LM dělá úplně to samé co dělá LR, DTG i IPACS. Ale klidně si nalhávej něco jiného, jediný rozdíl je v tom že na papír nemohou napsat že je to - I - pro zábavu, jinak jim je zcela ukradené kdo si to koupí (vyžadují nějaké potvrzení na akademickou licenci) a jak to využívá (kontrolují jestli s tím někdo negamesí), je to takové veřejné tajemství... P3D má ale jeden zásadní problém a to ten že to kdykoli mohou stáhnout z trhu, protože případný příjem z prodeje P3D je jen kapka do moře. A ano je mi jasné že LM to koupili pro interní potřebu, je pro ně totiž bezpečnější používat vlastní software než softwarové dodávky třetích stran, od kterých hrozí od průmyslových špionáží přes vážné ohrožení nezpečnosti státu po de facto celosvětovou bezpečnost
Ad technologický pokrok, co by mělo být na FSX:SE pokrokové? A FSW pokrok není? co je tedy technologický pokrok na P3D... a je tu ten dvojí metr, neboj nejsi zdaleka jediný, i když mají aspoň trošku rozumněšjí argumenty, protože staré nemusí znamenat špatné
Když vezmeš FSX, nacpeš do něj SP, přidáš ORBX, Accu Feel a 2 letadla carenada ... k tomu ještě nějaký enhance počasí... zaplatíš bratru 200 dolarů... proti tomu stojí stejně vypadající FSW za 30, navíc FSW ještě není dokončená hra. No brainer co koupit.
A že je to všechno stejné? Teď si sám řekl že potřebujeě 200 dolarů namísto 30 aby to vypadalo stejně, ale nehledě na to to stejné nebude.
FSW - modernizovaný 64bit engine FSX, méně blurry, méně poping autogenu a terénu, vyšší výkon PBR...
P3D - modernizovaný 64bit engine FSX, méně blurry, žádný poping autogen, minimalistický poping terénu, autogen až "k horizontu", výborné stíny, SpeedTrees, real night lighting, podpora SLI
Letový model, chápu že mě máš v zadeli, ale když ignoruješ to co tvrdí piloti s nálety ve stovkách hodin, ale to chce trošku sledovat dění v komunitě a ne zaslepeně vidět jen to co chceš. |
|