Kéž by někdo znalý odpověděl. Já to taky teď zjiš'tuji. No podle mě je to tohle.
Letadlo s volacím znakem 230 (nevím jestli současní piloti mají také přidělené 3-číselné volací indexy jako dříve) má povolenu zónu 1. To bude nějaký definovaný prostor vymezený zřejmě geografickými ?? body ?? a má zároveň pravděpodobné i definovanou výšku od do.
Potom se domnívám je věcí pilota, že si v zóně může plnit daný úkol a nezasáhne do zóny jiné. Tudíž se s nesrazí s dalším provozem. A je si sám za to odpovědný. Možná by i něco napovědělo srovnání zakázaných prostor a polohy aktuálních vojenských letišť. Ale to střílím jen od boku.
Já bych třeba potřeboval vědět jak byly definovány tyto zóny pro Bechyni v roce 1972 A jak byly definovány čáry odpovědnosti mezi jednotlivými naváděcími stanovišti. Jéje, já bych toho potřeboval vědět
Mno. Podle mě kromě Tondeho (kterého časem až mi to přijde zase slušné s tím budu zase otravovat) sem počítám mnoho bývalých či současných vojenských pilotů nechodí
Já si tak nějak myslím, že v současné době sem lid skutečně létající a odborný jukne jen tak jednou za čas a ještě k tomu z nostalgie.
Obávám se tedy, že oba dva na nic kvalifikovanějšího na tomto místě skutečně nenarazíme