Můžeš mít stovky scenérek v simulátoru a nemusí to mít žádný vliv neb právě žádná není využitá.
Naopak můžeš mít v simulátoru třeba jen 2-3 scenérky a ty mohou být využity najednou, pokud jsou blízkou u sebe a dopad může být zásadní.
A ano, simulátor potřebuje vědět o všech dostupných scenérkách, od toho je scenery index který se vytváří vždy při změně/přídání scenérie. Zpracování většího indexu samo nějaký čas zabere ale tohle je s ohledem na zbytek bezvýznamná režie, která navíc může být alokována na jádro kde neběží rendering.
U ORBX fandů/sběratelů jsou instalace v řádu stovek GB zcela normální. Ale on to nemusí být aní ORBX, i jiní developeři, kteří dělají komplexnější letiště nebo si více vyhrají s texturami mají scenérky i na několik GB. O orthu ani nemluvě. |
|