| | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 10:54 | |
| | Zatím známé informace o kompatibilitě a dostupnosti addonů pro P3Dv4. Pro jistotu uvádím že P3Dv4 bude k dispozici od 30. 5. 2017. Včtně 90 denní trial verze.
A2A - C172, C182, PA28, PA24, Texan, Constellation dostanou free updaty. C172 bude k dispozici s release P3Dv4 (pro ty co koupili přímo od A2A, zároveň dostanou instalery i další krámy, tam jde čekat nějaký delay), další ze seznamu budou o pár ní později.
PMDG - free updaty pro NGX, T7, 747 a DC-6. 747 a DC-6 budou day 1.
ORBX - free updaty, doporučuji stále aktuální 47% slevu na vše co vyšlo před 1.1.2017. Aktuáklně není jasné co bude a nebude day 1 update.
FSFX - funguje v P3Dv4, free update
ACtive Sky 2016 - free update, pár dní po release
GSX - free update, bez ETA.
Chase plane funguje, free update.
XML gauges letadla fungují (to částečně platí i pro FSW).
Připravte si alespoň 8GB nebo lépe 11GB a 12GB grafiky (GTX1080Ti, Titan X, případně nově ohlášený Radeon Vega Frontier Edition s 16GB VRAM, běžná Vega bude mít zřejmě jen 8GB).
TEXTURE_SIZE_EXP= .cfg parameter umí výrazně posunout možnosti textur a potlačovat blurries |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 14:14 | |
| | Super zpráva to jsem osobně ani nečekal že to bude tak brzy, včetně většiny updatů pro nejpoužívanější addony..
Novou grafiku hnedka ? Snad si 1080 nějak vystačí i když se limity výrazně posunou..
Jen jsem nějak nepochopil jestli to bude update nebo uplně nová standalone verze včetně instalace..
Předpokládam že se bude kupovat i pro majitele licence na v3.. |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 15:17 | |
| | P3D platis za kazdou major verzi plnou cenu.
Ad grafika. S tim parametrem do cfg to bude narocnejsi na video pamet. Jordan mluvil o tpm ze zvyseni o jeden krok muze zrat k 8GB a o dva kroky vic uz 8GB nebude stacit. V Jordanove videu je i ukazka jak to ovlivni vzhled tim ze se ctou kvalitnejsi textury. V ORBX se z toho taky tesi, muzou jit dal mez ted bylo mozne |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 15:32 | |
| | Tlačák to bude i na RAM, počítám že 8GB je naprosté minimum pro default (FSW bere mezi 6-7GB), když to člověk naloží addony, zapne max level of detail, nastaví max textury, max autogen density i autogen distance (při dohlednosti řádově 10-15nm to bude k horizontu) tak při 16GB bude na hranici OOM podle toho co mu v systému běží na pozadí. I JV z ORBX uváděl že 16GB RAM je dobrý základ.
Jinak
Milwiz se vyjádřili že budou v4 podporovat, ale že půjde pravděpodobně o nějaký placený update a nějaké letadla možná zcela ukončí podporu.
To mi připomíná že ORBX zvažuje ke konci roku pustit své letadla jako freeware.
Aerosoft ohlásil CRJ700 pro v4
Aktuálně není vyjádření třeba Flight1, zrovna GTN bude chtít update protože s sebou veze opravdu velké DLL.
Ad RealAir, v letadlech nefungují některé zvuky - používá to 32bit gauge pro zvuky, nicméně jeho autor bude na 64bit verzi pracovat jak se mu dostane do ruky v4. Příjemná zpráva
|
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 17:48 | |
| | A co to je nebo bude za parametr do cfg? To nepujde nastavit skrze nastaveni ? Nebo je to nejaky override jeste na lepsi nastaveni ?
Bude to tedy jen update nebo nova instalalace? Prijde mi to prave dost zasadni nez ze pujde updatovat jen klient apod jako pri soucasnych updatech.. Hlavne co tam budou delat ty zatim nekompatibilni addony scenerie apod? |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 18:06 | |
| | Odzadu.
žádný update neexistuje. Každá major verze se instaluje zvlášť, můžeš mít P3D 1,2,3 i 4 na jednom počítači a nijak se neovlivňují.
TEXTURE_SIZE_EXP - je to nestastandardní nastavení. Jedná se o exponent velikosti textur. Defaultně je 8 a odpovídá to cca současnému stavu. Při navýšení na 9 může jít spotřeba VRAM klidně k 8GB s 10 i k 12 a zrovna ORBX se o té 10 docela zmiňují, v uživatelském nastavení můžeš měnit obecně kvalitu textur, pak je tam extra nastavení pro "kvalitnější" textury (musí realizovat autor addonu) a tohle je ještě další krok.
konkr0tn2 tuhle hodnotu popisuje tady: https://www.youtube.com/watch?v=2-JIAbBUUbM&t=623s
|
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 18:18 | |
| | | |
|
| | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 18:00 | |
| | Hledal jsem přes den namátkově a nemohl jsem najít jak je to u nové verze s optimalizací CPU výkonu... Pořád je výkon přímo úměrný frekvenci prvního jádra nebo na tom zapracovali a vyplatí se 8 a více jádro? |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 18:20 | |
| | Nic takového nikdo nekomentoval, obecně v4 - výkon je lepší, ale... ztrácíš vyššími nastaveními. Třeba u AA je možné nastavit až 8xSSAA... Grafika najde hodně utilizace navíc.
Max out 4k na 6800k 4.1GHz a TitanX
http://i.pi.gy/J9wn.jpg
když si všimneš frame counteru, vidíš 92.
U insbrucku s TEXTURE_SIZE_EXP=10 je to méně - lehce před 40
http://i.pi.gy/VdDa.jpg
Osobně to neřeším pokud budu mít výkon jaký na těch screenshotech. |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 19:41 | |
| | Grafika se dá vždy druhá dokoupit aby to nebrzdilo Mě jde spíš o procesor, jestli už je to nějak lépe rozdělené mezi jádra a vyplatí se 8 a víc jádro, nebo je stále důležitá max. frekvence 1. jádra.... |
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 24. 5. 2017 / 20:48 | |
| | Nevidím na v4 nic co by to mělo změnit |
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 01:36 | |
| | nicméně ti možná něco řekne toto:
I asked Rob the question on his Youtube video he said
"On my systems all 8 or 16 (HT On/Off) are operating around 70-80%, the GPU is at 99%." |
| |
|
| | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 06:30 | |
| | To ten engine takhle pěkně už znásilnili?
(Původní FSX - jedno jádro 100%, další pouze pro naskládání krajiny. Pentium na 4,5GHz za litr totálně rozpráší i7
Grafika HD4830 na GPU 5-10% , VRAM cca ccca 50-100 MB..
Jestli to teď valí na v 16 thread tak klobouk dolů. Zajímavé, že nikdo neudělá jediný pitomý screenshot že?
|
| |
|
| | | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 06:34 | |
| | Ty chces screenshot od hry, ktora este nevysla ?
Niekde JK pisal, ze az 30.5. to pojde von.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 06:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 06:38 | |
| | Pokud jde o screeny P3Dv4 tak těch bude spousta, pokud jde o v4 CPU usage... v součsné chvíli to zřejmě nikdoho nezajímalo, nebo to může být součástí nějaké NDA
Jinak ono to využití jader není až tak převratné, ono i na to nahrávání bude potřeba více prostředků protože se výrazně prodloužila vzdálenost na kterou se vykresluje autogen, počítám že tam šoupli road traffic který nyní prý "nic nestojí"
|
| |
|
| | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 06:57 | |
| | Myslím screenshot s grafem vytížení CPU + třeba z GPU-Z, zátěž GPU a použití VRAM.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 25. 5. 2017 / 07:26 | |
| | Jak jsem psal možná nějaká forma NDA...
Od Roba...
GPU is at 99% (tested with a Titan X Pascal and with 1080Ti) both will max out at 99%, so the GPU is currently the limit to higher FPS. This is actually a good thing since newer GPUs from nVidia and AMD will be coming out later this year that claim to double the performance of current 1080Ti and Titan X Pascal GPUs. If you look at the scene of DC3 in Orbx SoCal at the end of the video, you'll see objects as far as the eye can see, each objects is around 5-10 polygon/surfaces ... including the scenery, aircraft, clouds there are probably well over 100K polygons to render, then add SSAA processing, and HDR and shaders. This is considerably more than ANY other flight simulator has attempted to render ... so in my extreme stress testing using known 3rd party content that used to OOM after 10 seconds and adding my own additional tweaks to further increase LOD and shadow quality, I'm surprised I was able to sustain "flyable" FPS. If you can find ANY other flight simulator that can crunch this many visuals please let me know, I want to test it ... the closest I've used is XP11, but when I max out XP11 I'm down to 7 FPS in DD's NY and with horrible shadow quality. I've seen other world simulator engines do nice visuals, but they aren't flight simulators and their environment is static.
|
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 27. 5. 2017 / 23:14 | |
| | Tady máš využití CPU + grafiky při max nastavení + tweak na ten texture size exponent a plné náloži addonů...
i7-5960X má pěknou distribuci napříč jádry. TitanX se v 4k moc nepotí, ale ta VRAM... 8.2GB, no nebude to na 8GB kartě žádná sranda.
https://www.youtube.com/watch?v=kbDpiSquwOw |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 28. 5. 2017 / 08:49 | |
| | první jádro seknuté na 100% a ostatní kmitají s průměrem kolem 30%
Pořád je to FSX engine |
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 28. 5. 2017 / 13:17 | |
| | | |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 14:30 | |
| | | |
|
| | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 19:29 | |
| | a už se tahá, chce to ale trpělivost, web je přetížený |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 20:34 | |
| | Je k dispozici ten trial nebo ne? |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 21:34 | |
| | Trial tam nakonec není, ale platí refund během 60 dní |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 22:10 | |
| | Ok, diky. Kdyz je to takhle tak to prubnu a pokud mi to nepojede dobre nebo tak podobne, tak to v klidu refunduju. |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 20:52 | |
| | Jj, nějak jsem si naivně myslel, že si to v klidu dnes koupim a stáhnu , ale mají to téměr uplně down.. Pochopitelný nával .. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 21:34 | |
| | aktuálně už web jede dobře. |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 30. 5. 2017 / 22:10 | |
| | Jj už jede download.. i hodně rychle.. |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 31. 5. 2017 / 19:55 | |
| | Ahoj Jiri, mas uz nejake zkusenosti s tou v4? Kompatibilita s ORBX addony, FTX Central 3 atd.
Kdyz tak dej sem nejake informace. dekuji
Karel |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 31. 5. 2017 / 21:24 | |
| | Tak já myslím že všechny klíčové informace jsou známé..
ORBX - čeká se na FTX Central 3.2 bez kterého není možné pracovat s v4, má tu být co nevidět bavíme se v řádu hodin ne dní, hned jak vyjde, base, open lc a regiony budou k dispozici okamžitě. U letišť to bude závislé na tom kdy dokončí objectflow, záměrně je nechtějí pouštět bez toho aby zamezili zbytečným support dotazům. Nedočkavci to mohou zkopírovat ručně.
REX jsem do toho necpal, až bude Active Sky 2016 (upgradoval jsem minulý týden z ASN právě kvůli podpoře v4), tak tam narvu soft cloudy a možná pár dalších textur, ale už tam nebudu cpát vše.
RealAir jsem rozchodil a doufám v 64bit dsd_fsx_xml_sound gauge aby fungovaly všechny zvuky
A2A vydali C172, brzy budou další, můj prodejce zatím A2A produkty neaktualizoval a od nich přímo mám jen Texana.
Carenado mlčí, ale aktuálně stojím jen o 1900D, takže žádná křeč. Portnot do v4 nemělo úspěch.
FSUIPC5 bude snad tento týden, jako api bude free jako doteď, platící budou platit znova, na simmakretu byla nějaká leaknutá stránka s úvodní cenou 28€
PMDG.. mám jen NGX a nelítal jsem v něm nejméně rok, takže žádná křeč, je až poslední v řadě čekajících na v4 kompatibilitu.
Čerstvě mám informaci od Flight1 na GTN, bude až bude, ael bude, pro současné vlastníky to bude znamenat nějaký upgrade poplatek
Nějaké scenérky DD, LatinVFR, FlyTampa, Cielosim jsem uchodil naprosto v pohodě, trošku hapruje 29Palms stejnojmenné letiště .. na pár místech se propadá, jinak ale vypadá naprosto ok. Mám tam nataženou verzi kompatibilní s ORBX SoCal regionem a ten zatím ve v4 nemám, počítám že se to změní...
Než dojde FTXC3.2 chci rozchodit Holgerovy Tongass Fjordy, akorát mě si musím pohrát s definicí landclassů a přidat je tam ručně. A rozchodit Ottera X. Všechny addony teď separuju ze simulátoru a korektně je mám mimo sim, jen se někdy těžce identifikuje kam všude zapisovaly.
|
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 19:22 | |
| | Dekuji za vycerpavajici informace. Stale cekam na noou FTX Central 3.2 protoze stara verze nepozna Prepar 3D v4.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 19:42 | |
| | jj, FTXC stále nikde...
scenérky se tam dají dostat i teď, jednoduše zkopírovat/nalinkovat, doplnit scenery library, terrain.cfg a tuším ještě nějaký autogen a efekty, ale bude to omezené chybějícím objectflow. Ono se dá i současný FTXC ohackovat aby pracoval s v4, ale výsledek bude stejný. Proto taky nechtějí pouštět ven letiště dřív než bude objectflow.
Jinak... TwinOtter po překopírování, modifikaci pár cest jede ve v4 z externí složky, pár zvůků tam nebude fungovat, používají na ně DLL.
Carenado a Alabeo jsem včera večer ještě pokouše a jsou všechny nefunkční neb používají specifické DLL a zatím ani není zmínka o tom jak se k v4 postaví, updatované letadla pro XP11 si nechají zaplatit plnou cenou.
Rozchodil jsem TongassFjordy, ale výkonově to není žádná hitparáda, obecně to sviští, ale když člověk mění směr kamery tak se to dost kouše. Nejsem si jist zda je to problém v tom jak se ta scenérka vykresluje nebo je pes zakopaný jinde, v každém případě to vyhulí CPU, vyhulí to i GPU a to nejen usage čipu ale jednorázově poskočí Buss usage a rozhodně to není nedostatkem paměti v počítači ani v grafice. |
| |
|
| | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 19:43 | |
| | jo a už je venku FSUIPC 5 |
| |
|
| | | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 20:04 | |
| | Jo o tomto FSUIPC jsem cetl na foru Orbx, zatim pockam i kdyz mi nefunguji plyn a smerove kormidlo na tom mem joystiku TopGun Afterburner od Thrustmasteru. Postupne se to snad bude ozivovat.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 21:19 | |
| | Já teď bohužel zjistil že starý dobrý SPAD s tím padá, takže holt SPAD.next, ale na to už FSUIPC nepotřebuju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 23:03 | |
| | Me se to podarilo pri testech v Americke Samoe, priserne lita fps 4-55 podle mnozstvi stromu, budov atd.Az nakonec klekl. Me jen udivuje ta rychlost jakym to nacita scenerku (zatim bez scenerek Orbx), zadne cekani na 6%, Dale me stve, ze CPU je vytizene na 20-50% pritom fps je 18. No nic vzdyt je to jako s FSW anebo X-Plane 11. Finalni verze nejsou zrovna optimalizovane na muj staricky iMAC.
S pozdravem Karel
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 23:07 | |
| | Pokud máš zapnutéfast trees stromy tak je vypni. Může to teoreticky pomoct i když u nich ten vkon supluje nižší hustotou. Osobně se mi ani moc nelíbí a hustota lesa je něco co právě na FSX/P3D miluju, zvlášť s ORBX HD Trees.
Vytížení CPU... no... u tebe to může brzdit grafika ale o moc víc tu zátěž stejně nevyženeš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 12:06 | |
| | Jedinym problemem je, ze nevim kde se da ta funkce fast trees vypnout. V prepar.cfg jsem to nenasel a nastaveni grafiky take ne. Tak snad Jirko vis poradit? Jo a novy FTX Central stale neni.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 13:55 | |
| | Je to v autogenu, ten checkbox pod slidery |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 21:53 | |
| | Dik mam to. Dalsi problem SimConnect. Zda se ze mi nefunguje pohyliva mapa VFR plan. Bude to neco s tym SimConnectem. Zatim nemam paru co a kde nainstalovat. Nejak jsem nepochopli proc se musi pro Prepar 3D v4 instalovat pres FTXC vsechny scenerie pro Europu. Mam vse zazalohovane na druhem disku ale Nick Cooper tam pise, ze sa nemaji pouzivat scenerie zemi pred 2.6.2017 tedy ani ty moje odlozene. Je fakt ze jsem to velice rychle stahl a az na severni Nemecko, tam mi to na 5,4 GB prestane stahovat. Nic uvidim zitra. Mozna jsem neco prekrocil, nejake to omezeni, ale vzhledem k te rychlosti si spismyslim, ze je tam nejaky problem.
Preji krasny konec tydne
Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 21:58 | |
| | A umí ta apliace pracovat s v4? Jsou aplikace co mi se simconnectem povídají a některé ne.
A FTXCentral, pokud už máš někde něco nainstalované a dáváš to do dalšího simulátoru tak to stáhne jen rozdílové souboru a nic netahá.
A proč přes FTXCentral já netuším, ale od doby co vydali v3 mě nenapadne stahovat instaler, prostě si to všechno řeší samo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 3. 6. 2017 / 11:21 | |
| | Tady je ta veta ktere az tak moc nerozumim:
Please do not install to P3D v4 using downloaded back up files from before 2nd June 2017 or FTX Central may indeed download the entire new version.
Teda pouzivat zalohovane instalacky anebo ne ?????
Jde mi Nemecko, Anglie, Norsko atd. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 3. 6. 2017 / 18:45 | |
| | Dělej jak chceš, co ti mám k tomu víc říct. Opět se opakuju, já od doby FTXCv3 instalačky neřeším nestahuju, staré jsem smazal.. prostě tam kliknu instalovat a nechám to dělat svojí práci. |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 16:38 | |
| | No využití více jader se nám očividně zlepšilo, a tak - vzhledem k ostatnímu balastu co mi běží kolem - nastal čas na upgrade... Jít hned do ryzen 1700/1800 nebo si počkat na i9-7820X ??? Co jsem četl tak ryzeny mají stop kolem 4gb což je málo, u intelu předpokládám aspoň 4,5, že by to dát mohlo |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 18:17 | |
| | GHz na AMD a GHz na Intelu nejde srovnávat. ryzeny mi přijdou s s lepším IPC, ale díky nižšímu taktu Intel stále vede v single threadu. Jinak 1800X mi nejpřijde jako dobrá volba 1700 nataktuješ na stejnou hladinu co to 1800X, ušetříš třetinu. i9-7820X vypadá dost zajímavě, otázkou je jak na tom bude s taktováním, současné HEDT Broadwell se rozhodě dobře netaktují, ale počítám že ten turbo boost 3 by měl být dosažitelný na všech jádrech bez problémů, nečekal bych ale 5+ GHz jako u KabyLake |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 18:52 | |
| | no jsem do nedočkavý do ryzenu bych mohl jít hned, kdežto na i9 bude potřeba chvíli počkat... ale věřím mu více, tak si počkám kdyby tak udělali procesor s prvním jádrem na 6GHz a ostatní klidně na 3 |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 19:33 | |
| | Však to dělají, říká se tomu hyper threading |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 23:20 | |
| | No, Hyper-Threading se tomu neříká - Hyper Threading je kapku (no dobře, naprosto) něco jiného. |
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 23:22 | |
| | samozřejmě že to není to samé a byla to nadsázka.
výkon jednoho silného jádra dělíš na virtuální, kdyby bylo více fyzických na nižším taktu tak to v multithread úlohách ve finále bude lepší. Bohužel aktuálně máme buď vysoké frekvence a málo jader, nebo hodně jader a malé frekvence. nové intely aspoň přichází s Boost 3 který dokáže aspoň pošoupnout dvě jádra trošku výš |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 1. 6. 2017 / 19:33 | |
| | Však to dělají, říká se tomu hyper threading |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 13:57 | |
| | FTXCentral 3.2 je venku
Base, openLC HD tress a regiony jsou již pro v4. Aljaška a Severní(?) část NZ využívá objectflow, featury na nich navázané nebudou funkční |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 14:35 | |
| | Tusi niekto ako na tom budu letiska LZIB a LKPR ? Ku konkretne tymto som nenasiel vyjadrenie ani od aerosoft a ani od taxi2gate |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 14:39 | |
| | | |
|
| | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 14:59 | |
| | Takhle se ale do P3D od verze 3 instalovat nemá. bohužel ve v3 to poslechlo jen pár vývojářů ve v4 to zřejmě nepochopil zatím jen ORBXp přitom LM to udělali ještě lepší než to bylo ve v3
Do složky P3D nepatří vůbec nic co není default. Když tu složku smažu a nainstaluju nový P3D měl bych mít zachovány všechny addony. Tím že si do té složky budou cpát lidi kde co, je špatně. |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 15:23 | |
| | Ty jsi opravdu Jantar Jarmile.
Ono to nemělo být ve složce simu nikdy, nejen od v3.
Ovšem vzhledem k tomu, že jsme byli nuceni sledovat zvyklosti, které má Aerosfot (a nebudu komentovat proč to tak je), je to tam ,kde to je.
Navíc, i kdybych ten installer dělal já a nebyl závislý na Aerosoftu, nebudu to měnit u hotovýho produktu, to jen přináší další potravu pro support. Zkus někdy psát podle vlastních zkušeností a ne podle toho, kde si co přečetl nebo uviděl... |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 16:55 | |
| | Já přece nepíšu o žádných zvyklostech Aerosoftu, ale že to někdo tahá z v3 do v4 ručně a má plně pod kontrolou jak to udělá, přijde mi jako nesmysl to kopírovat někam kam to dle autorů simulátoru nepatří.
A ano chápu že někdo nebude šahat do něčeho funčkního, ale installery pro v4 tady pokud vím dříve nebyly a bude to novinka pro všechny, už jen proto že cfg soubory jsou UTF-16, což může způsobit problém pokud s tím instalátor nepočítá.
|
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 17:14 | |
| | Proboha než začneš plácat další kraviny, přečti si ten odkazovaný příspěvek - je tam výslovně uvedeno, že to je jen dočasné řešení...
Navíc, to o čem mluvíš je doporučené pro vývojaře, takže pokud někdo šikovný najde cestu, jak to dočasně obejít, asi nebude studovat dokumentaci...
Ad installer - přesně proto Ti píšu, ať zkusíš jednou něco říct podle zkušenosti, protože ABSOLUTNĚ nemáš páru o čem mluvíš. A jen ať to uvedu na pravou míru - pro Prahu jsem napsal vlastní installer, ale po dohodě s Aerosoftem se používá jejich "standard", takže mluvím z vlastní zkušenosti.
Teď opět vymyslíš nějáký blábol, který vypadá rozumně pro člověka, který o tom nemá moc velké povědomí případně o tom neví vůbec nic. Jestli Tě to těší, že jsi švihák lázeňský, který je všemi obdivován, pak Ti to přeju z celého srdce a užij si to do posledního písmenka. Ale jinak s Tebou nemá cenu diskutovat.
Možná bys měl pomýšlet na kariéru ve státní správě, to by Ti sedlo. |
| |
|
| | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 17:46 | |
| | Mě je ukradené zda je to trvalé nebo dočasné řešení a zda si někdo bude nebo nebude číst dokumentaci nebo se tím řídit, budu vždy doporučovat lepší řešení a to od Darriana mi jako nejlepší rozhodně nepřipadá.
A věci s instalerem, fakt je mi ukradené kdo a jaký instaler psal, pokud mi jakýkoli instaler pro P3Dv4 začne něco cpát do samotné složky simulátoru tak to budu reportovat jako bug, případně, když to budu vědět předem, budu zvažovat zda takový produkt vůbec koupím. Bohužel LM nemůže vynutit dodržování pravidel, a z téhle reakce chápu proč je spousta vývojářů naštvaní na DTG a jejich restrikce pokud se vývojář rozhodne distribuovat přes Steam... Tam už si vývojáři nemohou dělat co chtějí, žádná anarchie ale pevný řád. Problém je že na té anarchii prodělává primárně zákazník který celou tu srandu platí. |
| |
|
| | | | | | | | | | P3Dv4 informace 4. 6. 2017 / 17:22 | |
| | Tak víš co? Příště budeš dělat návod ty. A se stejnou rychlostí a kvalitou, když jsi tak chytrý |
| |
|
| | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 4. 6. 2017 / 17:45 | |
| | Nadělal jsem se hned několik návodů na přetakování letadel či scenérek obvykle stačilo několik řádků do pár cfg souborů
A už jsem pobral i jak fungují add-on knihovny, tam se dá dělat ještě víc, například teď nový URP pro v4 "mění" default textury aniž by musel nahrazovat originál textury, to samé dělá se Shadery. Jeden záznam do add-on.ini a jednoduché XML a je tohovo.
Ale kdyby někdo chtěl třeba Lionheart Kodiaq...
Předpokládám že je nainstalovaný - zkopírovaný do externí složky kde bude složka Gauges s LHC_QK.cab a SimObject/Airplanes/ složky jednoltivých liverek
do rootu takové složky přijde soubor add-on.xml
Lionheart
Lionheart
Gauges
Gauges
SimObjects
SimObjects\Airplanes
Do add-on.cfg v APPDATA složce pak přidat
[Package.XX]
PATH=absolutní cesta ke složce výše...
ACTIVE=true
REQUIRED=false
Pokud to chceš mít i ve FSX/P3Dv1-3 tak přidat entry pro simobjects do simobjects.cfg
[Entry.XX]
PATH=absolutni cesta do složky s liverkama
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true
a pro gauges
[Entry.XX]
PATH=absolutní cesta ke gauges složce
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true
a tahle to obecně platí pro všechno. Nic nemusí ležet ve složce se simulátorem
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 4. 6. 2017 / 17:48 | |
| | áá nejsou escapy HTML elementů...
tak 3 nahradit za správné větší/menší
#SimBase.Document Type="AddOnXml" version="4,0" id="add-on"#
#AddOn.Name#Lionheart#/AddOn.Name#
#AddOn.Description#Lionheart#/AddOn.Description#
#AddOn.Component#
#Category#Gauges#/Category#
#Path#Gauges#/Path#
#/AddOn.Component#
#AddOn.Component#
#Category#SimObjects#/Category#
#Path#SimObjects\Airplanes#/Path#
#/AddOn.Component#
#/SimBase.Document# |
| |
|
| | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 07:23 | |
| | "Předpokládám že je nainstalovaný - zkopírovaný do externí složky..." to zrovna není složitý "návod" - když kritizuješ profesionální (univerzální a s jistou zárukou fungující) instalátor, neměl by sis to hned na začátku ulehčovat... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 10:53 | |
| | Já kritizoval nějaký instalátor? O instalátoru tu začal někdo jiný. Kritizoval jsem návod kde se kopírují soubory do složky simulátoru, přitom může posloužit kterákoli jiná.
Do P3D se nacpal jen ORBX, jejich hlavní složku jsem si šoupl jinam, ale buhužel třeba FTX Global stále přepisuje originál soubory, což ve v4 není nutné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 13:13 | |
| | Ahoj Jirko, prosim Te ja uz mam neporadek v hlave z toho co jsem zde vse o instalaci Prepar 3D v4 precetl. Sam uz pouzivam v4 i kdyz je to slabsi pocitac (iMAC 2010), ale mam posuvniky postahovany do stredu alnebo mirne do leva, tak ze se s tim da letat.
Od Tebe bych chtel abys mi (a myslim si ze nejen pro me) strucne popsal jak instalovat Prepar 3D v4.
Mam namysli adresar, lam pridat scenerie a letiste Orbx, kam pridat addon scenerie a letiste a samozrejme letadla tretich stran. Myslim si, ze by to uvitalo hodne uzivatelu teto nove verze. pokud ovsem nemas cas tak sorry zapomen na moji prosbu.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 17:31 | |
| | Já tedy myslím, že zdejší uživatele jsou dost inteligentní, že to zvládnou sami i bez návodu guru Járy, pardon Jirky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 6. 6. 2017 / 14:12 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 17:51 | |
| | Pokud se v ničem nechceš hrabat, tak instaluj tam kde ti to nabízí.
Nicméně... někteří vývojáři, co dali ven v4 instalery používají add-on knihovny, ty se defaultne instalují do složky dokumentů ve které je teď složka P3Dv4 Add-Ons.
Takhle to třeba udělal URP nebo A2A C172. Při spuštění P3D, zjistí zda je tam nová složka a pokud ano, tak se zeptá, zda tuhle add-on knihovnu chceš aktivovat, pokud ano, přidá se do add-on.cfg
Vnitřní struktura je pak na vývojáři, v rootu té složky musí být add-on.xml který definuje jednak název knihovny (musí být unikátní) tak to co obsahuje, například u toho A2A tam máš mimo jiné složky Effects, Fonts, Simobjects, Gauges, ty jsou v tom XML definované že obsahují příslušný typ obsahu. Více najdeš rozepsáno v learning center.
Klíčové pro uživatele je, že vše se instaluje mimo simulátor, takže kdykoli můžu smazat celou P3D složku, nainstalovat nově a vše se zase automaticky přidá, Tu složku s add-on samo není nutné mít právě v dokumentech a může ležet kdekoli. Z těch dokumentů se ale automaticky ptá na případnou aktivaci pokud ještě není = víc user friendly.. složka tam nemusí být fyzicky, klidně stačí nalinkovat.
Celé řešení je hlavně dobré pro takové addony, které se snaží modifikovat originál soubory, jako FTX Global, nebo REX. U ORBX bohužel na to pečou a stále přepisuje originál soubory, u REX uvidíme až bude v4 verze.
URP pro v3 si přepisoval originál soubory v instalaci P3D, takže přeinstalace P3D = ztráta URP, pro v4 to má vše v add-on knihovně a originál souborů se nedotkne.
Víc jsem toho do P3D neinstaloval, jen jsem zkopíroval segmenty z cfg souborů tak jak je mám ve v3 (effects.cfg, sound.cfg, gauges.cfg, simobjects.cfg a scenery.cfg) , tzn. letadla a non ORBX scenérky a ORBX složka je taky s ostatními pohromadě, je ji ale nutné do P3D nalinkovat.
|
| |
|
| | | | | | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 19:44 | |
| | Ahoj. Kašli na něj. Na toho žádné argumenty neplatí. On je horší než kolovratek. |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 15:17 | |
| | APC funguje, a zatím se zdá, že jediný problém jsou posunuté jetways a vdgs.
Pokud se k tomu dostanu, chtěl bych to opravit přes vkend. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 2. 6. 2017 / 23:48 | |
| | Ahoj, plánuješ do budoucna přidat do LKPR i nové noční osvětlení z P3Dv4? |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 3. 6. 2017 / 11:10 | |
| | Tak zatim muzu rict ze P3D v4, alespon pro me palec nahoru. Narust FPS celkem o dost, konkretne treba Dubai rebooted od FlyTampa, jsem doted mel cca 20FPS a ted najednou krasne plynulych kolem 35-40FPS. Nemluve o tom ze autogen se vykresluje dal a muzu mit vic vegetace, tak objektu. Celkove vzato me to mile prekvapilo |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 3. 6. 2017 / 18:42 | |
| | U mě žádný nárust FPS, buď mám lock nebo je to tak složitá scenérka že FPS klesly... Bez locku na FPS mám problém se stutteringem. Ale je fakt že jsem zatím neladil žádné nastavení spojené s rychlostí a objemem načítaných dat.
Nad LAX nebo třeba Londýn ze kterého je tu fotka občas padá pod 15FPS. ten rozšířený dosah autogenu tomu dává docela pohulit. Co ale kvituju, jsou blurries, neříkám že tam nikdy žádná nebude, ale je to rarita oproti tomu co vídám ve trojce. Používám TEXTURE_SIZE_EXP=9 s 10 už by to chtělo jít přes 8GB VRAM, tak to nedělám i když výkonostní rozdíl nevnímám, W10 to řeší poměrně dobře a i když věci sedí v RAM, tak přenos po PCI-E tomu nedělá takový problém
|
| |
|
| | | | P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií 5. 6. 2017 / 19:46 | |
| | Ahoj, jinak tady čtu jak tamta scenerka běží ve v4, pak zase tamta, ale nic pro v4 ofiko snad nevyšlo.. Třeba Aerosoft instalátory předělá tak za 10 let, stejně jako dělá třeba Dublin, který nebyli ani schopný předělat pro v3..
Tzn, že jste si tam například zmíňenou Dubai rebooted přetáhli ručně ? Nebo ty instalátory fungují a stačí jen poukázat na root p3d v4? Bojím se aby to nějak nepodělalo ty knihovny scenerií apod.
MA Prague tady někdo psal, že funguje až na pár features ?
Někde jsem četl, že někdo používá už REX4 Soft Clouds, ale také není ofiko installer ještě, AS Next je snad jen v beta ?
Jen ten ORBX si pospíšil .. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií 5. 6. 2017 / 19:55 | |
| | | |
|
| | | | | | Instalace Mega Airport Prague do P3Dv4 8. 6. 2017 / 08:00 | |
| | | |
|
| | | | | P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií 5. 6. 2017 / 21:21 | |
| | ORBX si moc na čas nedal FTXCentral měl několik dní zpoždění, fungují jen regiony, openlc a base, drtivá většina je závislá na objectflow, tzn. nedali ven žádné letiště. Až bude vyladěný object flow tak věřím že to půjde hodně rychle.
AS Next pro v4 nebude, pouze AS2016 a ano je beta, plně funkční.
REX nepotřebuje jiný installer, je to knihova textur/efektů a standalone aplikace. Jediné co je, tak tam není kolonka s cestou pro v4, stačí namísto cesty pro v3 dát cestu do v4 a vše funguje, nicméně tady by bylo super kdyby nepřepisovali originál soubory, pro tu aplikaci to znamená jen kopírovat ty soubory do jiné složky a jedno malé XML navíc.
Pár produktů už má instalery pro v4 a jsou to i scenérky, ale na tomhle webu asi budou nezajímavé.... například FSDreamteam a Flightbeam má vše pro v4 připraveno. FSGlobal Ultimate Nebo TopoSim mají nativ instaler pro P3Dv4 a dokonce i pro FSW... V diskuzích jsem narazil na nějaké další minor autory, kteří už vydávají v4 instalery. A to se tedy bavím jen o scenérkách na které sis stěžoval.
|
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií 5. 6. 2017 / 21:41 | |
| | Díky za informace, ano myslel sem AS16, přepsal sem se..
FSdreamteam scenerky také používám tak na to kouknu.. |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 18:10 | |
| | Ti co v4 zkusili jistě vidí výrazný rozdíl proti v3 v blurries a poping texturám.
Zvlášť citelné je to při použití TEXTURE_SIZE_EXP. Pro zajímavost tu dávám dva screeny, které jsou pořízené s velkým zoomem, tzn není to přímo před letadlem ale několik mil od letadla:
TEXTURE_SIZE_EXP=8
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/4e404a0f6e6c14df4de7269ddd059660.jpg
TEXTURE_SIZE_EXP=10
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/3819a50042fae7d7eed09f6c508d2a6b.jpg
Doporučuji otevřít v plném rozlišení a přepínat mezi nimi. Uvidíte patrné rozdíly v kvalitě použitých textur.
TEXTURE_SIZE_EXP=8 je default, jako "nejhorší" textury se čtou textury 256x256, při při TEXTURE_SIZE_EXP=10 se čtou textury 1024x1024. Díky tomu je obraz i v dálce výrazně kvalitněji.
Hodnotu 9 lze použít, textury budou 512x512 ale pokud v nastavení zatrhnete high resolution terrain textures, dostanete se na stejný výsledek jako s TEXTURE_SIZE_EXP=9
S TEXTURE_SIZE_EXP=10 už mi čas od času nestačí 8GB VRAM. Navíc je nutné počítat s tím že nahrávání zabere nějaký ten čas více.
|
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 23:07 | |
| | a běžná usage při max komplexnosti a vzdálenosti pro autogen, max scenery nastavení a TEXTURE_SIZE_EXP=10 nad ORBX regionem a AS16.
Workeři na jádrech 2-7 poměrně často dostávají záhul, pár fyzických jader navíc by šiklo. VRAM na 90% signalizuje že 8GB je málo, víc neukazuje ani X-Plane i když tvrdí že v texturách má téměř 8GB a nedostatek VRAM kompenzuje RAM (unified memory) |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 20:52 | |
| | Tak jsem to taky konečně prubnul... hodinku a víc už na to nemám nervy...
min 5x mi to spadlo, nepředělané menu nic, že si sednu na zadek? Že místo šipky v menu z obdelníku je šipečka z tečkou? Super... vzhled klasická stará FSXka co nemá ani opravené vzdušné prostory.
To byl pro lockeheeda takový problém, aby nepoužil prostory z roku 2005? LKPO je vojenské letiště a má TMA? Je rok 2017 ne 2005 !!!
No nic zase to po hodině stejně jak v3 mažu... a počkám dalších pár let třeba na v5
Co těch desetitisíce uživatelů, kteří chtějí vložit scenerku a ne se sr** s nekompatibilitou?
Tohle nemůže fungovat, sorry |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 21:09 | |
| | Tak já nevím, ale mě to funguje bez padání a docela svižně. Scenerky a ostatní bude, chce to trpělivost. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 21:23 | |
| | Taky musím potvrdit výrazně lepší stabilitu, zatím žádný random crash. |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 21:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 6. 6. 2017 / 06:22 | |
| | | |
|
| | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 21:34 | |
| | "vzhled klasická stará FSXka co nemá ani opravené vzdušné prostory.
To byl pro lockeheeda takový problém, aby nepoužil prostory z roku 2005? LKPO je vojenské letiště a má TMA? Je rok 2017 ne 2005 !!!"
on někdo slibuje že to obsahuje aktuální data? Zřejmě si minul popis. Zřejmě to netrápí uživatele tak ani LM.
"Co těch desetitisíce uživatelů, kteří chtějí vložit scenerku a ne se sr** s nekompatibilitou?"
Netuším o čem píšeš, ale pokud jde o klíčovou skupinu uživatelů, tak zvednou telefon svému dodavateli a řeknou si co potřebují a kdy a za kolik jim to dodá, ne? Pokud jde o domácí uživatele, tak když budou scenérky pro v4 připravené, tak budou fungovat. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 23:02 | |
| | Vyplnul jsem stíny a HDR a až to nepadá ani na LKPR.
Co mě překvapilo, žádné blurry textury ani ve stíhačce.
i5 se celkem fláká, RAM 8GB co mám tak nestačí GPU na max, VRAM asi 700MB.
|
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 23:10 | |
| | 8GB je málo, doporučuje se 16+, stejně jako grafiky s 8+
Mě P3D v max nastaveních leze k 12GB a 8GB na grafice je málo, chce to 1080Ti s 11GB nebo Titana s 12GB. |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 21:50 | |
| | Co se týká upgrade dat, tak se dá za 9 éček koupit na stránce https://www.fsaerodata.com/ . Sám to nemám a nemám to ani nijak zvlášť nastudovaný, tak se mrkni, zda by se ti to nehodilo. |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 5. 6. 2017 / 22:52 | |
| | | |
|
| | | | P3Dv4 informace 8. 6. 2017 / 09:28 | |
| | mě to padalo protože jsem neměl p3D adresář ve vyjimce antiviru...každopádně, nárůst výkonu je u mě brutální a vypadá to výborně... |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 8. 6. 2017 / 12:00 | |
| | Jen při srovnávání v3 s v4 je třeba srovnávat jabka s jabkama a ne s hruškama. Hodně lidí si stěžuje na výkon v4 s tím že mají stejné nastavení ale oni ho stejné nemají, pro CPU jednoznačně hraje výraznou roli autogen draw distance. Ve v3 to bylo 12000m, v4 má 6000 jako minimum ale 30000 jako maximum, slider uprostřed dává pořád o 6000 víc než ve v3, a když se uváží že jde o poloměr, tak s každým 6000 krokem množství generovaného autogenu neroste lineárně ale zvyšuje.
Jestliže jsou mé výpočty správné (draw distance na druhou *pi) tak nejnížší autogen draw distance pokrývá 113km2, postupně pak roste na 452km2, 1017km2, 1808km2 a 2826km2. Nejvyšší nastavení kreslí 25 násobek autogenu nejnižší nastavení a šetkrát vyšší než v3. |
| |
|
| | | P3Dv4 informace 9. 6. 2017 / 01:11 | |
| | Malý poznatek z dnešního experimentování s nastaveními.
K redukci stutteringu jsem používal interní frame limiter (32-33FPS), nad vesnicemi s plným autogenem to běželo slušně CORE0 de facto 100% load.
Vyzkoušel jsem 30Hz refresh rate, tzn s vsync to udrží 30FPS, ale to na mé TV nevypadalo dobře, po chvíli experimentování jsem vyzkoušel externí frame limit (35FPS v NVidia Inspectoru) a zátěž CORE0 65-75% |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 9. 6. 2017 / 15:09 | |
| | Mám v plánu upgrade z FullHD displeje na 4k televizi (pro P3Dv4 a XPL11). Uvažuji o uhlopříčce 40 palců a podmínka je, aby v rozlišení 4k "uměla" 30 Hz... Můžu se zeptat jakou máš Ty, a případně na nějaké zkušenosti/doporučení? Jestli se to tady už někde řešilo, tak se omlouvám a budu vděčný za link ...
Předem díky... PC |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 9. 6. 2017 / 15:53 | |
| | Bral jsem to nejlevnější co mám u baráku - https://www.alza.cz/40-gogen-tvu-40s298-stweb-d4710715.htm?catid=18854702 s tím že když mi to nebude vyhovovat tak to vrátím.
Display je 50Hz nicméně režim 60Hz a 30Hz umí. Pro mě osobně je výrazně lepší 60Hz s VSync a FPS lock než 30Hz s VSync.
Používal jsem SGSSAA, ten jsem mohl efektivně zrušit a v zásadě jsem si výkonově ještě pomohl, nicméně s XP11 a P3Dv4 mě stále víc a víc v hlavě tíží 1080Ti, ten rozdíl oproti 1080 je výrazný |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 9. 6. 2017 / 16:19 | |
| | | |
|
| | | P3Dv4 informace 10. 6. 2017 / 17:19 | |
| | | |
|
| | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 13:31 | |
| | Jedna čerstvá od A2A: 182, Cherokee, Comanche, T-6 are up on the A2A Store.
myšleno verze pro v4, dalším distributorům budou posílat instalery. |
| |
|
| | | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 16:50 | |
| | Dekuji Ti Jiri dobra sprava pro moji 182.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 19:24 | |
| | tu bohužel nemám koupenou přes A2A shop, zbytek ale jo |
| |
|
| | | | | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 19:42 | |
| | Ja zasa Jirko to sice mam koupeny pres A2A ale nemohu najit cestu k tomu update.
Muzes mi poslat link? Bloudim stale dokola. Ale tu Accu-Sim Skylane P3D Academic neumim nalezt.
Dik
Karel |
| |
|
| | | | | | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 20:12 | |
| | Přihlásíš se do storu a vybereš MyAccount, tam máš seznam objednávek, rozkliknout a v ní to najdeš, je tam zip ve kterém pak najdeš instaler pro v1-3 a v4
dole buď název vlevo nebo v pravo tlačítko |
| |
|
| | | | | | | | P3Dv4 informace 15. 6. 2017 / 20:36 | |
| | | |
|
| | | P3Dv4 informace 21. 6. 2017 / 01:32 | |
| | Carenado a Alabeo tiše (status na FB) updatují své letadla pro v4
Carenado:
PA31T CHEYENNE II FSX/P3D
PA46 500TP MALIBU MERIDIAN G1000 HD SERIES FSX/P3D
DO228 100 HD SERIES FSX/P3D
500S SHRIKE AERO COMMANDER HD SERIES FSX/P3D
PC12 HD SERIES FSX/P3D
E50P PHENOM 100 HD SERIES FSX/P3D
Alabeo:
PA22 TRI PACER FSX/P3D
PA44 SEMINOLE FSX/P3D
C400 CORVALIS TT FSX/P3D
DA42 TWIN STAR FSX/P3D
PA32 SARATOGA II TC FSX/P3D
C207 SKYWAGON FSX/P3D
DA40 FSX/P3D
C195 BUSINESSLINER FSX/P3D |
| |
|
|