| | | plynuly prechod orta (FSX) 10. 5. 2017 / 23:04 | |
| | Ahojte,
robim si nejake miestne orto, a chcel by som aby mi to plynule prechadzalo do
ORBX textur.
Aby ten prechod proste nebol ako ked sekne. Nijako sa mi to nedari ten okraj fototextury
vo photoshope rozostrit tak, aby to to rozostrenie bolo transparentne...splynulym prechodom do ORBX textur.
Nema niekto nahodou nejaku radu?
Vopred dakujem.
Milo. |
| |
|
| | | plynuly prechod orta (FSX) 11. 5. 2017 / 06:55 | |
| | Alfa kanal, ...v SDK je podrobnejsi obsiahly popis |
| |
|
| | | | plynuly prechod orta (FSX) 11. 5. 2017 / 11:43 | |
| | | |
|
| | | plynuly prechod orta (FSX) 14. 5. 2017 / 22:13 | |
| | | |
|
| | | | plynuly prechod orta (FSX) 15. 5. 2017 / 00:50 | |
| | Ahoj,
dakujem velmi pekne. Urcite mi to pomoze, su to masky pre photoshop....a este ich vyrobit neviem...-.
Len s tym zacinam.
Kazdopadne, uz mi ten plynuly prechod urobi aj FSET, nemal som to spravne nakonfigurovane.
Nejako sa to doho dostavam a zacinam chapat podstatu veci...teraz idu na rad vodne plochy, autogen z OSM atd...
Mam taky plan, urobit orto aj s autogenom pre vacsie mesta SR, a ostatne nech ostatne default ORBX.
Nebude to tak objemovo velke a orientacia pri VFR bude ako tak mozna.
Mozno z toho aj daco nakoniec bude -...
Este raz vdaka za ochotu
zdravim,
milo. |
| |
|
| | | | | plynuly prechod orta (FSX) 15. 5. 2017 / 07:34 | |
| | Tak držím palce. |
| |
|
|