Tak pro mě je třeba nesmysl si dělat papíry na letadlo a to letadlo nemít nebo lítat jen sporadicky a ještě kolem domácího letiště, na to mi stačí ten zážitkový let či ukázková hodina několikrát do roka.
Když už ty papíry budu mít tak aby se na ně jen neprášilo. A samo když už někam letět tak ne že budu točit pattern x krát po sobě nebo po sté poletím kouknout na Slapy. Lítání na dovolenou mi třeba přijde jako zajímavá činnost, člověk může snadno měnit lokality bez závislosti kde vůbec sežene v sezoně letenku. Stejně tak si zaletět někam na výlet po evropě. Normálně by to chtělo víkend, možná více, letadlem se rychle dostaneš poměrně daleko, takže to co bys autem dával celý víkend, letadlem dáš během jednoho dne a za víkend tak stihneš třeba víc lokalit.
Tohle mi přijde jako smysluplný důvod mít papíry na letadlo, je fakt že na to nebude stačit LAPL nebo PPL ale bude to chít zkoušku z angličtiny a IFR rating, ale zrovna tohle jsou jen drobáky a nevyžaduje to moc času. Ale samo někomu může vyhovovat něco jiného.
Ale tohle už je špás na který asi v životě mít nebudu, takže smyčka na začátek... k čemu mít papíry na letadlo? Řidičák jsem si taky nedělal proto abych na něj koukal |
|