FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prepar3D v4 64bit Jeden příspěvek | Celý strom
Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 16:50
JirkaK
Sice se o tom dlouho jen šuškalo, ale informace že nová major verze P3D bude 64bit je potvrzena, stejně jako že vyjde letos. Počítám někdy říjen/listopad.

https://fselite.net/news/prepare3ds-next-version-will-64bit/
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 17:36
djbuldog
Hustý To mě vůbec nenapadlo, že by nějaký sim byl v dnešní době ještě 32 bitový
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 17:48
JM   
Ja jsem hlavne zvedavy, jak to bude s kompatibilitou addonu Ono takove pristroje pokud jsou jako gau, tak to je defakto DLL knihovna... Ta asi moc fungovat nebude Jako tech par top addonu tvurci asi predelaj, ale ty kvanta ostatnich veci, to chci videt. XPL ten prechod zvladlo myslim celkem elegantne, kdy fungovaly naraz obe verze a tak nejak plynule se preslo.
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 18:01
Vita Zenisek
To bude problem asi jen pro hodne stary kousky. Ty novejsi era mely vetsinou gauges v XML ne?
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 19:45
JM   
No v tom XML si ale podle me byl dost omezeny na dafault funkce FSky, nejaky speciality si tam neudelal, takze si stejne musel programovat v necem, nejak. Aspon v dobe kdy jsem to naposled videl
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 20:05
PT
Má pravdu (Jura) předsedo (Víťo)
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 21:19
FSPilot   
No, zase tak tragicky bych to neviděl. Změna platformy po 11ti letech je celkem dost dlouhé odkládání. Ani všechny addony X-Plane 9 nefungují v 10tce nebo z 10 v 11, nebo se pletu? Všechny "hi-tech" addony z FS2004 taky nešly na FSX. Je to holt nezbytný krok, po kterém se volá už x-let. Lockheed z té 32-bitové platformy vytahal neskutečně moc, ale čas na změnu uzrál už hodně dávno. Jsem zvědav, co s tím dovedou.
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 21:29
mano
10tka bola prelomova, ale spravili to tak ze kto este nestihol prekodit plugin do 64bit, kludne si mohol pustit xplane 10 32bitovu verziu a frcal dalej... takze bol tam priestor to upravit aby to slo.. xplane 11 je uz cisto 64bitova verzia.

Z 10 do 11 mozes veselo pouzivat addony, teda ak neberiem ze boli upravovane fyzikalne vlasnosti lietadiel.. ale ako taky format nebol zmeneny ..
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 22:00
Willhelm   
Ivo úplně stačilo: "Lockheed z té 32-bitové platformy vytahal neskutečně moc." a já bych pak už jen dodal: "A nejen Lockheed." Jestli mi tedy jako rozumíš.
 

Prepar3D v4 64bit   10. 3. 2017 / 18:24
FSPilot   
Tak určitě... já to myslel tak, že měli už udělaný software a jen ho upravovali do podoby, jakou má teď. Když si představím, že je to jen převlečená FSX, tak celkem slušný rozdíl.
 

Prepar3D v4 64bit   9. 3. 2017 / 18:32
OndraT
Proč do něčeho šťourat, když to funguje . Navíc překopat libovolnou takovou komplexní aplikaci jako je sim z 32-bit do 64-bit znamená, že spousta věcí velmi pravděpodobně nebude fungovat a celá práce přinese víc bolesti než radosti. Ono je prakticky lepší celej 32-bit kód zahodit a začít úplně od začátku. Je to prostě hromada práce, do který se nikomu nechtělo, taky otázka peněz, ale nakonec myslim za to může XPlane, že hoši v LM už nějakej ten rok v některých ohledech jen tiše záviděli a skřípali zuby a jen oddalovali nevyhnutelný . Zdravá konkurence.
 

Prepar3D v4 64bit   11. 3. 2017 / 13:37
Fabo™   
No ono to uz ale moc nefunguje s dnesnimi naroky byt omezen na nejakych 3.5 GB RAM kdyz lepsi pocitace maj temer 10x tolik... pak lidi nemohou pouzivat narocnejsi addony naraz pac to pada na nedostatek pameti.

Ale nebyl bych tak optimisticky jako onen web...

a rozhodne bych si nemyslel, ze ten prechod bude bezbolestny, jako treba z P3Dv2 na P3Dv3...
 

Prepar3D v4 64bit   11. 3. 2017 / 16:55
OndraT
Každopádně jsem moc zvědav. Trochu se bojim, že budu zase závidět . Totiž nějak víceméně těsně, než přišla beta XP11 jsem po cca roce s XP10 reálně zvažoval přechod na P3D, taky i proto, že jsem ještě neměl zas až tak moc koupených add-onů . Ale pak vyšla XP11 a po nějakým tom váhání jsem pokračoval s XP dál. Tak jsem fakt zvědav a rozhodně vám to přeju, určitě se všichni shodnem, že už to bylo dávno potřeba.
 

Prepar3D v4 64bit   15. 3. 2017 / 16:26
JirkaK
Problematické budou hlavně add ony, které mají vlastní DLL nahrávané do simulátoru, což už je dnes ale kdejaká "blbost".

Například ORBX chtěli původně za scenérky pro novu verzi P3D účtovat nějakou malou sumičku, ale nedávno šlo prohlášení že pro novou major verzi bude update gratis. Ťřeba ORBX patří k těm co používá vlastní knihovny a bude to muset zohlednit.

Mezi další patří všechny komplexnější letadla s nějakou vlastní logikou, všemožné GPS, radary, počasí (pokud nemění jen wx)

Zdá se ale že ten přechod na 64bit nebude až tak bolestný, ve spojení s P3D to ale může znamenat přelicencování již vlastněného produktu. Záleží jak se k tomu kdo postaví a zda nabídne podporu zdarma, za nějaký nižší update poplatek nebo naúčtuje novou licenci
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 10:13
Lejzy
A dost věcí už prostě nikdo nikdy neupdatuje. Zvlášť, pokud už nejsou v prodeji, nebo je dělal někdo podomácku.
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 10:43
JirkaK
Ano v takovém případě si svou práci buď aktualizuješ nebo najdeš náhradu. Pokud takovou nenajdeš tak to buď oželíš a pokud přes to nejede vlak tak jednoduše nebudeš upgradovat na 64bit, to ale zase nepřinese žádný pokrok.

Počítám že na P3D 64bit budou domácí uživatelé přecházet velice rychle a to i v případě kdy nepřinese nic nového oproti současné verzi.
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 14:01
Raymy
Jakou výhodu to bude mít ten přechod na 64bit? Tak nějak vím že se uvolní paměť RAM, která už nebude limitovaná 4GB. A dál? V čem je to jiné oproti 32bit?
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 14:22
xWing   
Ona sa Ti neuvolni, prave naopak, konecne si moze zobrat viac RAM ako 4GB
Ovsem pre toho, co ma v PC len 4GB RAM to nema ziadny prinos.
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 15:33
JirkaK
jak píše xWing, v současné době musíš být poměrně hodně při zdi s addony a nastaveními aby se to vše poskládalo do maxima 4GB které si 32bit aplikace může alokovat. Tím odpadne velká část pádů způsobená tímto limitem. I když P3D je v tomto směru lépe než FSX - od verze 3 má přepracovaný memory management takže v paměti nezůstává zbytečný bordel jako u FSX.

Komplexnější scenérie, kvalitnější textury, sofistikovanější addony... to vše nám dá 64bit.


Někdo to dokonce spojuje s urychlením, ale tady reálně 64bit nic nepřinese, naopak, s více využitelné paměti si ty simulátory více zaprasíme addony které budou chtít také nějaký ten výkon CPU/GPU, takže reálně s 64bitem výkon simulátoru spíše klesne protože po něm lidi začnou chtít více

Je třeba si uvědomit že se tady bavíme o P3D, tedy simulátorové plaftormě kterou si lidé po vizuální stránce hodně hýčkají a chtějí po tom opravdu hodně a nezřídka mívají i stovky addonů
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 15:59
Raymy
Díky oběma. Samozřejmě jsem to myslel tak že využiju víc paměti RAM než 4GB, jen jsem to asi blbě formuloval
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 16:04
Raymy
Jen dodám že pro mě to asi nejspíš mít smysl bude, protože používám akorát FTX ORBX Global, openLC europe, america, nějaké ty scenerky letišť, REX4 Texture direct. Letadla lítám akorát default Mooney Bravo a mám stáhnuté Airbusy od Project Airbus. Jo a ještě Sky AI 2.0
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 16:10
JirkaK
tzn nepoužíváš skoro nic
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 16:16
Raymy
Asi se to tak dá říct no. Teda ještě občas laboruju s OpenTrackem ale tam se mi nějak nedaří nastavení aby se mi to celkem často netrhalo, přitom třeba v Euro Truck Simulatoru 2 mi to jede uplně krásně.
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 16:51
JirkaK
Třeba TrackIR je pro mě použitelný až ve chvíli kdy má sim aspoň 30FPS, když to klesá pod 30, tak trackování pohybu bylo dost nevyzpytatelné a výsledek byl pocit že se to víc kouše než ve skutečnosti. V době kdy jsem měl GTX980 to znamenalo ve většině případů vypnout ASN neb oblačnost a vysoký AA tomu dávaly neskutečný čoud a FPS kleslay občas i pod 20, zachránil to až příchod GTX1080 která má dostatek výkonu na to držet 30 FPS v podstatě za každé povětrnostní situace.

Nicméně na tohle zrovna přechod k 64bitu nebude mít vliv
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 17:06
Raymy
No nevadí, já už si stejně zvykl používat poziční klobouček, případně myš

Takže když to tedy obecně shrneme, tak mě 64bit verze pomůže k lepšímu výkonu? Pokud tedy budeme předpokládat že bych neměnil žádný komponenty v PC, nebo addony.
 

Prepar3D v4 64bit   21. 3. 2017 / 18:29
neletec
Tak pouze přechod na 64bit výkonu asi moc nepomůže. Budu se ovšem těšit, že přechod na 64bit nebude jediná fičura verze 4 a dočkáme snad i nějakých dalších optimalizací... Ale to se dozvíme až to vyjde, zatím čiré spekulace a očekávání
 

Prepar3D v4 64bit   22. 3. 2017 / 10:33
JirkaK
Ne žádný viditelný vliv na výkon to mít nebude. Maximálně se zlepší stabilita ve smyslu že nebudeš dostávat OOM chyby tak často jak na 32bit systému, tedy za předpokladu že máš rozumné množství paměti.
 

Prepar3D v4 64bit   17. 3. 2017 / 23:49
Tragédie v JRD
Zas.. proč 32bitový kód zahazovat? Jestli autoři nebyli moc velká prasátka, tak přeložit to půjde na první dobrou, a nejspíš to bude i fungovat....

addony atd .. to už tu zaznělo - ty, které mají vlastní DLL bude nutné minimálně překompilovat...
 

Prepar3D v4 64bit   18. 3. 2017 / 14:45
Fabo™   
No, co jsem se docet, tak nitro MSFS je napsano na pomerne nizke urovni s hodne velkym podilem "prasaren" s pointery, coz by udajne zvetseni sirky pointeru docela nepekne pokazilo. A to se muselo prepsat.

Proste kod z pred 20 i vic let.
 

Prepar3D v4 64bit   20. 3. 2017 / 16:18
Tragédie v JRD
Oooh .. tak to pak jo ...
 

Prepar3D v4 64bit   22. 5. 2017 / 20:57
JirkaK
Zítra v 19:00 se začnou dít věci..
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 09:02
oldboy
Jiri cekame na nejaky zazrak? Nevis nejake podrobnosti? Sleva pro majitele v3?

S pozdravem Karel
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 11:08
JirkaK
Slevy LM nevede...

To podstatné je že dnes je na tu dobu avizovaný Preapr3Dv4 live stream na ADXLive za účasti Jordana Kinga, zástupců Milviz, Flightbeam, TFDi a FSFX. Z dalších zvěstí má v tuhle dobu padnout NDA na P3Dv4.
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 15:56
Raymy
Mohl bych poprosit o odkaz kde to pak najdu? Diky
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:12
JirkaK
https://www.twitch.tv/adxlive

aktuálně ještě nevysílají ale dle webu

Prepar3Dv4 x64: Aiming For Tuesday @ 1700z (will be joined by: Jordan King, and developers from MilViz, Flightbeam Studios, TFDi, and FSFX. ) NOTE: Start time subject to change pending green light!

takže čas se ještě může měnit.
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:18
JirkaK
Tak je to oficiálně venku - http://www.prepar3d.com/news/2017/05/114164/

Lockheed Martin is proud to announce that the next generation of simulation and training will start on May 30, 2017 with the public release of Prepar3D v4. The release culminates over eight years of Lockheed Martin development and welcomes major enhancements and new capabilities.

Prepar3D v4 completely changes the simulation landscape with a comprehensive baseline update to a 64-bit architecture. Higher resolution visuals, more objects, increased data precision, larger scenarios, and improved performance are now all possible at levels never seen before in the product’s history. The sky’s not the limit!

Additionally, the release brings dynamic lighting, rain/snow particles, global 3D trees, a fully reworked software development kit (SDK), new default vehicles, and countless improvements.

More details will be released over the next week with Prepar3D v4 being directly available from Prepar3D.com on May 30, 2017 at 2:00pm EST.
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:24
Raymy
Diky za odkaz. No jsem zvedav jake to bude. Jinak, co se tyce scenerek (ORBX, letiste atp) tak ty tam budou fungovat normalne dal, nebo budou potreba nove?
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:26
JirkaK
Budou nové, nebude za ně třeba platit, instaluje se to jednoduše přes FTX Central jako obvykle. Nebude to ale day 1
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:35
JirkaK
A Jordan King opět nezklamal, first view na YT


https://www.youtube.com/watch?v=2-JIAbBUUbM
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:39
JirkaK
http://www.theskylounge.tv/topic/5106-the-ultimate-p3d-v4-add-on-update-compatibility-list/


tady je seznam věcí které testovali. Pro mě klíčová zpráva Turbine Duke sviští jelikož RealAir ukončil činnost...
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:25
JirkaK
nějaké ty videa

https://www.youtube.com/watch?v=GMN-156kXQM
https://www.youtube.com/watch?v=lgssk5UOTb0
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 19:40
Milan Smid   
"a fully reworked software development kit (SDK)"

Taky mezi radky ctete docela moznou nefunkcnost nekterych addonu pro predchozi verze FSX/P3D?
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 20:04
JirkaK
No zatím spíš obráceně

teď jede jiný stream https://www.twitch.tv/belynz

má tam ORBX LOWI a k tomu A2A C172...
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 21:11
oldboy
Neda se na to divat, kazda zmena ma za nasledek cernou obrazovku na nekolik minut a Belynz tam jeci od radosti anebo vztekem to nemohu posoudit. Proste se na to podivam az to bude fungovat.
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 21:28
JirkaK
taky jsem to vypnul, můžeš mrknout na toho Jordana Kinga nebo Roba Ainscogha https://www.youtube.com/watch?v=LQJqQDPbSWY

ADXLive.. před hoďkou jen info od Jordana: We cant get ahold of D'Andre so the livestream will have to be postponed.
 

Prepar3D v4 64bit   23. 5. 2017 / 21:36
Jurawood
20 minut loading - LOADING SIMULATOR 2017

Ale pak to naskočilo, v životě jsem nit takového ještě neviděl... sníh nad vodou s odrazem letadla mraků od hladiny, vlny a do nich padající sníh.

 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ