Optimalizovat pro nový HW to mohou za předpokladu že použiješ nové enginy, které jsou ještě v plenkách, zrušíš veškerou návaznost na to co bylo a postavíš to od nuly znovu.
Výhoda:
moderní engine, vysoký výkon
Nevýhoda:
úzký trh nezaplatí i roky vývoje, lidi co mají tisíce dolarů v addonech, tisíce dolarů v HW který plně funguje se současným SW nepřejdou. Komerční aplikace - certifikované simy, nepřejdou
A simulátor bez addonů nepřežije... Tzn. musíš jednat s vývojáři aby začali pro tvou platformu vyvíjet. Pokud to ale pro ně bude složité, nebudou moct použít své vlastní dlouho let vyvíjené nástroje, tak se do toho nepohrnou a budeš je muset motivovat - platit jim aby se obtěžovali pro tvůj sim něco udělat. Pokud máš pár, možná desítek, milonů dolarů a můžeš se do toho vesele pustit, zvláště si spočítej návratnost takového projektu.
Nesrovnávej letecký sim s typickou hrou. Textury jen hlavního hrdiny mohou mít i několik GB, kolik GB by asi zabral celý svět v detailech v jakých jsou hry - nereálné. Už Ortho je velké množství dat, třeba dříve mnou zmíněný JonFly má asi X-Plane asi na 16TB a to toho zas tolik nemá!
Hry typicky bývají dost omezené objekty. Ukaž mi hru která na scéně zobrazuje 50 tisíc stromů a dalších 10 tisíc budov, ideálně se všemi SSAO, PCSS/HFTS stíny, reálnými reflexemi, volumetrikou s desítkami zdrojů světel...
Máš opravdu dědečka CPU které už brzdí kde co, ale tvá grafika je taky slabá, ber to že to je dnes na hranici low endu, v celosvětovém měřítku je mainstream 1070 a 1080. Dnešní hry na plné detaily FHD rozlišení a 60FPS běžně uvádějí jako minimum GTX1080 a Microsoft u poslední vydané hry - Halo Wars II dokonce na plné detaily ve FHD doporučil novou GTX1080Ti. Jinými slovy tvé nové CPU ve hrách bude hodně bržděné tvou grafikou. V simulátorech to bude obráceně.
Ano RX480 když byla na cestě tak ji AMD fanboyz hypovali až k výkonu GTX980Ti, nakonec to v mnoha herních titulech nedalo ani GTX970 a ve zbytku se držela pod GTX980, tedy na výkonu nové GTX1060. GTX1070 je výkonem nad 980Ti a s trochou štěstí ji od AMD překoná až Vega, která ve výpočtech které AMD umí lépe o pár procent překonává GTX1080. Herní výkon bych tipoval spíše pod ni a cenově to bude mít AMD kvůli HBM2 pamětem hodně těžké.
A piloťák. Co má co dělat s HW a simulátory? Když máš piloťák tak nemůžeš mít kvalitní železo na sim? To se tady jen někteří snaží plácat po ramenu jací jsou pašáci, ale variantu že má někdo oboje, což je poměrně normální, jaksi nepřipouští, hlavně že mají "papíry".
Btw. piloťák není problem, problém je pak živit/pronajímat letadlo, i když nějakou postarší, nepříliš vybavenou C172 seženeš za cenu trošku lepšího nového auta, tak už jen palivo do ní není úplně nejlevnější, navíc ji musíš pojistit, někde ji ustájit, starat se o ni. Když ale budeš chtít vystřídat vícero letadel, tak nevím nevím. A už vůbec nechápu ten argument pro virtuální letce v tubách. Ale "pašáci" jsou tak omezení svým názorem že za roh už nevidí
|
|