jak píše xWing, v současné době musíš být poměrně hodně při zdi s addony a nastaveními aby se to vše poskládalo do maxima 4GB které si 32bit aplikace může alokovat. Tím odpadne velká část pádů způsobená tímto limitem. I když P3D je v tomto směru lépe než FSX - od verze 3 má přepracovaný memory management takže v paměti nezůstává zbytečný bordel jako u FSX.
Komplexnější scenérie, kvalitnější textury, sofistikovanější addony... to vše nám dá 64bit.
Někdo to dokonce spojuje s urychlením, ale tady reálně 64bit nic nepřinese, naopak, s více využitelné paměti si ty simulátory více zaprasíme addony které budou chtít také nějaký ten výkon CPU/GPU, takže reálně s 64bitem výkon simulátoru spíše klesne protože po něm lidi začnou chtít více
Je třeba si uvědomit že se tady bavíme o P3D, tedy simulátorové plaftormě kterou si lidé po vizuální stránce hodně hýčkají a chtějí po tom opravdu hodně a nezřídka mívají i stovky addonů |
|