To snižování výkonu motorů zní divně, znamená to, že ti auto-throttle (A/T) nedrží tebou nastavenou rychlost?
Pokud jde o stoupání v režimu autopilota - co používáš za mód? Přepodkladem je samozřejmě mít zapnutý oba flightdirectory F/D a taky zapnutýho autopilota 
1) LVL CHG - autopilot se snaží držet rychlost nastavenou na A/T (ono je to ještě v závislosti na nastavení N1 ve FMC, ale tim ti teď nebudu motat hlavu, default N1 bude +- 96% výkonu) a stoupá podle toho (tzn. vždycky kousek vystoupá, pak vyrovná, nabere danou rychlost, zase stoupá, vyrovná atd.)
nebo
2) VS (vertical speed), kde pak kolečkem nastavuješ VERT SPEED (rychlost stoupání ve stopách za minutu)?
Pokud VS, tak kolik dáváš VERT SPEED? Pokud nechceš hlídat rychlost, tak používej LVL CHG.
Např. z napůl naložený 737-800 stejně nevytáhneš víc jak kolem 2500 ft/min, samozřejmě v závislosti na okolní teplotě a tlaku vzduchu.
Jestli neni lepší vzít nejdřív třeba Cessnu a pojmout obecný návyky zacházení s letadlem vůbec a až pak se učit pokročilejší lítání s "kalkulačkama" . U "kalkulačky", pokud nejdi dotčenej lítáním obecně pak nevíš, co je špatně, na displejích ti tam lítaj hausnumera o kterejch netušíš, co znamenaj a jestli jsou v rozumnym rozsahu a do toho ještě řešíš kroucení čudlíkama a komunikace s ATC ... |
|