raději v3 než v2. Má lepší výkon a lepší správu paměti. Osobně už bych na v3 či v2 jednoduše nešáhl. I když mi to nikdy nedocházelo, tak zvlášť s texture size exp jsem pochopil jak předchozí verze, byly blurry.
v4 je náročnější hlavně po grafické části. CPU oblasti je na tom lépe než v3 ale člověk musí dávat bacha při porovnávání výkonu, musí srovnávat jabka s jabkama... Je třeba vypustit fasttrees autogen (který imho vypadá bídně - je řídší), dávat bacha na autogen draw distance. V3 měla 12km "natvrdo" v4 má konfigurovatelný a 12km je druhé nejnižší nastavení (z pěti celkem) a je to výrazný žrout výkonu když se to přežene, společně s komplexností autogenu, možná je to placebo, ale zdá se mi že když ve v4 namísto extereme komplexnosti AGN nastavím jen very high, stále vidím to samé co ve v3 na extreme, navíc ve v4 jde zvlášť určovat densitu stromů a budov (takže můžu oříznout budovy a lesy, které jsou méně náročné nechat na plné hustotě)
Navíc do budoucna je třeba počítat s postupným útlumem vývoje pro 32bit verze. |
|