Z toho popisu to vypada, ze defaultni model je na dve veci
Jenom pro ilustraci toho, ze "realnost" vnima kazdy trochu jinak, muzu uvest hlavni myslenku me komunikace s vyvojarem letoveho modelu P28A Warrior II (jasne, je to pro FSX/P3D, ale myslenka je platna obecne):
Napsal jsem jim na forum par bodu, ve kterych se mi chovani modelu moc nepozdavalo ve srovnani s realnym letadlem (ve kterem mam cosi naletano). Jednim z nich byla i velka tendence modelu vybocovat na draze doleva pri plnem vykonu. Realne ero pri rozjezju na draze moc slapnout do pedalu nepotrebuje. Developer letoveho modelu odepsal, ze mu model validovali dva instruktori. Jeden mu vycital, ze to vybocuje moc, druhy zase, ze malo. Stejne realne letadlo (=stejny motor, mozna ne stejna vrtule), stejny virtualni model, dva ruzni profici = dva ruzne nazory. Nicmene nalepku "certified by real pilots" to ma tak jak tak.
Tak si vyberte
Druha myslenka byla, ze hooodne zalezi na ovladacich. Mne pripadlo, ze model slo dost blbe vyvazit podelne i pricne. Nicmene kdokoli, kdo ma joy nebo berany, tak musi vzdycky prekonat silu pruziny, ktera ten ovladac drzi centrovany. Tuhle tendenci realne berany samozrejme nemaji a sily kolem jejich "nulove zony" nejsou prakticky zadne. Jinymi slovy male pohyby beranu v realnem letadle dela pilot podvedome, ale ovladace v simu musi silou dostat nejdrive ze stredove polohy. Dlouhodoba mala vychylka neni v podstate mozna. |
|