvorba groundroutů byl docela vopruz takže se do toho nikdo moc nehrnul, ale i tak je jich celkem slušný množství. A jsou i nadále kompatibilní s WT3.
No a teď na WT3 je to oproti WT2 brnkačka. Jen znát zákonitosti, souvislosti taxiroutů a jejich případné tvorby ve WEDu.
Grountrouty docela přibejvaj. Někde jsou dokonce taxiroute udělaný slušně už odautorascenerie takže ve WT3 to vcelku znamená " 2x klik " hotovo a můžeš se kochat.
Jestli má někdo takový nebo onaký routy Ti jako v XLF neschvaluje. To schvalování u XLF je fak obrkokotina.
Musím, ale upozornit, že na WTX nahlížím krapet jinak než nově příchozí co to vidí poprvé neb jsem neměl problém s routama už ve WTX2.
Příklad WT2 tvorba groundroutes vs WT3 tvorba groundroutes. Co dřív bylo .... dneska půl hoďky, zejtra hoďka, pozejtří hodinka a půl je dneska ve WT3 zaležitost maximálně 45min.
|
|