Teda pánové, ta diskuse mne tady trochu mrzí... čekal jsem lepší.
Kawasaki - ani náhodou, ten měl přece invertní dvouřadý dvanáctivcálec a tady jsou výfuky nahoře.
MiG-7 úplně jiná křivka trupu, úplně jiná kabina, zejména "okýnko" za rovinou zádového pencíře (nevím, jestli ho MiG-7 měl, ale rovinu jo) - ani náhodou.
Čínská předělávka - ani náhodou, v době, kdy tenhle oř brázdil nebe (40. - 50. léta) Čongové na bezlicenční kopie či předělávky á-la ŠengJang ani nepomysleli, byli rádi, že pro ně někdo létá, nebo jim nechal stroje z válečných přebytků.
Podle mne je to na první pohled jasné - P-40B (viz kabina, štítek, překryt, plnicí hrdla ve vybráních za hlavou, ocasní plochy, allisonské výfuky, hřbet kapoty s kulomety, kužel, poměr roviny kabiny a kořenových žeber... A že "B" - podle vrtulového kuželu (nejen krytu). Kdoví, třeba ještě pamatuje AVG!
První řešení bylo správně!
(Edit - pár pohledů ze "správného směru" - on P-40 je totiž hned po Spitovi můj "milášek") |
|