Ne nevyužíjí žádný rychláý disk.
Největší problém je načítání letu, nejdříve se indexují sobory ve scenery indexy, jakmile je index hotov, tak se spoubory checkují zda skoutečně existují a nějaké takovéhle "hovadiny"
Na plotnovém disku a půl tera scenérek člověk - nekecám - opravdu jde a uvaří kafe, dá cigáro a pak může letět... Na SSD je to za minutku načteno.
Problém je seek time plotnového disku, ne přenosová rychlost.
To znamená že stačí v podstatě jakékoli SSD, ultra rychlé SSD je na nic, a pokud člověk není 100% že to jeho aplikace využije, tak to 100% nepotřebuje. Tyhle disky jsou pro specifické operace, ne pro hraní her nebo na urychlení systému. Tedy jako jo, jde to znát, aplikace místo 1s startuje 0.99s
Jinak při hře typicky simulátor FSX aP3D čte do 10 MB za sekundu a mívá špičky až 30MB/s... z toho jde jasně vidět že i externí USB flash disk bude zvládat dodávat simulátoru data. |
|