Mě ortho dělalo v XPL 10 na 1080 (o 980 ani nemluvě) taky problém, bylo to těma knihovnama na objekty jako baráky atp v kombinaci s velkým field of view.Širší výhled, radikální dopad na výkon.
Rešení ořezat objekty v nastavení do krve nebo odebrat všechny ty objektové knihovny a de facto vyhodit autogen, což vytvoří zhruba stejný "vizuální zážitek". Bylo to krásně viditelné když jsem měl čtverec ortha s autogenem a letěl jsem na jeho hranici... pohled na stranu pouze s ortho a FPS žalostné slideshow, pohled na druhou s HDMesh, FPS ucházející a takové které bych očekával.
Finále bylo že HDMesh je kompromis mezi vzhledem a výkonem, alespoň pro ČR a obecně evropu, pro US, kde těch OSM dat je málo a nejsou pro to ani tak zběsilé knihovný objektů to negeneruje tak hustý autogen aby se to projevilo.
Výhoda je že když ti to nedává kvůli autogenu, grafika je téměř v idle, takže můžeš navýšit v klidu rozlišení nebo zapnout vše co souvisí s grafickým výkonem, když jsem měl vypnutý AA FPS byly identické s tím když jsem dal 8xAA a to jen tak někdo neumí |
|