FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Registr panelaku v CR Jeden příspěvek | Celý strom
Registr panelaku v CR   14. 1. 2017 / 21:48
Milan Smid   
Tohle jsem, Leosi, zjistil uz u tech solaru - od urciteho mnozstvi umistenych objektu (az tak od radu tisic) se na vykonnosti zacina vic projevovat fakt, ze objekty jsou umistene kazdy zvlast, nez jejich komplexita (kdyz objektum jeste pridam nejaky LOD, tak vykonnost se propadne o dalsi patro dolu, zajimave). Priklad - kdyz jsem kazdy solar umistil extra, melo to velmi vysoky dopad na vykonnost. Kdyz jsem do modelu spojil ctyri solary, tak uz je to OK (potvrzuje i Happy v roli beta testera, za coz mu patri velky dik ).

Ad autogen - to je uplne jina kapitola. Autogen je velmi jednoducha geometrie ozasena navic jinym zpusobem, nez konkretni objekty. Takze graficky engine zvlada vykreslovat tisice a tisice domecku a stromu bez ztraty kyticky.

Ad panelaky - presne touhle cestou pujdu. Panelaky jsou navic v podstate otexturovana krychle a na rozdil od solaru jich v jednom meste (vyjma metropoli) nebudou na jednom fleku tisice, takze by to melo byt OK. Uvidime.

Zatim detekce funguje relativne OK, az na historickou zastavu mest, kde mi ten algoritmus hlasi panelaky taky Snad to po otestovani pudorysu detekovanych budov bude vypadat lip.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ