Tohle jsem, Leosi, zjistil uz u tech solaru - od urciteho mnozstvi umistenych objektu (az tak od radu tisic) se na vykonnosti zacina vic projevovat fakt, ze objekty jsou umistene kazdy zvlast, nez jejich komplexita (kdyz objektum jeste pridam nejaky LOD, tak vykonnost se propadne o dalsi patro dolu, zajimave). Priklad - kdyz jsem kazdy solar umistil extra, melo to velmi vysoky dopad na vykonnost. Kdyz jsem do modelu spojil ctyri solary, tak uz je to OK (potvrzuje i Happy v roli beta testera, za coz mu patri velky dik ).
Ad autogen - to je uplne jina kapitola. Autogen je velmi jednoducha geometrie ozasena navic jinym zpusobem, nez konkretni objekty. Takze graficky engine zvlada vykreslovat tisice a tisice domecku a stromu bez ztraty kyticky.
Ad panelaky - presne touhle cestou pujdu. Panelaky jsou navic v podstate otexturovana krychle a na rozdil od solaru jich v jednom meste (vyjma metropoli) nebudou na jednom fleku tisice, takze by to melo byt OK. Uvidime.
Zatim detekce funguje relativne OK, az na historickou zastavu mest, kde mi ten algoritmus hlasi panelaky taky Snad to po otestovani pudorysu detekovanych budov bude vypadat lip. |
|