Tak hlavně všichni ví že v noci XP vypadá úžasně a nikdo kloudný to nerozporuje.
Mnohá srovnání jsou tendenční a často se ukazuje default vs default, a tady rozhoduje vkus. Default scenérka v P3D mi třeba přijde uvěřitelnější než ve FSX, alespoň v málo zabydlených oblastech, XP nemá velkou variabilitu ground textur a je hodně monotónní.
Další srovnání jsou třeba payware ORBX vs ortho, což není korektní srovnání. Ortho jako takové totiž bude v obou simulátorech vypadat +- stejně a velký argument že XP má free ortho je zcestný, i P3D/FSX má free ortho, jen není nástorj kde bys tu scenérku udělal na pár kliknutí jako v Ortho4XP.
Každému vyhovuje něco, každý očekává něco... Proto proč nemít ze všech světů to nejlepší. Na lítání v noci je bombastický XP, P3D nabízí nejlepší airlinery a skvělé GA letadla, pro low and slow pak záleží na vkusu, někdo rád XP mesh, někdo ortho, někdo ORBX. |
|