| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 02:43 | |
| | Pokud někdo bude chtít dobrý notebook pro letecký sim, vřele doporučuji tohle... vyhledem k paměti a diskové kapacitě asi pro X-Plane, zas ten nevyužije SLI, takže nejspíše pro budoucí P3D v4.
Desktop i7-7700k
2x mobile GTX1080
64GB RAM@3000MHz
3x2TB SSD M.2 Samsung 960 PRO
2x2TB SSD SATA Samsung 850 Pro
17.3" 4k IPS G-Sync display
Sound Blaster X-Fi
a nějaký ten obvyklý stuff
http://wccftech.com/clevo-p870x-intel-kaby-lake-7700k-nvidia-gtx-1080/ |
| |
|
| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 05:24 | |
| | ... aj cena (16,000) je prijateľná.
No, nekúp to !
PS: Neviem prečo angličtina za desatinnou čiarkou píše tri nuly ?!? |
| |
|
| | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 05:48 | |
| | "C" - správna odpoveď je C.
|
| |
|
| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 06:50 | |
| | WoW, ved to je LEN za cenu zhruba mojho rocneho platu.
Nebudem zrat, budem srat na rodinu a mam ho doma
|
| |
|
| | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 07:08 | |
| | Jj, zase nemůžeš říct že to není dostatečně výkonné v porovnání k desktopu. Nejméně třetinu z té ceny jednoznačně dělá těch 5 2TB SSD. Tam se vejde celé USA v ZL17 a ještě zbude |
| |
|
| | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 23:30 | |
| | hmm, no ja si za to radsej kupim vycvik a ostane mi na 100 hodin letu |
| |
|
| | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 00:07 | |
| | Ale tak můžeš mít přece oboje, ne?
Někdy před rokem jste mi tu dávali čoud, jak je radši dát ty peníze do výcviku a lítání a pak "dělo" počítač člověk nepotřebuje..
https://www.twitch.tv/cirrusmax
Tady máš člověka co má nejen "dělo" počítač ale zároveň má aktuálně má 300 hodin pilot in command ve svém Cirrus SR22, což je letadlo s ceníkovou cenou 750 tisíc dolarů a ten počítač má hodnotu tak příplatkového YAW damperu a za příplatkovou klimatizaci do toho letadla bys ty notebooky koupil skoro dva. |
| |
|
| | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 08:12 | |
| | tohle musí být nějaký fake account...jinak tomu odmítam uvěřit |
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 08:30 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 08:52 | |
| | myslel jsem account JirkaK |
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 09:14 | |
| | chápu že pro našince je nepochopitelné že si mladej kluk koupí letadlo skoro za milion dolarů a ještě s ním nalítá stovky hodin v lokalitách které jsou u nás brány jako symbol luxusních dovolených. |
| |
|
| | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 09:40 | |
| | překvapuje mě, že umíš tak dobře psát a přitom neumíš číst...nemůžu si pomoct, ale netuším proč by mělo překvapovat, že si lidi kupují letadla. Ne každý se tu potřebuje masirovat v ohledu co má auto, letadlo, PC...chápu, že pro někoho jako ty, je to nepochopitelné. Nicméně pořád doufám, že JirkaK je fake account...protoře pokud někdo takový opravdu existuje...tak potěš ventil |
| |
|
| | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 09:51 | |
| | Mě je zcela ukradené kdo co má a o tom tady řeč není. Někdy před rokem, možná i déle, tady byly argumenty že místo drahého počítače mají dát lidi peníze do lítání a to tady bylo zmíněno i před chvílí.
Já pouze poukazuji na to že drahý počítač i lítání se vzájemně nijak nevylučuje a uvádím tu příklad, kdy i mnou postovaný notebook za 16 tisíc dolarů je plivanec do moře proti tomu co může stát reálné lítání. Je tedy celkem logické že i s drahý počítačem je simulátor daleko levnější než reál, osobně totiž nevidím důvod v to mít piloťák a nemít vlastní letadlo což je levnější varianta než platit pronájem letadla a postarší "vrak" ala C172 se ti zaplatí za 3-4 roky. A pokud člověk nenalítá 100-150 hodin ročně a bude lítat jen sporadicky pár hodin do roka, tak nepotřebuje piloťák, vystačí si klidně se žážitkovým "pilotem na zkoušku". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 13:59 | |
| | Ale jo, to, ze ty neco nechapes, to neni zadna novinka.
tak ti to reknu takhle, kdybych mel 16 tisic bokem, tak si asi tezko mohu koupit pocitac za 16 tisic aby mi jeste zbylo i na letadlo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 15:03 | |
| | No právě na letadlo potřebuješ třičtvrtě mega. Proto počítač za 16 není žádné terno.
Virtuální lítání, které za něco stojí bude drahé, reálné lítání bude ale násobně víc peněz a to ne jen jako jednorázová platba. Udělat is piloťák je na tom lítání naprosto to nejlevnější, pořídit si nové nebo aspoň zánovní, moderně vybavené a bezpečné malé letadlo bude stát to co luxusní byt v Praze. Je tu alternativa to letadlo s někým spoluvlastnit nebo si ho půjčovat, ale hodina trošku vybavenějšího letadla co nezraje do šrotu bude atakovat i 5 cifernou částku za hodinu, natož abych s tím chtěl třeba na dovolenou. Dokážu si krásně představit obletět si řecké ostrovy, na každém strávit den dva... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 16:18 | |
| | inu odpoved som ani necakal kazdy kto si sprai papiere tak hned kupuje priemerne lietadlo s modernou navigaciou a hned uteka na dovolenku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 18:04 | |
| | Tak pro mě je třeba nesmysl si dělat papíry na letadlo a to letadlo nemít nebo lítat jen sporadicky a ještě kolem domácího letiště, na to mi stačí ten zážitkový let či ukázková hodina několikrát do roka.
Když už ty papíry budu mít tak aby se na ně jen neprášilo. A samo když už někam letět tak ne že budu točit pattern x krát po sobě nebo po sté poletím kouknout na Slapy. Lítání na dovolenou mi třeba přijde jako zajímavá činnost, člověk může snadno měnit lokality bez závislosti kde vůbec sežene v sezoně letenku. Stejně tak si zaletět někam na výlet po evropě. Normálně by to chtělo víkend, možná více, letadlem se rychle dostaneš poměrně daleko, takže to co bys autem dával celý víkend, letadlem dáš během jednoho dne a za víkend tak stihneš třeba víc lokalit.
Tohle mi přijde jako smysluplný důvod mít papíry na letadlo, je fakt že na to nebude stačit LAPL nebo PPL ale bude to chít zkoušku z angličtiny a IFR rating, ale zrovna tohle jsou jen drobáky a nevyžaduje to moc času. Ale samo někomu může vyhovovat něco jiného.
Ale tohle už je špás na který asi v životě mít nebudu, takže smyčka na začátek... k čemu mít papíry na letadlo? Řidičák jsem si taky nedělal proto abych na něj koukal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 18:09 | |
| | Moderní navigace mi přijde jako základ, ale třeba z provozních důvodů by to letadlo mělo být ideálně kompozit s efektivním motorem, klimatizaci už považuji za normální i v domácnosti, natož pak v letadle, záchranný padák by v případě koupě letadla patřil také do výbavy bez které by éro neuspělo.
Ano možná bych si mohl dovolit 40-50 let zrezlou cesnu, ale to je stejné jako se starým autem. Možná s tím pojedeš do práce, ale na dovolenou po evropě si to nevezmeš. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 19:57 | |
| | dlouho jsem se nezapojil, ale sorry Jirko umíš taky chvíli "mlčet" a nedávat svůj super názor ke každé "pí.ovině" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 20:22 | |
| | Další bez argumentace k věci |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 20:31 | |
| | Promiň, nemá smysl argumentovat s někým kdo je "chytrej až na půdu". Chodím sem rád, ale nezapojuji se. To co ve své bohorovnosti předvádíš, je děs. Musíš mít vždycky poslední slovo ..... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:08 | |
| | Z nějakého důvodu ses do diskuze zapojil, ale naprosto nesmyslným příspěvkem absolutně mimo téma.
Nikdo nedá kloudný argument, který by mne měl přesvědčit o tom že nemám pravdu, takže to vyzkoušíme trošku polopaticky.
Někdo si pořídí počítač za cca 50 tisíc - což je ideální pro současné letecké simulátory a doporučují to i jejich autoři. Za dalších 50 tisíc si pořídí letecké ovladače a za dalších 50 různé doplňky. Je na tom zhruba za cenu LAPL/PPL licence. Brání vlastnictví takové FS výbavy vlastnit LAPL nebo PPL či jakoukoli jinou pilotní licenci?
- Nevidím jediný objektivní důvod proč by taková kombinace byla zakázaná.
Co přesně je špatného na tom, že nemám potřebu dělat piloťák, když vím že ho nevyužiju, protože na těch pár letových hodin co si můžu za rok finančně dovolit to nemá cenu? Do vzduchu a i řídit letadlo můžu i bez toho piloťáku...
- Od zadu, jsou tady třeba zážitkové lety kde můžu řidit letadlo, a stojí to zhruba stejně jako pronájem letadla. K čemu pořizovat piloťák když za jeho cenu můžu zážitkově lítat po mnoho let?. Zbytek je pak můj postoj který není možné čímkoli vyvrátit, tady nezbývá nic jiného než to respektovat.
Co je špatného na tom že když už si někdo udělá piloťák tak bude chtít lítat a že bude chtít lítat v novém/zánovním, komfortním a bezpečném letadle a ne v letadle které je starší než pilot? Co je špatné na tom že když už člověk obětuje peníze a čas do výcviku toho chce využít a namísto kroužení kolem domovského letiště bude lítat po světě?
- Objektivně tady nevidím žádný důvod proč by to mělo být špatně.
Když má člověk skoro milion dolarů na letadlo, nalítá s ním stovky hodin, což muselo stát poměrně dost jen na palivu či přistávacích poplatcích, by si nemohl dovolit (neznamená že chce) notebook za 16 tisíc dolarů?
- Selský rozum říká že takové "drobné" by ten člověk v případě že by něco takového chtěl, určitě mít bude. Proč by tedy takový názor měl být špatný?
Suma sumárum, není tady žádný závadný názor, avšak existují lidé, nedokážou připustit že to tak může být a pak z toho dělají něco strašně závadného aniž by měli racionální důvod natož aby ho prezentovali. Proč to ti lidi mají potřebu dělat, vážně nepochopím, ale je vtipné sledovat jak někteří vylítnou jako čert z elektriky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:17 | |
| | Viz můj předchozí příspěvek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:24 | |
| | Takže závěr: Další z těch co se do někoho umí obout aniž by měl jediný objektivní důvod. Vítej do "fanklubu". |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:25 | |
| | Ty jsi fakt komik Nic jsi nepochopil |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:38 | |
| | Však jsem to psal že to nechápu že se lidi do někoho obují aniž by pro to měli důvod, takže ano, v tomhle s tebou souhlasím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 21:49 | |
| | Má pravdu předsedo ....... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:46 | |
| | A ze mam naladu na autoflagelaci....
Někdo si pořídí počítač za cca 50 tisíc - což je ideální pro současné letecké simulátory a doporučují to i jejich autoři. Za dalších 50 tisíc si pořídí letecké ovladače a za dalších 50 různé doplňky. Je na tom zhruba za cenu LAPL/PPL licence. Brání vlastnictví takové FS výbavy vlastnit LAPL nebo PPL či jakoukoli jinou pilotní licenci?
- Nevidím jediný objektivní důvod proč by taková kombinace byla zakázaná.
Irelevantni. Jednak se bavime o uplne jinych sumach, a druhak zas nejak zapominas, ze se bavime o tom, zda udelat jedno nebo druhe, ne oboji.
Co přesně je špatného na tom, že nemám potřebu dělat piloťák, když vím že ho nevyužiju, protože na těch pár letových hodin co si můžu za rok finančně dovolit to nemá cenu? Do vzduchu a i řídit letadlo můžu i bez toho piloťáku...
- Od zadu, jsou tady třeba zážitkové lety kde můžu řidit letadlo, a stojí to zhruba stejně jako pronájem letadla. K čemu pořizovat piloťák když za jeho cenu můžu zážitkově lítat po mnoho let?. Zbytek je pak můj postoj který není možné čímkoli vyvrátit, tady nezbývá nic jiného než to respektovat.
Na tom, ze si ho nechces delat nic? Zaplat panbu. Ale kdyz nevidis rozdil v tom, letet nekam sam po svym, ci se nechat odvezt nekam s tim, ze si na to muzes v horizontalnim letu kapku sahnout... no ostatne mluvit o tom, ze mas o misto vic, a muzes si pucit letadlo i treba na vikend, asi nema cenu.
Co je špatného na tom že když už si někdo udělá piloťák tak bude chtít lítat a že bude chtít lítat v novém/zánovním, komfortním a bezpečném letadle a ne v letadle které je starší než pilot? Co je špatné na tom že když už člověk obětuje peníze a čas do výcviku toho chce využít a namísto kroužení kolem domovského letiště bude lítat po světě?
- Objektivně tady nevidím žádný důvod proč by to mělo být špatně.
A co je spatne na tom, ze nekdo nepotrebuje vlastniho cirruse na to aby se proletel? Treba i do sveta.
Vubec, nerikals tady nedavno, ze jezdis oktavkou? Proc si nekoupis nejakeho noveho mercedesa nebo treba volvo? Je to novejsi, bezpecnejsi, s lepsi technologii.
Když má člověk skoro milion dolarů na letadlo, nalítá s ním stovky hodin, což muselo stát poměrně dost jen na palivu či přistávacích poplatcích, by si nemohl dovolit (neznamená že chce) notebook za 16 tisíc dolarů?
- Selský rozum říká že takové "drobné" by ten člověk v případě že by něco takového chtěl, určitě mít bude. Proč by tedy takový názor měl být špatný?
Proc by mel byt clovek milion dolaru na letadlo? Jen proto, ze tobe to jinak nedava smysl a nezapada do tveho jedineho spravneho videni sveta?
A vubec, prvni komentar byl o tom, ze nez kupovat notebook za $16k je (pro mne) lepsi udelat si pilotak a najmout si hodiny jinde. Treba i na tom Cirrusu. A treba si ho vzit i na dva tydny. A nevim proc bych mel mit milion abych mohl nechat treba $20 tisic na litani, kdyz pripoctu i monitor, ovladace, addony a tak vubec. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 00:32 | |
| | Irelevantni. Jednak se bavime o uplne jinych sumach, a druhak zas nejak zapominas, ze se bavime o tom, zda udelat jedno nebo druhe, ne oboji.
Proč řešíš sumy, já snad někde nějaké řešil? A pokud chceš dělat jedno nebo druhé, máš možnost, stejně tak máš možnost dělat oboje pokud chceš a to je to o čem se bavím já.
Ale kdyz nevidis rozdil v tom, letet nekam sam po svym, ci se nechat odvezt nekam s tim, ze si na to muzes v horizontalnim letu kapku sahnout... no ostatne mluvit o tom, ze mas o misto vic, a muzes si pucit letadlo i treba na vikend, asi nema cenu.
Rozdíl v tom je, ale pro mě není podstatné že s tím neodstartuju a nepřistanu (i když i to přistání jsou někteří schopni ti nabídnout), tady uznávám že mi to třeba někdy přestane stačit, ale pak budu chtít víc než hodinu měsíčně o které byla řeč. A místo navíc? K čemu? 2 místa jsou i v LSA, natož něčem větším, ne? Bavil jsem se na téma "proletět se", nikoli "dopravit sebe a X dalších". I když to druhé lze řešit - letadlo s větším počtem míst.
A co je spatne na tom, ze nekdo nepotrebuje vlastniho cirruse na to aby se proletel? Treba i do sveta.
Vubec, nerikals tady nedavno, ze jezdis oktavkou? Proc si nekoupis nejakeho noveho mercedesa nebo treba volvo? Je to novejsi, bezpecnejsi, s lepsi technologii.
Co by na tom mělo být špatného? Vůbec nic, ať se každý proletí tím čím chce, já jsem psal, čím bych chtěl lítat já, ne čím máš lítat ty nebo kdokoli jiný. A určitě jsem už oktávkou nejednou jel, ale určitě s ní nejezdím, a mám za to že jsem to ani nepsal. Volvo ne,e, Mercedes není špatný, tuším jako první přišli se systémem přípravy na náraz, což beru jako skvělo bezpečnostní vychytávku, nicméně bych si vystačil s koncernovou prémiovou značkou která měla slogan "náskok díky technice". Navíc ženin bratranec dělá mechanika v autorizáku této značky, opravy všeho druhu za pivko, neoriginál díly za hubičku, originál za nákupku. Dobrá partie, nemá problém na zahradě vytáhnout, rozebrat, složit a zase nandat zpět V6 z Q7.
Proc by mel byt clovek milion dolaru na letadlo? Jen proto, ze tobe to jinak nedava smysl a nezapada do tveho jedineho spravneho videni sveta?
Někde jsem psal o tom že má mít člověk milion dolarů, natož si za to má kupovat letadlo? Zřejmě máš bujnou fantazii.
A vubec, prvni komentar byl o tom, ze nez kupovat notebook za $16k je (pro mne) lepsi udelat si pilotak a najmout si hodiny jinde. Treba i na tom Cirrusu. A treba si ho vzit i na dva tydny. A nevim proc bych mel mit milion abych mohl nechat treba $20 tisic na litani, kdyz pripoctu i monitor, ovladace, addony a tak vubec.
Však pokud chceš piloťák udělej si ho, nikdo ti notebook za skoro půl míče nenutil. A někde jsem podmínil vlastnictvím milionu možnost si koupit něco za 20 tisíc? Psal jsem že člověk co má milion na letadlo se kterým pravidelně lítá, což stojí další nemalé peníze jak v provozu tak i mandatorních výdajích - parking, pravidelné inspekce, pojištění atp - jistě bude mít 16 - tvých 20 - tísíc na notebook a addony, pokud si ho bude přát.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 20:05 | |
| | Co k tomu dodat:
Kámen zůstane kamenem, dub dubem a vůl volem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 20:20 | |
| | Krom nadávek umíš i argumentovat k věci? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 22:14 | |
| | Promiň, ale to nebyla nadávka, jen sem použil české přísloví,
které vystihuje tvou situaci zde. A samozřejmě jsi vedle, jak ta jedle.
Všichni se ti tady snaží něco vysvětlit a ty si stále meleš svou.
Kdybych neměl zdravotní problémy, tak bych si raději užil 5-10 hod/měsíčně
i ve vypůjčeném éru, než 100 hodin/měsíčně sedět u simu.
Tu je můj názor, ten tvůj jsem tady četl nejednou a mám pocit, že není ten správný.
Příklad tvého pohledu:
Chci být stíhačem, ale nebudu, protože si nemůžu koupit stíhačku.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:32 | |
| | Co přesně se mi v tomhle vlákně všichni snaží vysvětlit?
Napsal jsem konstatování, ne otázky. Nechápu co by mi měl někdo vysvětlovat na mém vlastním postoji, ten nikdo nemůže vysvětlit, kromě mě. Tzn. vysvětluji tady já svůj názor, nikoho se na nic neptám.
Píšeš že pár hodin v reálu v půjčeném éru je lepší než 100 hodin v simu. Určitě, pokud je to pro tebe vyšší priorita. Pokud by tě víc táhl simulátor, bude to pro tebe, logicky, horší varianta.
Ale zpět k tvé preferenci. těch 5-10 hodin v půjčeném ba i vlastním éru a ještě k tomu těch 100 hodin v simu je ještě lepší kombinace, ne? Nikdo ti nezakazuje lítat v reálu i v simulátoru v jakémkoli počtu hodin. Pokud budeš mít možnost využít obou variant a hlavně - budeš je chtít obě využít - tak to uděláš, nebo ne? Ano, je mi jasné že si to někdo nemůže dovolit dohromady, včetně mě, ale to jsem přece nikdy nikde nezpochybnil, nebo ano?
Ad tvůj pohled.
Chápu že se tady snažíš naznačit že ten můj názor je absurdní, ale zřejmě si nepochopil.
Pokud budu lítat sporadicky nemá pro mě smysl dávat balík za výcvik, je pro mě výhodnější využít "pilota na zkoušku". Účel to splní - pilotuju letadlo - a můžu to dělat ad hoc, když budu chtít a mít na to.
Pokud budu chtít lítat opravdu sám coby PIC, tak se musím zastavit nad tím, proč a kam chci vlastně lítat. Točit okruhy na letišti nebo vyhlídkové lety, no.. jednak to nevidím jako důvod k lítání a vždy na to můžu aplikovat výše zmíněné řešení, lítat třeba s rodinou na dovolenou, na výlety mi přijde jako rozumný a v našich končinách atraktivní důvod k vlastnictví pilotní licence, ovšem kdo a hlavně za kolik ti půjčí letadlo na celý víkend ba třeba i několik týdnů pokud si naplánuješ třeba tu okružní cestu řeckými ostrovy. Na tohle využití mi pak přijde praktické vlastnit letadlo jehož pořizovací hodnota se mi vrátí max během pár let, po které bych si letadlo pronajímal.
|
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 13:58 | |
| | | |
|
| | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 13:57 | |
| | No jo, ja zapomel, u vas penize padaj z nebe a kdyz neco chces, tak si to proste koupis, at to stoji co chce |
| |
|
| | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 22:05 | |
| | Za ty prachy si uděláš plachtařský výcvik a koupíš lehce olétaného Cirruse a lítáš léta zadarmo, jen za cenu vleku. Termika je zadarmo . A užiješ si spoustu srandy s partou na letišti |
| |
|
| | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 22:23 | |
| | Moc dlouhý. Nalej mi radši další pivo, ty partičko! |
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 22:41 | |
| | Nebuď drzej mladej a nalej!! |
| |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:41 | |
| | Jestli se tu budete hádat, tak dopiju panu Řezníčkovi jeho víno a půjdu spát, protože zítra určitě létáme! |
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:49 | |
| | a nechce se ti po me taky priletet? |
| |
|
| | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:33 | |
| | ale vetronem nemuzu na dovolenou. Leda na trandaku. |
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:41 | |
| | ... lebo "to má moc velký displej na přenášení" |
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:46 | |
| | COPY: (Bohužiaľ nie som to ja.)
$11,610,536.59
Rekordný výherca jackpotu cez mobil.
Pri príležitosti osláv rozdávame teraz návštevníkom 100 šancí zadarmo stať sa naším ďalším okamžitým milionárom! Vyplňte náš krátky dotazník a zúčastnite sa. |
| |
|
| | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 5. 5. 2017 / 23:56 | |
| | Má to záchranný padák? Má to klimu?, nacpu do toho rodinu i s bagáží?
Můžu s tím letět IFR přes noc v bezvěrtří a nízkou viditelností třeba k Černému Moři, pak se asi nějakým charterovým 737/320 nechat vytáhnout, akorát nevím jesti to ustojí turbolence za tím tažným jetem... a vzít to na skok do Chorvatska, Itálie, Rakouska a pak domů?
Chápu že větroň bude stát proti motoráku vajgl, ale nějak nenaplňuje mé očekávání komfortu a bezpečnosti a je v podstatě nepředstavitelné s tím lítat někam na výlety.
|
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 00:08 | |
| | Tobe to porad nedoslo, ze? |
| |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 00:39 | |
| | Pawlick na kterého reaguji je zrovna jeden z těch co tady poctivě cpe jeho větroně a lítání namísto simulátoru.
Uznávám že to může být levné, a ironicky mu naznačuji že ne každý se spokojí s tím s čím on. |
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 18:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 00:57 | |
| | Tak tohle rozhodně není o ceně. Znám spousty lidí, kterým zrovna bezmotorové létání přináší ten pravý komfort a hlavně požitek z létání (plus sociální aspekt bezmotorového létání) a ano, jsou tací, kteří si koupili větroň. Já osobně si myslím, že létání všeobecně není o záchranném padáku a klimatizaci, ale to se prostě nedá na pár řádcích definovat. Kolik lidí si udělalo piloťák jenom proto, aby si jen tak zalétli k Černému moři? Já myslím, že - "zaplaťpánbůch" - to většina lidí od letadel (tedy u nás) tak nevnímá /alespoň zatím/. Chápu, že komfort a modernizace je nedílným segmentem letectví, ale rozhodně není jeho náplní (tedy tím, co člověku pohyb ve vzduchu přináší, nebo co od pohybu ve vzduchu očekává). Zároveň ale chápu, že je to věcí subjektivního pohledu na věc, takže Ti ani Tvůj příspěvek nechci vyvracet, jen si myslím, že tento úhel pohledu je zdaleka menšinovým. |
| |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 01:41 | |
| | Však já nikomu větroně neberu
Možná jsi trefil hřebíček na hlavičku.
Ty vnímáš lítání jednak jako samotný pohyb (s čímž se ztotožním i já a proto třeba ten pilot na zkoušku je pro mě dostačující řešení), také vnímáš socializaci stejných nadšenců, kteří se někde potkají u hangáru v aeroklubu a krom lítání i poklábosí o svém koníčku. Plně to respektuji.
Mě to osobně ta socializační část nijak neláká, a v zásadě ji beru jako zásah do mého života. To ale nutně neříká že se tam nebudu s nikým bavit, ale zároveň nepředpokládám že s místními budu chodit do hospody a vyvíjet jiné spoelčné aktivity.
Letiště vnímám jako každou jinou službu. Využívám ji, platím ji a dostávám to co očekávám. Žádné takové ty "brigády" a jiné činnosti spojené s provozem letiště. Prostě a jen platící zákazník kdy jediný požadavek na mě je právě to zaplacení nějaké částky. Když budu nespokojený s kvalitou služeb, tak změním letiště.
A právě že piloťák bych nechtěl jen kvůli to mu zaletět si k černému moři, ale proto že bych chtěl lítat víc. A nedokážu si představit "lítat víc" jen v okolí domácího letiště, naopak beru to jako dobrou možnost jak se snázeji a rychleji dostat na místa, kde bych normálně nejel protože nejsou v nějaké dojezdové vzdálenosti autem. Z toho co jsem viděl, tak jsou lidi co si řeknou... dnes bych si dal k obědu nějakou XY specialitu a ty víš že ji dělají támhle v hospodě na XY letišti, tak sedneš do éra a letíš na oběd. A pak se bu%d projdeš v lokalitě nebo vrátíš... abys na večeři mohl letět jinam |
| |
|
| | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 09:16 | |
| | Proč by to mělo tyhle zbytečnosti, které k lítání nejsou potřeba? Když budu chtít letět k moři, tak je mnohem jednodušší a levnější si koupit letenku, než letět svým strojem. Já nikomu necpu reálný lítání. Jen si myslím, že původní smysl simulátorů byl ten, že lítání bylo drahý a bylo levnější lítat na PC. Ale když se náklady na počítačový simulátor vyšplhají výš, než kolik stojí motorové létání, tak už mi to nějak přestává dávat smysl.
P.S. A na letištích se už asi dvacet let povinné brigády nedělají. A když, tak jsou normálně zaplaceny. |
| |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 10:02 | |
| | Doplním "pawlikovu" poznámku:
Spravidla pred rokom 1962 sa v aerokluboch v piatok popoludní organizovali tzv. materiálne dni. Náplňou bola príprava leteckej techniky na weekendovú prevádzku.
Keďže sa tu niekoľkokrát spomínal cirrus, prikladám fotografiu z cockpitu "môjho" lietadla typu Cirrus SR22-GT, reg.N429CD. Fotografia bola pred malou chvíľou vyhotovená nad Siófokom. Cirrus je rýchle a príjemne vyladené lietadlo. |
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 10:13 | |
| | Vážnych záujemcov o značku Cirrus možno bude zaujímať tento oznam:
CIRRUS AIRCRAFT CZ
První Vision Jet v Evropě! Zveme vás na Cirrus NOW Event
2017-05-04
Dobrý den,
dovolujeme si vás pozvat na jedinečný večer, kde se seznámíte s Cirrus Life, nejnovějšími novinkami modelu SRx G6 a v USA nedávno certifikovaného Vision Jetu, který poprvé přilétá do Evropy.
Jedná se o skvělou příležitost si dobře prohlédnout a setkat se s vedoucími zástupci společnosti Cirrus Aircraft. Budete si moci poslechnout, co je nového a jak může vlastnictví Cirrus změnit váš životní styl.
KDY: 8. června 2017 v 19:00
KDE: Worldhotel Wings, Letiště Rotterdam 55, 3045 AP Rotterdam, Nizozemí
V případě zájmu zúčastnit se nás kontakujte emailem na cirrus@cirrus.cz
Děkujeme
Tým Cirrus Aircraft CZ |
| |
|
| | | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 12:34 | |
| | Tak ty brigády nebyly myšlené tak že mě někdo bude nutit atd, nicméně co vnímám různé stránky aeroklubů, je běžné že se členové prostě dohodnou a nějak se o to svoje letiště a jeho výbavu společnými silami starají.
Placená brigáda, která by byla "povinná" mi taky nevoní, nevím tedy jaké platy dávají aerokluby ale počítám že to bude bude maximálně tříciferná částka za hodinu... ale kdo by za to byl ochotný vstát z postele?
A to je to co já řešit vůbec nechci, chci přijít a letět, přilítnout, zaparkovat, neřešit nic. Prostě tak jak fungují běžné garáže, přijdeš, zaplatíš, odjedeš. Nikdo od tebe nic jiného neočekává |
| |
|
| | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 6. 5. 2017 / 19:11 | |
| | Ráno jsme začali hákovat a zkrášlovat si klub. Mezi tím se zlepšilo počasí a vytáhli jsme éra a šli si zalítat. Pak jsme si přečetli zase trochu těch sraček, co píšeš a nakonec ti Pawlick posílá pozdrav. |
| |
|
| | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 6. 5. 2017 / 19:21 | |
| | Ach my socky aeroklubový... |
| |
|
| | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 6. 5. 2017 / 19:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 7. 5. 2017 / 22:54 | |
| | prosím pro koho je tento pozdrav? pro čtenáře tohoto fóra o leteckých simulátorech? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 8. 5. 2017 / 07:22 | |
| | Ja si myslim, ze je to pozdrav hlavne pre jedneho konkretneho clena fora
A ze je tu uz klidek |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 8. 5. 2017 / 14:13 | |
| | jj, přečetl jsem vlákno a rychle pochopil |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 9. 5. 2017 / 10:15 | |
| | Já jsem si to přebral jako: "ať ti stojí!" Díky! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy 9. 5. 2017 / 11:13 | |
| | Učebnice "Dimenzování konstrukcí" uvádzajú, že vetknutý prvok, krakorec, konzola - sú najviac namáhané konštrukcie ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy (opět) 13. 5. 2017 / 12:05 | |
| | Dnes jsou ty scenérky obzvláště vypečené, večer asi budeme muset instalovat vodní chlazení. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy (opět) 13. 5. 2017 / 14:44 | |
| | Jednou nejsem na letišti a z tatíka se mi stal pankáč! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy (opět) 13. 5. 2017 / 15:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | pawlick zdraví z plochy (opět) 13. 5. 2017 / 19:30 | |
| | Probůh! Vy jste tam dva??? |
| |
|
| | | | | | | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 12:22 | |
| | No ty pro tebe zbytečnosti jsou pro někoho klíčové aby do letadla vůbec sedl. Každý má jiné nároky. Ty samo můžeš na dovolenou letět jako pasažér a může tě bavit kroužit kolem letiště coby pilot. Mě už jen ta představa útraty za papíry a pak točit kolečna nenaplňuje.
A smysl leteckých simulátorů na PC je stejný jako jakýkoli jiný simulátor. na PC Můžeš si kdykoli zahrát na to co daný simulátor simuluje. Jednou je to pilot letadla, podruhé závodní pilot, potřetí kamioňák a počtvrté budeš sedět u rybníka s udicí v ruce a číhat na ryby.
Mimochodem, počítače stojí dlouhodobě pořád stejně. Příkladem budiž grafické karty... GTX1060 stojí 250 USD RRP. U nejméně 4 předchozích generací GTXx60 se RRP pohybovalo vždy v rozmezí 200 až 250 USD, GTX260 před deseti lety třeba stála 300 USD... HW má určité cenové hladiny, je to dáno tím že zákazníci jsou ochotni dávat určité částky a ty hladiny sedí jejich cenovým požadavkům, v průběhu doby se v tom cenovém segmentu zvedá výkon, ne cena.
Ono to odpovídá... v roce 2001 jsem měl PC za cca 40 tisíc, v roce 2004 jsem kupoval notebook za 50 tisíc, dneska mám desktop cenově někde mezi těmi 40 a 50 tisíci, jen mám neporovnatelně vyšší výkon než tehdy a výkon toho PC z roku 2001 mám dnes v mobilu za 6 tisíc...
|
| |
|
| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 4. 5. 2017 / 08:38 | |
| | Do toho bych nešel, to má moc velký displej na přenášení
|
| |
|
| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 10:36 | |
| | Bože, už zas....
Prosím vás, nekrmte toho trolla |
| |
|
| | | Notebook vhodný pro letecké simulátory 6. 5. 2017 / 15:37 | |
| | a není to nejak moc levné?
Jinak .. pokud notebook vhodný pro letecké simulatory, ktery ti nevypali díru do penezenky, dela (v ruznych variantach) eurocom ... to jen tak naokraj .
|
| |
|
|