A ještě do třetice doplním svůj komentář.
* Na síti IVAO existuje již hodně dlouho oddělení Special Operations, která se velmi důsledně zaměřuje na všechny letecké činnosti spadající do kategorie military, rescue, SAR, medical, apod...Tyto činnosti velmi aktivně podporuje a jim přizpůsobuje obecná pravidla pro provoz.
* V rámci SO oddělení existuje systém SO Groups a CVARS je jednou z nich. Dále je také jednou z nedílných součástí vznikající SO Czech Division, která zahrnuje i klasické military létání a tedy veškerý OAT traffic.
* Na IVAO existuje poměrně propracovaný systém virtuálních aerolinek s možností PIREPování, různých statistik, apod.
* V rámci SO a VA systému existuje pár podobných uskupení, se kterými budeme spolupracovat na mezinárodních eventech
* V rámci sítě IVAO máme různé možnosti, jak být "lépe vidět". A to zejména registrovanou volačku CVZ (vyslovovanou jako Czech Rescue a také tak vedenou v ATC klientu), systém různých log zobrazovaných u statistik, systém generovaných obrázků pro status reporty, apod.
* V rámci používaných klientů máme lepší možnosti a to zejména využívání vyhrazených A2A frekvencí, využívání IvAi pro zobrazení prostředí MSFS i na straně řídícího
* IVAO knihovna letadel pro online provoz bude zahrnovat i modely používané při našich činnostech, tzn. budeme se vzájemně vidět.
* IvAp jako pilotní klient podporuje škálovatelné nastavení pro zobrazování okolního provozu a umožňuje tak velmi blízké formační lety a úzkou koordinaci jednotek
* Většina řídících na IVAO je školená nebo alespoň počítá s podobně speciálními lety, tzn. zvládají odbavit primární a sekundární lety a OAT podle platných pravidel.
* Provoz vrtulníků, vojenských letadel a dalšího VFR provozu je nedílnou součástí běžného provozu na IVAO a tím je zajištěna možnost vzájemné spolupráce.
* Systém české divize IVAO a CVARS bude umožnňovat v budoucnu další vychytávky závislé dojisté míry na IVAO síti (online status a reporty, řízení aktivace omezených prostorů, apod.)
* Na webu budou poměrně podrobné tréninkové dokumenty, které ale budou samozřejmě psány na míru jedné síti.
Čili stručně řečeno, volba sítě byla z našeho pohledu naprosto bez diskuse. Jak už řekl Jirka, pokud někdo touží po létání na VATSIMu, nikdo mu bránit nebude, ale nemůže od nás očekávat v tomto smyslu žádnou podporu nebo organizování akcí.
Na každém ze zájemců už poté je, jestli tohle všechno oželí jen proto, že by musel myší dvakrát kliknout na jiného klienta |
|