FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane 11 PB16 je venku Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane 11 PB16 je venku   23. 3. 2017 / 22:24
JirkaK
change log: http://www.x-plane.com/kb/x-plane-11-00-release-notes/
 

X-Plane 11 PB16 je venku   23. 3. 2017 / 22:33
Willhelm   
No sakra, tak to je nářez s těma změnama a opravama. Tak to zase je po víkendu... Už se těším na testování.
 

X-Plane 11 PB16 je venku   23. 3. 2017 / 23:01
pawlick
Moc dlouhý, kdo to má číst??
 

X-Plane 11 PB16 je venku   24. 3. 2017 / 21:04
mirda   
No ty ne. Pro tebe to samosebou není
 

X-Plane 11 PB16 je venku   24. 3. 2017 / 10:21
JirkaK
A ještě dnes by se měla objevit nová PB17 a mělo by se jednat o poslední betu

http://developer.x-plane.com/2017/03/i-wear-my-sun-glasses-at-night/
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 10:44
JirkaK
Tak dnes je k dispozici nová verze X-Plane, už není označována za betu - X-Plane 11.00r1 (build 110025 64-bit)
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 11:02
xWing   
A nejaky odkaz na zdroj tejto informacie nemas ?
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 11:05
JirkaK
Co třeba samotná běžící aplikace, nebo třeba: http://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/118415-xp11-new-update-did-anyone-else-get-this-r1-version/ když to musíš mít z netu
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 11:17
xWing   
Lebo pre take vyhlasenie, ako si tu dal, chodim na oficialnu stranku, ale taka info tam neni.
Bezny clovek nepatra na forach, co sa kde sustne, ale na oficialnych strankach.
Jedine teda STEAM uvadza datum 30.3.2017
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 11:22
mano
som zvedavy ci to je oficialne... panetam si pri xpl 10 ked bolo r1 r2 r3 ..
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 18:40
mano
netreba viac pisat http://developer.x-plane.com/2017/03/x-plane-11-0-release-candidate-1/
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 17:43
JirkaK
Jaké prohlášení, když dáš updatovat tak se ti nestáhne nová verze označená R1?

Co s tím má dělat nějaký termín na Steamu už vůbec nechápu.
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 11:46
Willhelm   
No takhle bych to úplně neviděl. Dnes mi to ráno opravdu nabídlo aktualizaci (55MB), nehlásí se to v nahrávací obrazovce jako PB(verze) ale nalevo je pořád: "This is a pre-released version beta version of X-Plane 11."
Release notes o té dnešní aktualizaci zatím mlčí. Tak nevím co si mám myslet. Nějaká "final beta"?
http://www.x-plane.com/kb/x-plane-11-00-release-notes/
 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 17:40
JirkaK
Stažená verze není označená jako PBxx nýbrž R1.

To je prostý fakt a sám ho potvrzuješ, tak jak bys to chtěl vidět?

 

Nová verze venku   29. 3. 2017 / 18:57
Willhelm   
Tak už je to venku i na release notes, je to RC1 - ale v nahrávací obrazovce se XP-11 stále hlásí jako beta version místo release candidate.
 

Nová verze venku   30. 3. 2017 / 20:57
Willhelm   
Každopádně bylo něco prováděno i s terénem, už 24h svým slimáčím připojením sosám aktualizované data do global scenery. (Vím že např. ostrovy v pacifiku v PB nebyly komplet a přerušil jsem kvůli tomu IFR tour)
 

Nová verze venku   30. 3. 2017 / 21:12
artoo
https://www.x-plained.com/x-plane-11-officially-released/
 

Nová verze venku   31. 3. 2017 / 11:25
Willhelm   
No tak to ani tak dlouho netrvalo, příští týden mám zaplaceno dvoudenní školení na Blender. Tak uvidíme jestli mě do toho nějak dostanou. Už se těším nejen na lítání. Tak snad do startu popřát XP-11 alespoň tak dlouhý životní cyklus jako měla FS2004.
 

Nová verze venku   31. 3. 2017 / 11:34
JirkaK
To si asi nikdo moc nepřeje. Vážně. Ve verzi 11 100% nedojde ke změně grafického API, které je v současné verzi velmi limitující faktor.

Další major verze může přinést nové grafické API, vzhledem k multiplatformnosti to bude téměř jistě Vulcan. Ano, ono se to bude kreslit pořád stejně, nebude to hezčí, nebude to škaradější, výhoda low level grafických api spočívá jednak v tom že to má vývojář "víc v rukou" a pro konkrétní účel může využít specifická volání namísto více univerzálních, ale hlavně...

Vulcan API je od začátku děláno s ohledem na MULTITHREADING. A to je přesně to co zatraceně všichni, nejen v X-Plane, chceme, chceme se zbavit závislosti na výkonu jednoho jádra CPU, chceme využívat více jader, více threadů, když už nám to na trh přistály 8c/16t Ryzeny, Intel nabízí 10c/20t ve "spotřebitelském" segmentu... teď na ty jádra smutně koukáme
 

Nová verze venku   31. 3. 2017 / 12:07
Willhelm   
Těmhle technologickým věcem fakt moc nerozumím. Takže nechápu kde se bere 100% jistota, že by XP11 nemohli časem naučit využívat více efektivněji dostupné HW prostředky.

Mé přání bylo z uživatelského hlediska - krátké vývojové cykly s velkými změnami odrazují zákazníky i vývojáře. Někdo se patlá se svým dílem třeba 3/4 roku - půl roku po vydání nové verze a za dalšího půl roku přijde verze nová, kde jeho dílo prostě nebude fungovat. Vývojáře nebude bavit furt něco předělávat a aktualizovat. Ti co to dělají za peníze si od určitého objemu úprav nechají platit. A to zas nebaví zákazníky. Dodnes vzpomínám jak jsem si koupil Emma Field od Laga (jedna z mála možností jak si tehdy zalítat s plachťákem v termice) pro FS2002, tři měsíce před vydáním FS2004 kde ta scenerka už nefungovala. Lago pak vydalo FS2004 edici kterou si museli vlastníci verze 2002 koupit i když tam poskytovali cca 15% slevu při prokázání se vlastnictví. Což nebylo tehdy jednoduché, protože jsem kupoval krabicovku...

Nicméně multijádra jsou tady už více než desetiletí a ani dnes nelze říci, že by třeba profi CAD programy - za které člověk zaplatí 1/4 míče a více - využívaly dostupné HW prostředky na 100%. A zrovna krátký vývojový cyklus CADů je něco co se mě profesně týká a opravdu mě nebaví se co dva roky školit na nové a totálně překopané verze, kde ani 14 let praxe v předchozích verzích nepomůže.
 

Nová verze venku   31. 3. 2017 / 14:03
JirkaK
Protože současné API - OpenGL není tak otevřené multithreadingu jako nový Vulcan, který z OpenGL vychází.

A proč tak soudím, jednoduše zkušenosti s vývojem. Pokud s takovou změnou nepočítali dopředu a to si troufám tvrdit že ne, jelikož Vulcan API je hodně mladé, vývojáři s ním nemají zkušenosti a i idyž dokáže přinést výkon navíc, tak stejně dobře může ten výkon ubrat, pokud se to neudělá pořádně a to v ideálním případě znamená že pro každého vendora grafiky můžeš psát samostatný kód, protože každá má trošku jiné možnosti. V neposlední řadě to může narušit kompatibilitu nejen s 3rd party ale i se zbytkem aplikace, může to znamenat nestabilitu a ztrátu výkonu. Je to jednoduše tak zásadní změna kterou si žádný kloudný projekťák nelajzne udělat uprostřed životního cyklu programu, který je na tom životně závislý.

proto, až dojde k implementaci Vulcan API, bude to jistě do nové major verze, mimo jiné to je i obchodně výhodnější. Licence XPL11 zaručuje všechny updaty 11.xx zdarma. Když 11 dostane Vulcan, jaký důvod bude koupit XPL12, když nebude mít co nabídnout. Pokud Vulcan nabídne až nová major verze, už jen to bude důvod k její koupi.


Jinak samo chápu jak si to myslel, ale to je daň za pokrok. Stále výkonnější a levnější HW a ty na to jen koukáš a nikam tě neposouvá protože zůstáváš technologicky pozadu a i když tu technologii vytěžíš co to jen jde, výrazně víc z ní prostě nevyrazíš a jeden den je prostě dobré se přestat plácat na místě a pořádně se utrhnout, když tady ta možnost je. Někde se dokonce diskutovalo ve smyslu že by se XPL mohl vykašlat na Linux a Apple. Linuxářů je naprostá minorita a spousta doplňků tak už z principu nefunguje a je ekonomicky nezajímavé to změnit, Apple už je trošku výraznější skupina, ale pro změnu tady není tak silný HW.

Vývojáři musí pořád něco měnit a aktualizovat právě aby šli s požadavky uživatelů. Proč tady je XPL 11? Proč XPL 10, však si mohl zůstat u jakékoli předchozí verze, jenže ty nové verze zřejmě přináší něco nového co předchozí neměly nebo to v nich nebylo tak dobré. Uživatelé pak mají na výběr, nechat si starou verzi nebo jít do nové nebo změnit platformu.

Mě třeba XPL10 přišel krajně nepřívětivý, škaredý a nevýkonný. Jakkoli to byla aktuální verze rozhodl jsem se ho nepoužívat a žádný addon jsem do něj nekoupil. I když vývojáři měli neměnnou verzi, nemohli mě, jako potenciálního zákazníka oslovit.

Nyní je tu XPL11, hodně věcí co mi dřív vadilo je vyřešených, je přívětivější, vypadá lépe a výkon je také lepší, takže teď ho budu používat a rád si koupím nějaký ten addon, když mě zaujme. Vývojář pro XPL11 na mě může něco vydělat.

Pro mnohé cena HW pro simulátor není problém a mohou si dovolit velice výkonné železo, problém je, že velkou část toho výkonu nemohou využít.

Nemůžu soudit CAD aplikace, ale obecně vše co souvisí s renderingem - 3D, komprimací, nebo třeba umělá inteligence atp. na více jádrech zásadně vydělává, protože ty úlohy jde snadno paralelizovat, proto se na to často využívají grafiky, ty jsou totiž oproti CPU výkonnější, mimo jiné i proto, že mají násobně více výpočetních jednotek a mohou lépe paralelizovat.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ