FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
P3Dv4 informace Jeden příspěvek | Celý strom
P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 10:54
JirkaK
Zatím známé informace o kompatibilitě a dostupnosti addonů pro P3Dv4. Pro jistotu uvádím že P3Dv4 bude k dispozici od 30. 5. 2017. Včtně 90 denní trial verze.


A2A - C172, C182, PA28, PA24, Texan, Constellation dostanou free updaty. C172 bude k dispozici s release P3Dv4 (pro ty co koupili přímo od A2A, zároveň dostanou instalery i další krámy, tam jde čekat nějaký delay), další ze seznamu budou o pár ní později.

PMDG - free updaty pro NGX, T7, 747 a DC-6. 747 a DC-6 budou day 1.


ORBX - free updaty, doporučuji stále aktuální 47% slevu na vše co vyšlo před 1.1.2017. Aktuáklně není jasné co bude a nebude day 1 update.

FSFX - funguje v P3Dv4, free update

ACtive Sky 2016 - free update, pár dní po release

GSX - free update, bez ETA.

Chase plane funguje, free update.

XML gauges letadla fungují (to částečně platí i pro FSW).



Připravte si alespoň 8GB nebo lépe 11GB a 12GB grafiky (GTX1080Ti, Titan X, případně nově ohlášený Radeon Vega Frontier Edition s 16GB VRAM, běžná Vega bude mít zřejmě jen 8GB).
TEXTURE_SIZE_EXP= .cfg parameter umí výrazně posunout možnosti textur a potlačovat blurries
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 14:14
kralikjan
Super zpráva to jsem osobně ani nečekal že to bude tak brzy, včetně většiny updatů pro nejpoužívanější addony..

Novou grafiku hnedka ? Snad si 1080 nějak vystačí i když se limity výrazně posunou..

Jen jsem nějak nepochopil jestli to bude update nebo uplně nová standalone verze včetně instalace..
Předpokládam že se bude kupovat i pro majitele licence na v3..
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 15:17
JirkaK
P3D platis za kazdou major verzi plnou cenu.

Ad grafika. S tim parametrem do cfg to bude narocnejsi na video pamet. Jordan mluvil o tpm ze zvyseni o jeden krok muze zrat k 8GB a o dva kroky vic uz 8GB nebude stacit. V Jordanove videu je i ukazka jak to ovlivni vzhled tim ze se ctou kvalitnejsi textury. V ORBX se z toho taky tesi, muzou jit dal mez ted bylo mozne
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 15:32
JirkaK
Tlačák to bude i na RAM, počítám že 8GB je naprosté minimum pro default (FSW bere mezi 6-7GB), když to člověk naloží addony, zapne max level of detail, nastaví max textury, max autogen density i autogen distance (při dohlednosti řádově 10-15nm to bude k horizontu) tak při 16GB bude na hranici OOM podle toho co mu v systému běží na pozadí. I JV z ORBX uváděl že 16GB RAM je dobrý základ.



Jinak

Milwiz se vyjádřili že budou v4 podporovat, ale že půjde pravděpodobně o nějaký placený update a nějaké letadla možná zcela ukončí podporu.

To mi připomíná že ORBX zvažuje ke konci roku pustit své letadla jako freeware.

Aerosoft ohlásil CRJ700 pro v4


Aktuálně není vyjádření třeba Flight1, zrovna GTN bude chtít update protože s sebou veze opravdu velké DLL.


Ad RealAir, v letadlech nefungují některé zvuky - používá to 32bit gauge pro zvuky, nicméně jeho autor bude na 64bit verzi pracovat jak se mu dostane do ruky v4. Příjemná zpráva

 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 17:48
kralikjan
A co to je nebo bude za parametr do cfg? To nepujde nastavit skrze nastaveni ? Nebo je to nejaky override jeste na lepsi nastaveni ?

Bude to tedy jen update nebo nova instalalace? Prijde mi to prave dost zasadni nez ze pujde updatovat jen klient apod jako pri soucasnych updatech.. Hlavne co tam budou delat ty zatim nekompatibilni addony scenerie apod?
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 18:06
JirkaK
Odzadu.

žádný update neexistuje. Každá major verze se instaluje zvlášť, můžeš mít P3D 1,2,3 i 4 na jednom počítači a nijak se neovlivňují.

TEXTURE_SIZE_EXP - je to nestastandardní nastavení. Jedná se o exponent velikosti textur. Defaultně je 8 a odpovídá to cca současnému stavu. Při navýšení na 9 může jít spotřeba VRAM klidně k 8GB s 10 i k 12 a zrovna ORBX se o té 10 docela zmiňují, v uživatelském nastavení můžeš měnit obecně kvalitu textur, pak je tam extra nastavení pro "kvalitnější" textury (musí realizovat autor addonu) a tohle je ještě další krok.

konkr0tn2 tuhle hodnotu popisuje tady: https://www.youtube.com/watch?v=2-JIAbBUUbM&t=623s

 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 18:18
kralikjan
Díky za info..
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 18:00
neletec
Hledal jsem přes den namátkově a nemohl jsem najít jak je to u nové verze s optimalizací CPU výkonu... Pořád je výkon přímo úměrný frekvenci prvního jádra nebo na tom zapracovali a vyplatí se 8 a více jádro?
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 18:20
JirkaK
Nic takového nikdo nekomentoval, obecně v4 - výkon je lepší, ale... ztrácíš vyššími nastaveními. Třeba u AA je možné nastavit až 8xSSAA... Grafika najde hodně utilizace navíc.


Max out 4k na 6800k 4.1GHz a TitanX

http://i.pi.gy/J9wn.jpg

když si všimneš frame counteru, vidíš 92.

U insbrucku s TEXTURE_SIZE_EXP=10 je to méně - lehce před 40

http://i.pi.gy/VdDa.jpg

Osobně to neřeším pokud budu mít výkon jaký na těch screenshotech.
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 19:41
neletec
Grafika se dá vždy druhá dokoupit aby to nebrzdilo Mě jde spíš o procesor, jestli už je to nějak lépe rozdělené mezi jádra a vyplatí se 8 a víc jádro, nebo je stále důležitá max. frekvence 1. jádra....
 

P3Dv4 informace   24. 5. 2017 / 20:48
JirkaK
Nevidím na v4 nic co by to mělo změnit
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 01:36
JirkaK
nicméně ti možná něco řekne toto:


I asked Rob the question on his Youtube video he said

"On my systems all 8 or 16 (HT On/Off) are operating around 70-80%, the GPU is at 99%."
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 06:30
Jurawood
To ten engine takhle pěkně už znásilnili?

(Původní FSX - jedno jádro 100%, další pouze pro naskládání krajiny. Pentium na 4,5GHz za litr totálně rozpráší i7
Grafika HD4830 na GPU 5-10% , VRAM cca ccca 50-100 MB..

Jestli to teď valí na v 16 thread tak klobouk dolů. Zajímavé, že nikdo neudělá jediný pitomý screenshot že?
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 06:34
xWing   
Ty chces screenshot od hry, ktora este nevysla ?
Niekde JK pisal, ze az 30.5. to pojde von.
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 06:40
JirkaK
těch je spousta, o spoustě promo videí + "first look" videí je taky několik

Vývojáři a testeři to mají už od února, v úterý skončilo NDA

http://www.orbxsystems.com/forum/topic/135405-prepar3d-v4-64bit-orbx-preview-4k-screenshots/
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 06:38
JirkaK
Pokud jde o screeny P3Dv4 tak těch bude spousta, pokud jde o v4 CPU usage... v součsné chvíli to zřejmě nikdoho nezajímalo, nebo to může být součástí nějaké NDA


Jinak ono to využití jader není až tak převratné, ono i na to nahrávání bude potřeba více prostředků protože se výrazně prodloužila vzdálenost na kterou se vykresluje autogen, počítám že tam šoupli road traffic který nyní prý "nic nestojí"
 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 06:57
Jurawood
Myslím screenshot s grafem vytížení CPU + třeba z GPU-Z, zátěž GPU a použití VRAM.

 

P3Dv4 informace   25. 5. 2017 / 07:26
JirkaK
Jak jsem psal možná nějaká forma NDA...

Od Roba...

GPU is at 99% (tested with a Titan X Pascal and with 1080Ti) both will max out at 99%, so the GPU is currently the limit to higher FPS. This is actually a good thing since newer GPUs from nVidia and AMD will be coming out later this year that claim to double the performance of current 1080Ti and Titan X Pascal GPUs. If you look at the scene of DC3 in Orbx SoCal at the end of the video, you'll see objects as far as the eye can see, each objects is around 5-10 polygon/surfaces ... including the scenery, aircraft, clouds there are probably well over 100K polygons to render, then add SSAA processing, and HDR and shaders. This is considerably more than ANY other flight simulator has attempted to render ... so in my extreme stress testing using known 3rd party content that used to OOM after 10 seconds and adding my own additional tweaks to further increase LOD and shadow quality, I'm surprised I was able to sustain "flyable" FPS. If you can find ANY other flight simulator that can crunch this many visuals please let me know, I want to test it ... the closest I've used is XP11, but when I max out XP11 I'm down to 7 FPS in DD's NY and with horrible shadow quality. I've seen other world simulator engines do nice visuals, but they aren't flight simulators and their environment is static.

 

P3Dv4 informace   27. 5. 2017 / 23:14
JirkaK
Tady máš využití CPU + grafiky při max nastavení + tweak na ten texture size exponent a plné náloži addonů...

i7-5960X má pěknou distribuci napříč jádry. TitanX se v 4k moc nepotí, ale ta VRAM... 8.2GB, no nebude to na 8GB kartě žádná sranda.


https://www.youtube.com/watch?v=kbDpiSquwOw
 

P3Dv4 informace   28. 5. 2017 / 08:49
Jurawood
první jádro seknuté na 100% a ostatní kmitají s průměrem kolem 30%
Pořád je to FSX engine
 

P3Dv4 informace   28. 5. 2017 / 13:17
JirkaK
Smím vědět proti čemu to porovnáváš?

v2:
https://www.youtube.com/watch?v=qdx6SWbK51s

v3:
https://www.youtube.com/watch?v=W20l_uQOhDc

točeno na stejné mašině. Využití jader je ve v4 výrazně jiné než v předchozích verzích.
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 14:30
JirkaK
https://www.youtube.com/watch?v=gjauJBy184s a tady je v3 s v4 side by side, u v4 je snížený LOD_RADIUS aby byl srovnatelný s v3 (v4 má vyšší). Nejvýraznější je posun výkonu, který se zvedl řádově o 20%
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 19:29
JirkaK
a už se tahá, chce to ale trpělivost, web je přetížený
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 20:34
Raymy
Je k dispozici ten trial nebo ne?
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 21:34
JirkaK
Trial tam nakonec není, ale platí refund během 60 dní
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 22:10
Raymy
Ok, diky. Kdyz je to takhle tak to prubnu a pokud mi to nepojede dobre nebo tak podobne, tak to v klidu refunduju.
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 20:52
kralikjan
Jj, nějak jsem si naivně myslel, že si to v klidu dnes koupim a stáhnu , ale mají to téměr uplně down.. Pochopitelný nával ..
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 21:34
JirkaK
aktuálně už web jede dobře.
 

P3Dv4 informace   30. 5. 2017 / 22:10
kralikjan
Jj už jede download.. i hodně rychle..
 

P3Dv4 informace   31. 5. 2017 / 19:55
oldboy
Ahoj Jiri, mas uz nejake zkusenosti s tou v4? Kompatibilita s ORBX addony, FTX Central 3 atd.
Kdyz tak dej sem nejake informace. dekuji

Karel
 

P3Dv4 informace   31. 5. 2017 / 21:24
JirkaK
Tak já myslím že všechny klíčové informace jsou známé..

ORBX - čeká se na FTX Central 3.2 bez kterého není možné pracovat s v4, má tu být co nevidět bavíme se v řádu hodin ne dní, hned jak vyjde, base, open lc a regiony budou k dispozici okamžitě. U letišť to bude závislé na tom kdy dokončí objectflow, záměrně je nechtějí pouštět bez toho aby zamezili zbytečným support dotazům. Nedočkavci to mohou zkopírovat ručně.

REX jsem do toho necpal, až bude Active Sky 2016 (upgradoval jsem minulý týden z ASN právě kvůli podpoře v4), tak tam narvu soft cloudy a možná pár dalších textur, ale už tam nebudu cpát vše.

RealAir jsem rozchodil a doufám v 64bit dsd_fsx_xml_sound gauge aby fungovaly všechny zvuky

A2A vydali C172, brzy budou další, můj prodejce zatím A2A produkty neaktualizoval a od nich přímo mám jen Texana.

Carenado mlčí, ale aktuálně stojím jen o 1900D, takže žádná křeč. Portnot do v4 nemělo úspěch.

FSUIPC5 bude snad tento týden, jako api bude free jako doteď, platící budou platit znova, na simmakretu byla nějaká leaknutá stránka s úvodní cenou 28€

PMDG.. mám jen NGX a nelítal jsem v něm nejméně rok, takže žádná křeč, je až poslední v řadě čekajících na v4 kompatibilitu.

Čerstvě mám informaci od Flight1 na GTN, bude až bude, ael bude, pro současné vlastníky to bude znamenat nějaký upgrade poplatek

Nějaké scenérky DD, LatinVFR, FlyTampa, Cielosim jsem uchodil naprosto v pohodě, trošku hapruje 29Palms stejnojmenné letiště .. na pár místech se propadá, jinak ale vypadá naprosto ok. Mám tam nataženou verzi kompatibilní s ORBX SoCal regionem a ten zatím ve v4 nemám, počítám že se to změní...

Než dojde FTXC3.2 chci rozchodit Holgerovy Tongass Fjordy, akorát mě si musím pohrát s definicí landclassů a přidat je tam ručně. A rozchodit Ottera X. Všechny addony teď separuju ze simulátoru a korektně je mám mimo sim, jen se někdy těžce identifikuje kam všude zapisovaly.

 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 19:22
oldboy
Dekuji za vycerpavajici informace. Stale cekam na noou FTX Central 3.2 protoze stara verze nepozna Prepar 3D v4.

S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 19:42
JirkaK
jj, FTXC stále nikde...

scenérky se tam dají dostat i teď, jednoduše zkopírovat/nalinkovat, doplnit scenery library, terrain.cfg a tuším ještě nějaký autogen a efekty, ale bude to omezené chybějícím objectflow. Ono se dá i současný FTXC ohackovat aby pracoval s v4, ale výsledek bude stejný. Proto taky nechtějí pouštět ven letiště dřív než bude objectflow.


Jinak... TwinOtter po překopírování, modifikaci pár cest jede ve v4 z externí složky, pár zvůků tam nebude fungovat, používají na ně DLL.

Carenado a Alabeo jsem včera večer ještě pokouše a jsou všechny nefunkční neb používají specifické DLL a zatím ani není zmínka o tom jak se k v4 postaví, updatované letadla pro XP11 si nechají zaplatit plnou cenou.


Rozchodil jsem TongassFjordy, ale výkonově to není žádná hitparáda, obecně to sviští, ale když člověk mění směr kamery tak se to dost kouše. Nejsem si jist zda je to problém v tom jak se ta scenérka vykresluje nebo je pes zakopaný jinde, v každém případě to vyhulí CPU, vyhulí to i GPU a to nejen usage čipu ale jednorázově poskočí Buss usage a rozhodně to není nedostatkem paměti v počítači ani v grafice.
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 19:43
JirkaK
jo a už je venku FSUIPC 5
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 20:04
oldboy
Jo o tomto FSUIPC jsem cetl na foru Orbx, zatim pockam i kdyz mi nefunguji plyn a smerove kormidlo na tom mem joystiku TopGun Afterburner od Thrustmasteru. Postupne se to snad bude ozivovat.

S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 21:19
JirkaK
Já teď bohužel zjistil že starý dobrý SPAD s tím padá, takže holt SPAD.next, ale na to už FSUIPC nepotřebuju
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 23:03
oldboy
Me se to podarilo pri testech v Americke Samoe, priserne lita fps 4-55 podle mnozstvi stromu, budov atd.Az nakonec klekl. Me jen udivuje ta rychlost jakym to nacita scenerku (zatim bez scenerek Orbx), zadne cekani na 6%, Dale me stve, ze CPU je vytizene na 20-50% pritom fps je 18. No nic vzdyt je to jako s FSW anebo X-Plane 11. Finalni verze nejsou zrovna optimalizovane na muj staricky iMAC.

S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 23:07
JirkaK
Pokud máš zapnutéfast trees stromy tak je vypni. Může to teoreticky pomoct i když u nich ten vkon supluje nižší hustotou. Osobně se mi ani moc nelíbí a hustota lesa je něco co právě na FSX/P3D miluju, zvlášť s ORBX HD Trees.

Vytížení CPU... no... u tebe to může brzdit grafika ale o moc víc tu zátěž stejně nevyženeš
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 12:06
oldboy
Jedinym problemem je, ze nevim kde se da ta funkce fast trees vypnout. V prepar.cfg jsem to nenasel a nastaveni grafiky take ne. Tak snad Jirko vis poradit? Jo a novy FTX Central stale neni.

S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 13:55
JirkaK
Je to v autogenu, ten checkbox pod slidery
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 21:53
oldboy
Dik mam to. Dalsi problem SimConnect. Zda se ze mi nefunguje pohyliva mapa VFR plan. Bude to neco s tym SimConnectem. Zatim nemam paru co a kde nainstalovat. Nejak jsem nepochopli proc se musi pro Prepar 3D v4 instalovat pres FTXC vsechny scenerie pro Europu. Mam vse zazalohovane na druhem disku ale Nick Cooper tam pise, ze sa nemaji pouzivat scenerie zemi pred 2.6.2017 tedy ani ty moje odlozene. Je fakt ze jsem to velice rychle stahl a az na severni Nemecko, tam mi to na 5,4 GB prestane stahovat. Nic uvidim zitra. Mozna jsem neco prekrocil, nejake to omezeni, ale vzhledem k te rychlosti si spismyslim, ze je tam nejaky problem.

Preji krasny konec tydne

Karel
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 21:58
JirkaK
A umí ta apliace pracovat s v4? Jsou aplikace co mi se simconnectem povídají a některé ne.


A FTXCentral, pokud už máš někde něco nainstalované a dáváš to do dalšího simulátoru tak to stáhne jen rozdílové souboru a nic netahá.

A proč přes FTXCentral já netuším, ale od doby co vydali v3 mě nenapadne stahovat instaler, prostě si to všechno řeší samo
 

P3Dv4 informace   3. 6. 2017 / 11:21
oldboy
Tady je ta veta ktere az tak moc nerozumim:

Please do not install  to P3D v4 using downloaded back up files from before 2nd June 2017 or FTX Central may indeed download the entire new version.

Teda pouzivat zalohovane instalacky anebo ne ?????
Jde mi Nemecko, Anglie, Norsko atd.
 

P3Dv4 informace   3. 6. 2017 / 18:45
JirkaK
Dělej jak chceš, co ti mám k tomu víc říct. Opět se opakuju, já od doby FTXCv3 instalačky neřeším nestahuju, staré jsem smazal.. prostě tam kliknu instalovat a nechám to dělat svojí práci.
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 16:38
neletec
No využití více jader se nám očividně zlepšilo, a tak - vzhledem k ostatnímu balastu co mi běží kolem - nastal čas na upgrade... Jít hned do ryzen 1700/1800 nebo si počkat na i9-7820X ??? Co jsem četl tak ryzeny mají stop kolem 4gb což je málo, u intelu předpokládám aspoň 4,5, že by to dát mohlo
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 18:17
JirkaK
GHz na AMD a GHz na Intelu nejde srovnávat. ryzeny mi přijdou s s lepším IPC, ale díky nižšímu taktu Intel stále vede v single threadu. Jinak 1800X mi nejpřijde jako dobrá volba 1700 nataktuješ na stejnou hladinu co to 1800X, ušetříš třetinu. i9-7820X vypadá dost zajímavě, otázkou je jak na tom bude s taktováním, současné HEDT Broadwell se rozhodě dobře netaktují, ale počítám že ten turbo boost 3 by měl být dosažitelný na všech jádrech bez problémů, nečekal bych ale 5+ GHz jako u KabyLake
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 18:52
neletec
no jsem do nedočkavý do ryzenu bych mohl jít hned, kdežto na i9 bude potřeba chvíli počkat... ale věřím mu více, tak si počkám kdyby tak udělali procesor s prvním jádrem na 6GHz a ostatní klidně na 3
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 19:33
JirkaK
Však to dělají, říká se tomu hyper threading
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 23:20
Tragédie v JRD
No, Hyper-Threading se tomu neříká - Hyper Threading je kapku (no dobře, naprosto) něco jiného.
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 23:22
JirkaK
samozřejmě že to není to samé a byla to nadsázka.

výkon jednoho silného jádra dělíš na virtuální, kdyby bylo více fyzických na nižším taktu tak to v multithread úlohách ve finále bude lepší. Bohužel aktuálně máme buď vysoké frekvence a málo jader, nebo hodně jader a malé frekvence. nové intely aspoň přichází s Boost 3 který dokáže aspoň pošoupnout dvě jádra trošku výš
 

P3Dv4 informace   1. 6. 2017 / 19:33
JirkaK
Však to dělají, říká se tomu hyper threading
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 13:57
JirkaK
FTXCentral 3.2 je venku

Base, openLC HD tress a regiony jsou již pro v4. Aljaška a Severní(?) část NZ využívá objectflow, featury na nich navázané nebudou funkční
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 14:35
Hosak
Tusi niekto ako na tom budu letiska LZIB a LKPR ? Ku konkretne tymto som nenasiel vyjadrenie ani od aerosoft a ani od taxi2gate
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 14:39
Raymy
LZIB nevím, ale LKPR mi funguje, instaloval jsem dle postupu zde http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/111737-mega-airport-prague-issues-thread/&do=findComment&comment=818859
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 14:59
JirkaK
Takhle se ale do P3D od verze 3 instalovat nemá. bohužel ve v3 to poslechlo jen pár vývojářů ve v4 to zřejmě nepochopil zatím jen ORBXp přitom LM to udělali ještě lepší než to bylo ve v3

Do složky P3D nepatří vůbec nic co není default. Když tu složku smažu a nainstaluju nový P3D měl bych mít zachovány všechny addony. Tím že si do té složky budou cpát lidi kde co, je špatně.
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 15:23
PT
Ty jsi opravdu Jantar Jarmile.

Ono to nemělo být ve složce simu nikdy, nejen od v3.
Ovšem vzhledem k tomu, že jsme byli nuceni sledovat zvyklosti, které má Aerosfot (a nebudu komentovat proč to tak je), je to tam ,kde to je.

Navíc, i kdybych ten installer dělal já a nebyl závislý na Aerosoftu, nebudu to měnit u hotovýho produktu, to jen přináší další potravu pro support. Zkus někdy psát podle vlastních zkušeností a ne podle toho, kde si co přečetl nebo uviděl...
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 16:55
JirkaK
Já přece nepíšu o žádných zvyklostech Aerosoftu, ale že to někdo tahá z v3 do v4 ručně a má plně pod kontrolou jak to udělá, přijde mi jako nesmysl to kopírovat někam kam to dle autorů simulátoru nepatří.

A ano chápu že někdo nebude šahat do něčeho funčkního, ale installery pro v4 tady pokud vím dříve nebyly a bude to novinka pro všechny, už jen proto že cfg soubory jsou UTF-16, což může způsobit problém pokud s tím instalátor nepočítá.
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 17:14
PT
Proboha než začneš plácat další kraviny, přečti si ten odkazovaný příspěvek - je tam výslovně uvedeno, že to je jen dočasné řešení...

Navíc, to o čem mluvíš je doporučené pro vývojaře, takže pokud někdo šikovný najde cestu, jak to dočasně obejít, asi nebude studovat dokumentaci...

Ad installer - přesně proto Ti píšu, ať zkusíš jednou něco říct podle zkušenosti, protože ABSOLUTNĚ nemáš páru o čem mluvíš. A jen ať to uvedu na pravou míru - pro Prahu jsem napsal vlastní installer, ale po dohodě s Aerosoftem se používá jejich "standard", takže mluvím z vlastní zkušenosti.

Teď opět vymyslíš nějáký blábol, který vypadá rozumně pro člověka, který o tom nemá moc velké povědomí případně o tom neví vůbec nic. Jestli Tě to těší, že jsi švihák lázeňský, který je všemi obdivován, pak Ti to přeju z celého srdce a užij si to do posledního písmenka. Ale jinak s Tebou nemá cenu diskutovat.

Možná bys měl pomýšlet na kariéru ve státní správě, to by Ti sedlo.
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 17:46
JirkaK
Mě je ukradené zda je to trvalé nebo dočasné řešení a zda si někdo bude nebo nebude číst dokumentaci nebo se tím řídit, budu vždy doporučovat lepší řešení a to od Darriana mi jako nejlepší rozhodně nepřipadá.


A věci s instalerem, fakt je mi ukradené kdo a jaký instaler psal, pokud mi jakýkoli instaler pro P3Dv4 začne něco cpát do samotné složky simulátoru tak to budu reportovat jako bug, případně, když to budu vědět předem, budu zvažovat zda takový produkt vůbec koupím. Bohužel LM nemůže vynutit dodržování pravidel, a z téhle reakce chápu proč je spousta vývojářů naštvaní na DTG a jejich restrikce pokud se vývojář rozhodne distribuovat přes Steam... Tam už si vývojáři nemohou dělat co chtějí, žádná anarchie ale pevný řád. Problém je že na té anarchii prodělává primárně zákazník který celou tu srandu platí.
 

P3Dv4 informace   4. 6. 2017 / 17:22
DarrianCZE
Tak víš co? Příště budeš dělat návod ty. A se stejnou rychlostí a kvalitou, když jsi tak chytrý
 2x  

P3Dv4 informace   4. 6. 2017 / 17:45
JirkaK
Nadělal jsem se hned několik návodů na přetakování letadel či scenérek obvykle stačilo několik řádků do pár cfg souborů

A už jsem pobral i jak fungují add-on knihovny, tam se dá dělat ještě víc, například teď nový URP pro v4 "mění" default textury aniž by musel nahrazovat originál textury, to samé dělá se Shadery. Jeden záznam do add-on.ini a jednoduché XML a je tohovo.

Ale kdyby někdo chtěl třeba Lionheart Kodiaq...

Předpokládám že je nainstalovaný - zkopírovaný do externí složky kde bude složka Gauges s LHC_QK.cab a SimObject/Airplanes/ složky jednoltivých liverek

do rootu takové složky přijde soubor add-on.xml


Lionheart
Lionheart

Gauges
Gauges


SimObjects
SimObjects\Airplanes




Do add-on.cfg v APPDATA složce pak přidat

[Package.XX]
PATH=absolutní cesta ke složce výše...
ACTIVE=true
REQUIRED=false


Pokud to chceš mít i ve FSX/P3Dv1-3 tak přidat entry pro simobjects do simobjects.cfg

[Entry.XX]
PATH=absolutni cesta do složky s liverkama
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true

a pro gauges

[Entry.XX]
PATH=absolutní cesta ke gauges složce
TITLE=Lionheart Kodiaq
ACTIVE=true
REQUIRED=true


a tahle to obecně platí pro všechno. Nic nemusí ležet ve složce se simulátorem


 

P3Dv4 informace   4. 6. 2017 / 17:48
JirkaK
áá nejsou escapy HTML elementů...

tak 3 nahradit za správné větší/menší

#SimBase.Document Type="AddOnXml" version="4,0" id="add-on"#
#AddOn.Name#Lionheart#/AddOn.Name#
#AddOn.Description#Lionheart#/AddOn.Description#
#AddOn.Component#
#Category#Gauges#/Category#
#Path#Gauges#/Path#
#/AddOn.Component#
#AddOn.Component#
#Category#SimObjects#/Category#
#Path#SimObjects\Airplanes#/Path#
#/AddOn.Component#
#/SimBase.Document#
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 07:23
kuma   
"Předpokládám že je nainstalovaný - zkopírovaný do externí složky..." to zrovna není složitý "návod" - když kritizuješ profesionální (univerzální a s jistou zárukou fungující) instalátor, neměl by sis to hned na začátku ulehčovat...
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 10:53
JirkaK
Já kritizoval nějaký instalátor? O instalátoru tu začal někdo jiný. Kritizoval jsem návod kde se kopírují soubory do složky simulátoru, přitom může posloužit kterákoli jiná.

Do P3D se nacpal jen ORBX, jejich hlavní složku jsem si šoupl jinam, ale buhužel třeba FTX Global stále přepisuje originál soubory, což ve v4 není nutné.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 13:13
oldboy
Ahoj Jirko, prosim Te ja uz mam neporadek v hlave z toho co jsem zde vse o instalaci Prepar 3D v4 precetl. Sam uz pouzivam v4 i kdyz je to slabsi pocitac (iMAC 2010), ale mam posuvniky postahovany do stredu alnebo mirne do leva, tak ze se s tim da letat.
Od Tebe bych chtel abys mi (a myslim si ze nejen pro me) strucne popsal jak instalovat Prepar 3D v4.
Mam namysli adresar, lam pridat scenerie a letiste Orbx, kam pridat addon scenerie a letiste a samozrejme letadla tretich stran. Myslim si, ze by to uvitalo hodne uzivatelu teto nove verze. pokud ovsem nemas cas tak sorry zapomen na moji prosbu.

S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 17:31
petuna1
Já tedy myslím, že zdejší uživatele jsou dost inteligentní, že to zvládnou sami i bez návodu guru Járy, pardon Jirky.
 

P3Dv4 informace   6. 6. 2017 / 14:12
JirkaK
nebo jsou ti co si dali tu práci a popsali to konkrétně, třeba tady: https://www.avsim.com/forums/topic/511794-how-to-manually-add-sceneryaddons-into-p3d-v4-the-right-way/

Vše leží mimo složku P3D, tu může člověk smazat nově nainstalovat a o nic nepřijde.

řeší vše pomocí add-on.xml dokonce je tam příklad i na Aerosoft scenérce.
 1x  

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 17:51
JirkaK
Pokud se v ničem nechceš hrabat, tak instaluj tam kde ti to nabízí.

Nicméně... někteří vývojáři, co dali ven v4 instalery používají add-on knihovny, ty se defaultne instalují do složky dokumentů ve které je teď složka P3Dv4 Add-Ons.

Takhle to třeba udělal URP nebo A2A C172. Při spuštění P3D, zjistí zda je tam nová složka a pokud ano, tak se zeptá, zda tuhle add-on knihovnu chceš aktivovat, pokud ano, přidá se do add-on.cfg

Vnitřní struktura je pak na vývojáři, v rootu té složky musí být add-on.xml který definuje jednak název knihovny (musí být unikátní) tak to co obsahuje, například u toho A2A tam máš mimo jiné složky Effects, Fonts, Simobjects, Gauges, ty jsou v tom XML definované že obsahují příslušný typ obsahu. Více najdeš rozepsáno v learning center.

Klíčové pro uživatele je, že vše se instaluje mimo simulátor, takže kdykoli můžu smazat celou P3D složku, nainstalovat nově a vše se zase automaticky přidá, Tu složku s add-on samo není nutné mít právě v dokumentech a může ležet kdekoli. Z těch dokumentů se ale automaticky ptá na případnou aktivaci pokud ještě není = víc user friendly.. složka tam nemusí být fyzicky, klidně stačí nalinkovat.

Celé řešení je hlavně dobré pro takové addony, které se snaží modifikovat originál soubory, jako FTX Global, nebo REX. U ORBX bohužel na to pečou a stále přepisuje originál soubory, u REX uvidíme až bude v4 verze.

URP pro v3 si přepisoval originál soubory v instalaci P3D, takže přeinstalace P3D = ztráta URP, pro v4 to má vše v add-on knihovně a originál souborů se nedotkne.


Víc jsem toho do P3D neinstaloval, jen jsem zkopíroval segmenty z cfg souborů tak jak je mám ve v3 (effects.cfg, sound.cfg, gauges.cfg, simobjects.cfg a scenery.cfg) , tzn. letadla a non ORBX scenérky a ORBX složka je taky s ostatními pohromadě, je ji ale nutné do P3D nalinkovat.



 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 19:44
petuna1
Ahoj. Kašli na něj. Na toho žádné argumenty neplatí. On je horší než kolovratek.
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 15:17
PT
APC funguje, a zatím se zdá, že jediný problém jsou posunuté jetways a vdgs.
Pokud se k tomu dostanu, chtěl bych to opravit přes vkend.
 

P3Dv4 informace   2. 6. 2017 / 23:48
gforce800
Ahoj, plánuješ do budoucna přidat do LKPR i nové noční osvětlení z P3Dv4?
 

P3Dv4 informace   3. 6. 2017 / 11:10
Raymy
Tak zatim muzu rict ze P3D v4, alespon pro me palec nahoru. Narust FPS celkem o dost, konkretne treba Dubai rebooted od FlyTampa, jsem doted mel cca 20FPS a ted najednou krasne plynulych kolem 35-40FPS. Nemluve o tom ze autogen se vykresluje dal a muzu mit vic vegetace, tak objektu. Celkove vzato me to mile prekvapilo
 

P3Dv4 informace   3. 6. 2017 / 18:42
JirkaK
U mě žádný nárust FPS, buď mám lock nebo je to tak složitá scenérka že FPS klesly... Bez locku na FPS mám problém se stutteringem. Ale je fakt že jsem zatím neladil žádné nastavení spojené s rychlostí a objemem načítaných dat.

Nad LAX nebo třeba Londýn ze kterého je tu fotka občas padá pod 15FPS. ten rozšířený dosah autogenu tomu dává docela pohulit. Co ale kvituju, jsou blurries, neříkám že tam nikdy žádná nebude, ale je to rarita oproti tomu co vídám ve trojce. Používám TEXTURE_SIZE_EXP=9 s 10 už by to chtělo jít přes 8GB VRAM, tak to nedělám i když výkonostní rozdíl nevnímám, W10 to řeší poměrně dobře a i když věci sedí v RAM, tak přenos po PCI-E tomu nedělá takový problém
 

P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií   5. 6. 2017 / 19:46
kralikjan
Ahoj, jinak tady čtu jak tamta scenerka běží ve v4, pak zase tamta, ale nic pro v4 ofiko snad nevyšlo.. Třeba Aerosoft instalátory předělá tak za 10 let, stejně jako dělá třeba Dublin, který nebyli ani schopný předělat pro v3..
Tzn, že jste si tam například zmíňenou Dubai rebooted přetáhli ručně ? Nebo ty instalátory fungují a stačí jen poukázat na root p3d v4? Bojím se aby to nějak nepodělalo ty knihovny scenerií apod.
MA Prague tady někdo psal, že funguje až na pár features ?

Někde jsem četl, že někdo používá už REX4 Soft Clouds, ale také není ofiko installer ještě, AS Next je snad jen v beta ?

Jen ten ORBX si pospíšil ..
 

P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií   5. 6. 2017 / 19:55
PT
Ted jsem hodil na Aerosoft forum BGLko, ktere napravuje spatne umisteni VDGS. (http://forum.aerosoft.com/applications/core/interface/file/attachment.php?id=95716)

Jinak DarrianCZE popsal velice pekne jak upravit soubory po installaci stavajicicm installerem (http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/111737-mega-airport-prague-issues-thread/&page=37#comment-818859)
Ja se ted snazim napsat nejaky script, ktery totez udela bez nutnosti rucniho zasahu.

Samozrejme idealni reseni je aby Aerosoft udelal odpovidajici installatory, ale to snad radsi ani nebudu komentovat.
 

Instalace Mega Airport Prague do P3Dv4   8. 6. 2017 / 08:00
PT
Nastroj ktery "priohne" instalaci LKPR soucasnym instalatorem tak, aby fungovala v P3D v4 je dostupny na Aerosoft foru:
http://forum.aerosoft.com/applications/core/interface/file/attachment.php?id=95774


Neco vic napsano zde:
http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/111737-mega-airport-prague-advisory-thread/&page=37#comment-819964

Postup instalace LKPR do P3D v4:
1. instalace stavajicim instalatorem Aerosoftu
2. instalace patche 'Jetways missing on arrival'
3. spusteni utilitky 'APC-to-P3Dv4' (jako ADMINISTRATOR!)
4. Pouze v pripade, ze utilita nebude schopna nalezt potrebne adresare (a napise to v okne utility), je treba pouzit parametry, ktere jsou popsany v prvnim postu LKPR vlakna na foru.
 

P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií   5. 6. 2017 / 21:21
JirkaK
ORBX si moc na čas nedal FTXCentral měl několik dní zpoždění, fungují jen regiony, openlc a base, drtivá většina je závislá na objectflow, tzn. nedali ven žádné letiště. Až bude vyladěný object flow tak věřím že to půjde hodně rychle.

AS Next pro v4 nebude, pouze AS2016 a ano je beta, plně funkční.

REX nepotřebuje jiný installer, je to knihova textur/efektů a standalone aplikace. Jediné co je, tak tam není kolonka s cestou pro v4, stačí namísto cesty pro v3 dát cestu do v4 a vše funguje, nicméně tady by bylo super kdyby nepřepisovali originál soubory, pro tu aplikaci to znamená jen kopírovat ty soubory do jiné složky a jedno malé XML navíc.

Pár produktů už má instalery pro v4 a jsou to i scenérky, ale na tomhle webu asi budou nezajímavé.... například FSDreamteam a Flightbeam má vše pro v4 připraveno. FSGlobal Ultimate Nebo TopoSim mají nativ instaler pro P3Dv4 a dokonce i pro FSW... V diskuzích jsem narazil na nějaké další minor autory, kteří už vydávají v4 instalery. A to se tedy bavím jen o scenérkách na které sis stěžoval.

 

P3Dv4 informace - aktuální funkčnost scenerií   5. 6. 2017 / 21:41
kralikjan
Díky za informace, ano myslel sem AS16, přepsal sem se..

FSdreamteam scenerky také používám tak na to kouknu..
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 18:10
JirkaK
Ti co v4 zkusili jistě vidí výrazný rozdíl proti v3 v blurries a poping texturám.

Zvlášť citelné je to při použití TEXTURE_SIZE_EXP. Pro zajímavost tu dávám dva screeny, které jsou pořízené s velkým zoomem, tzn není to přímo před letadlem ale několik mil od letadla:

TEXTURE_SIZE_EXP=8
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/4e404a0f6e6c14df4de7269ddd059660.jpg

TEXTURE_SIZE_EXP=10
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/3819a50042fae7d7eed09f6c508d2a6b.jpg

Doporučuji otevřít v plném rozlišení a přepínat mezi nimi. Uvidíte patrné rozdíly v kvalitě použitých textur.


TEXTURE_SIZE_EXP=8 je default, jako "nejhorší" textury se čtou textury 256x256, při při TEXTURE_SIZE_EXP=10 se čtou textury 1024x1024. Díky tomu je obraz i v dálce výrazně kvalitněji.

Hodnotu 9 lze použít, textury budou 512x512 ale pokud v nastavení zatrhnete high resolution terrain textures, dostanete se na stejný výsledek jako s TEXTURE_SIZE_EXP=9

S TEXTURE_SIZE_EXP=10 už mi čas od času nestačí 8GB VRAM. Navíc je nutné počítat s tím že nahrávání zabere nějaký ten čas více.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 23:07
JirkaK
a běžná usage při max komplexnosti a vzdálenosti pro autogen, max scenery nastavení a TEXTURE_SIZE_EXP=10 nad ORBX regionem a AS16.

Workeři na jádrech 2-7 poměrně často dostávají záhul, pár fyzických jader navíc by šiklo. VRAM na 90% signalizuje že 8GB je málo, víc neukazuje ani X-Plane i když tvrdí že v texturách má téměř 8GB a nedostatek VRAM kompenzuje RAM (unified memory)
45051 B / 661 x 550 / p3dv4_usage.png
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 20:52
Jurawood
Tak jsem to taky konečně prubnul... hodinku a víc už na to nemám nervy...
min 5x mi to spadlo, nepředělané menu nic, že si sednu na zadek? Že místo šipky v menu z obdelníku je šipečka z tečkou? Super... vzhled klasická stará FSXka co nemá ani opravené vzdušné prostory.
To byl pro lockeheeda takový problém, aby nepoužil prostory z roku 2005? LKPO je vojenské letiště a má TMA? Je rok 2017 ne 2005 !!!

No nic zase to po hodině stejně jak v3 mažu... a počkám dalších pár let třeba na v5

Co těch desetitisíce uživatelů, kteří chtějí vložit scenerku a ne se sr** s nekompatibilitou?
Tohle nemůže fungovat, sorry
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 21:09
OK-MSS
Tak já nevím, ale mě to funguje bez padání a docela svižně. Scenerky a ostatní bude, chce to trpělivost.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 21:23
JirkaK
Taky musím potvrdit výrazně lepší stabilitu, zatím žádný random crash.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 21:36
Jurawood
hmm dělá to LKPR
 

P3Dv4 informace   6. 6. 2017 / 06:22
PT
Ktery LKPR?
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 21:34
JirkaK
"vzhled klasická stará FSXka co nemá ani opravené vzdušné prostory.
To byl pro lockeheeda takový problém, aby nepoužil prostory z roku 2005? LKPO je vojenské letiště a má TMA? Je rok 2017 ne 2005 !!!"

on někdo slibuje že to obsahuje aktuální data? Zřejmě si minul popis. Zřejmě to netrápí uživatele tak ani LM.


"Co těch desetitisíce uživatelů, kteří chtějí vložit scenerku a ne se sr** s nekompatibilitou?"

Netuším o čem píšeš, ale pokud jde o klíčovou skupinu uživatelů, tak zvednou telefon svému dodavateli a řeknou si co potřebují a kdy a za kolik jim to dodá, ne? Pokud jde o domácí uživatele, tak když budou scenérky pro v4 připravené, tak budou fungovat.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 23:02
Jurawood
Vyplnul jsem stíny a HDR a až to nepadá ani na LKPR.
Co mě překvapilo, žádné blurry textury ani ve stíhačce.
i5 se celkem fláká, RAM 8GB co mám tak nestačí GPU na max, VRAM asi 700MB.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 23:10
JirkaK
8GB je málo, doporučuje se 16+, stejně jako grafiky s 8+

Mě P3D v max nastaveních leze k 12GB a 8GB na grafice je málo, chce to 1080Ti s 11GB nebo Titana s 12GB.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 21:50
spagros
Co se týká upgrade dat, tak se dá za 9 éček koupit na stránce https://www.fsaerodata.com/ . Sám to nemám a nemám to ani nijak zvlášť nastudovaný, tak se mrkni, zda by se ti to nehodilo.
 

P3Dv4 informace   5. 6. 2017 / 22:52
JirkaK
pokud jde jen o navigační databázi tak ano, LM to dokonce nedávno propagovali na svém webu http://www.prepar3d.com/news/2017/04/113989/

Měl jsem ale za to, že šlo o default scenérii jako takovou.
 

P3Dv4 informace   8. 6. 2017 / 09:28
kmarciniszyn
mě to padalo protože jsem neměl p3D adresář ve vyjimce antiviru...každopádně, nárůst výkonu je u mě brutální a vypadá to výborně...
 

P3Dv4 informace   8. 6. 2017 / 12:00
JirkaK
Jen při srovnávání v3 s v4 je třeba srovnávat jabka s jabkama a ne s hruškama. Hodně lidí si stěžuje na výkon v4 s tím že mají stejné nastavení ale oni ho stejné nemají, pro CPU jednoznačně hraje výraznou roli autogen draw distance. Ve v3 to bylo 12000m, v4 má 6000 jako minimum ale 30000 jako maximum, slider uprostřed dává pořád o 6000 víc než ve v3, a když se uváží že jde o poloměr, tak s každým 6000 krokem množství generovaného autogenu neroste lineárně ale zvyšuje.

Jestliže jsou mé výpočty správné (draw distance na druhou *pi) tak nejnížší autogen draw distance pokrývá 113km2, postupně pak roste na 452km2, 1017km2, 1808km2 a 2826km2. Nejvyšší nastavení kreslí 25 násobek autogenu nejnižší nastavení a šetkrát vyšší než v3.
 

P3Dv4 informace   9. 6. 2017 / 01:11
JirkaK
Malý poznatek z dnešního experimentování s nastaveními.

K redukci stutteringu jsem používal interní frame limiter (32-33FPS), nad vesnicemi s plným autogenem to běželo slušně CORE0 de facto 100% load.

Vyzkoušel jsem 30Hz refresh rate, tzn s vsync to udrží 30FPS, ale to na mé TV nevypadalo dobře, po chvíli experimentování jsem vyzkoušel externí frame limit (35FPS v NVidia Inspectoru) a zátěž CORE0 65-75%
 

P3Dv4 informace   9. 6. 2017 / 15:09
cenda737
Mám v plánu upgrade z FullHD displeje na 4k televizi (pro P3Dv4 a XPL11). Uvažuji o uhlopříčce 40 palců a podmínka je, aby v rozlišení 4k "uměla" 30 Hz... Můžu se zeptat jakou máš Ty, a případně na nějaké zkušenosti/doporučení? Jestli se to tady už někde řešilo, tak se omlouvám a budu vděčný za link ...
Předem díky... PC
 

P3Dv4 informace   9. 6. 2017 / 15:53
JirkaK
Bral jsem to nejlevnější co mám u baráku - https://www.alza.cz/40-gogen-tvu-40s298-stweb-d4710715.htm?catid=18854702 s tím že když mi to nebude vyhovovat tak to vrátím.

Display je 50Hz nicméně režim 60Hz a 30Hz umí. Pro mě osobně je výrazně lepší 60Hz s VSync a FPS lock než 30Hz s VSync.

Používal jsem SGSSAA, ten jsem mohl efektivně zrušit a v zásadě jsem si výkonově ještě pomohl, nicméně s XP11 a P3Dv4 mě stále víc a víc v hlavě tíží 1080Ti, ten rozdíl oproti 1080 je výrazný
 

P3Dv4 informace   9. 6. 2017 / 16:19
cenda737
Díky moc ...
 

P3Dv4 informace   10. 6. 2017 / 17:19
JirkaK
vydáno
26504 B / 750 x 422 / 777.jpg
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 13:31
JirkaK
Jedna čerstvá od A2A: 182, Cherokee, Comanche, T-6 are up on the A2A Store.

myšleno verze pro v4, dalším distributorům budou posílat instalery.
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 16:50
oldboy
Dekuji Ti Jiri dobra sprava pro moji 182.
S pozdravem Karel
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 19:24
JirkaK
tu bohužel nemám koupenou přes A2A shop, zbytek ale jo
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 19:42
oldboy
Ja zasa Jirko to sice mam koupeny pres A2A ale nemohu najit cestu k tomu update.
Muzes mi poslat link? Bloudim stale dokola. Ale tu Accu-Sim Skylane P3D Academic neumim nalezt.
Dik

Karel
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 20:12
JirkaK
Přihlásíš se do storu a vybereš MyAccount, tam máš seznam objednávek, rozkliknout a v ní to najdeš, je tam zip ve kterém pak najdeš instaler pro v1-3 a v4

dole buď název vlevo nebo v pravo tlačítko
17166 B / 750 x 207 / order.png
 

P3Dv4 informace   15. 6. 2017 / 20:36
oldboy
Dekuji.
 

P3Dv4 informace   21. 6. 2017 / 01:32
JirkaK
Carenado a Alabeo tiše (status na FB) updatují své letadla pro v4


Carenado:
PA31T CHEYENNE II FSX/P3D
PA46 500TP MALIBU MERIDIAN G1000 HD SERIES FSX/P3D
DO228 100 HD SERIES FSX/P3D
500S SHRIKE AERO COMMANDER HD SERIES FSX/P3D
PC12 HD SERIES FSX/P3D
E50P PHENOM 100 HD SERIES FSX/P3D

Alabeo:
PA22 TRI PACER FSX/P3D
PA44 SEMINOLE FSX/P3D
C400 CORVALIS TT FSX/P3D
DA42 TWIN STAR FSX/P3D
PA32 SARATOGA II TC FSX/P3D
C207 SKYWAGON FSX/P3D
DA40 FSX/P3D
C195 BUSINESSLINER FSX/P3D
 1x  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ