FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
letiště Corfu Jeden příspěvek | Celý strom
letiště Corfu   17. 6. 2017 / 09:57
JirkaK
Předpokládám že na maximálně FHD. Ta grafika FSX utáhne naprosto v pohodě.

V Graphics zapnout anisotropic filtering, antialiasing, maximální global texture resolution, advanced animations a dle chuti lens flare. Pokud máš DX10Fixer nebo alespoň Stewovy free shadery, tak i Preview DirectX10. Má to dobrý dopad na výkon.

V sekci aircraft to zmákne vše v exterior settings a high resolution 3D virtual cockpit, zbytek dle chuti.


Klíčovější je pak scenery karta, kde terrain and weather není problém nastavit vše na max až na water effects, ty jen na high 2.x. Land detail textures zatržené. Scenery objects je trošku tricky. Grafika to utáhne na max, ale scenery complexity a autogen density jsou náročné na CPU, pokud je CPU intel s 4+ GHz, mohlo by to na tom corfu zvládat na max, nicméně very dense nebo dense bude jistota (pozor scenery complexity nemusí mít vizuálně žádný dopad, záleží na autorovi scenérky kolik non autogen objektů a jakých nechá při jednotlivém nastavení vykreslit) Speciální detaily klidně na max

Ve weather kartě detailed clouds a maximim coverage density. Draw distance dle chuti. Něco kolem 80-90 je rozumné.

Traffic dle libosti, doporučuji co nejméně (0% všude ideálně), výrazně to zatěžuje CPU.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ