| | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 19:44 | |
| | Ahoj, neví někdo, proč mi P3D dělá podle mě málo tmy ve tmě? Myslím si, že by o půlnoci mělo být větší temno... |
| |
|
| | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 21:11 | |
| | no a mesiac si nahodou nemal v splne?
ale urcite sa ti ozvu XPLnisti ze fsx a p3d ma "malo tmy"
ale vsak mozes pouzit http://ultimaterealismpack.weebly.com/
ale plus reshade tam ale nedavaj, je to fajn vec ale s tym mi p3d padalo…. |
| |
|
| | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 21:13 | |
| | Zkus vypnout HDR Lightning. |
| |
|
| | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 21:50 | |
| | a co takto jednoducho stiahnut brightness v nastaveni hdr? |
| |
|
| | | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 21:58 | |
| | Nastavením to není, s tím už jsem si zkoušel hrát. Zkusím ten Ultimate Realism, díky. |
| |
|
| | | | | Málo tmy ve tmě :) 2. 2. 2017 / 09:17 | |
| | ani stiahnuty brightness ti to nestmavi? TO je cudne...
inak toto ma velmi velky vplyv na textury v p3d, aj maly posun sposobi vela, treba si to nastavit.
a ja tam tusim mam aj nieco ine ako ultimate pack, ale musim pozriet doma.... |
| |
|
| | | Málo tmy ve tmě :) 1. 2. 2017 / 22:26 | |
| | Je to prostší, než by se zdálo
Primárně je světlo a stíny řešeno přes textury oblohy. Tady je jak je to použito. Stačí upravit pixely, které upravují světlo na mraky a terén a budeš tam mít tmu, že nenajdeš nic. Já si to upravil u FS9 a teda bez světel nevidím skoro nic. |
| |
|
| | | Málo tmy ve tmě :) 2. 2. 2017 / 08:29 | |
| | Zaleť si do Chánova, tam je tma i přes den... |
| |
|
| | | | Málo tmy ve tmě :) 2. 2. 2017 / 09:16 | |
| | alebo nech si nainstaluje xpl10 |
| |
|
| | | | | Málo tmy ve tmě :) 2. 2. 2017 / 09:18 | |
| | Konečně rozumný názor! Jo, to by jeho problém vyřešilo celkem spolehlivě. |
| |
|
| | | | | | Málo tmy ve tmě :) 2. 2. 2017 / 09:35 | |
| | Potom by sa pytal zase ako to ma dostat na poludnie |
| |
|
|