To uz je úděl instruktorů. Dokonce to riskují i s lidmi, kteři nemaji zkušenosti ani s tím simem. Ostatně je to jejich práce.
Ono se to možná na první pohled nezdá, ale v letadle typu C-172 je na všechno spousta času. Tedy i na pozorování chyb eléva a rozhodnutí, kdy je potřeba mu do toho hrábnout.
No a tomu návalu paniky při zjištění, že narozdíl od MSFS letadla nejezděj po kolejích, se není čemu divit.
Taky je potřeba připočítat šok z rozmístění budíků a ovladačů všude kolem sebe, namísto pěkně přehledně před sebou na relativně malém obdélníku obrazovky.
A už jen snaha vyhledat patřičný ovladač např. plynu či klapek a trochu se pohnout při potřebě s ním manipulovat může u některých jedinců vést k tomu, že začnou hejbat i rukou kterou drží berany či knipl aniž by o tom věděli, natož si toho všimli. Třeba během stoupání, kdy pořádně neviděj na horizont.
|
|