Pak bych se obrátil na Steam a reklamoval chování distributora, který je svým chováním poškozuje, mají jistě páky jak jim domluvit.
Pamatuji když jsem si před mnoha lety koupil lifebook od Fujitsu, který pro tuhle profesionální řadu začal poskytovat on site NBD servis. Když došlo k tomu že jsem jej potřeboval využít, smluvní servisní partner se začal vykrucovat že on site prostě servisní zásahy nejde dělat a že si to dnes vyzvednou a zítra přivezou a jinak to nepůjde. Namísto dohadování se servisem jsem zavolal do Fujitsu, že jsem si myslel že on site servis znamená příjezd a oprava NTB na místě i kdyby mi měl na stole nechat nový kus a ne pick up and delivery a kdybych to věděl tak si koupím DELL. Následovala omluva od FS s tím že to zařídí i kdyby měl přijet přímo jejich technik. Za hodinu telefonát ze smluvního servisu, kdy tedy může technik dorazit.