FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mlha na Ruzyni Jeden příspěvek | Celý strom
Mlha na Ruzyni   4. 12. 2016 / 18:04
A320
Ahoj,

chci se zeptat, proč letadla která přilétávají na letiště, když je taková mlha holdují celkem dost před přistáním? Já myslel, že stačí jen před přistáním aktivovat autoland a je to v poho. V čem je teda problém? Jen rozestupy? Díky
 

Mlha na Ruzyni   4. 12. 2016 / 22:06
Algy   
Každé letadlo, aerolinka, pilot i letadlo na přistání za takových podmínek musí být vycvičeni/certifikováni, pokud nejsou, nesmí za takových podmínek přistát. V tom případě vyčkávají, zda se situace nezlepší, pokud ne, musí divertovat na alternativní letiště. Navíc, ne každý stroj je vybaven autolandem.
 

Mlha na Ruzyni   5. 12. 2016 / 07:54
Luděk Ch.
Případně stačí drobná závada na přístrojích, se kterou se dá jinak normálně letět, ale letadlo s ní není způsobilé pro autoland
 

Mlha na Ruzyni   5. 12. 2016 / 18:43
A320
Ani jedna odpověď mi nepomohla. Při neustále zhoršujících se podmínkách těžko budou holdovat a pak nakonec přistanou a závada při 5 letech po sobe je celkem dost velká náhoda
 

Mlha na Ruzyni   5. 12. 2016 / 19:46
FSPilot   
Kolik toho o počasí víš a jak moc to sleduješ? Je tam hodně proměnných. Větší rozstupy v případě LVP, snížená kapacita dráhy i třeba ty certifikace. Taky třeba podmínky na dráze - námraza, zhoršené brzdné podmínky, odklizení nebezpečných podmínek (námraza, sníh, voda).
 

Mlha na Ruzyni   5. 12. 2016 / 20:11
Algy   
To víš, LVP to není jako práce s busolou.
 

Mlha na Ruzyni   5. 12. 2016 / 21:31
PetrPilot
Na LVPčka to chce pořádnou mašinu, pak sedneš kdekoliv https://www.youtube.com/watch?v=VyOvy9u1W4E
 

Mlha na Ruzyni   12. 12. 2016 / 16:26
Rychlokvaška
Z hlediska pilotního v tom není problém. Mezi normálním ILS za CAVOK podmínek a CAT IIIb není procedurálně a časově zas tak velkej rozdíl. Řeší se jiné věci, je tam pár kroků navíc, ale nic co by vyžadovalo zpomalení příletu nebo dokonce holding. Briefing se obvykle dělá ještě před zahájením klesání.
Jediným důvodem je snížená kapacita letiště v provozu LVP - z mnoha důvodů (ochrany ILS, potvrzení uvolnění dráhy, apod.) prostě není schopné akceptovat tolik letadel najednou. Zvyšují se tak rozestupy a díky tomu lety, které lítají podle svého letového pořádku, prostě přiletí do fronty a musí čekat.
Taky proto existují letiště, kde z těchto důvodů s vyhlášením LVP někdy trochu otálejí, ale to je jiné, malinko kontroverzním téma
 

Mlha na Ruzyni   12. 12. 2016 / 21:06
mirda   
Kontroverzní protože už to pak není tak bezpečný že .......?? A jde tak nějak zas o prachy...??
 

Mlha na Ruzyni   14. 12. 2016 / 20:49
Rychlokvaška
No řekněme, že jistá populární oranžová aerolinka má díky množství letadel na jednom nejmenovaném letišti na jih od Londýna tak trochu větší slovo u jednacího stolu než ostatní, jak že se to bude v takových situacích pytlíkovat No a protože mlhy bývají nejčastěji ráno, kdy se hordy oranžových autobusů vydávají na svoje první výlety daného dne, je obzvláště nežádoucí, aby něco tak malicherného jako LVP snižovalo letištní kapacitu a následně tak rozhodilo celodenní pečlivě organizovanou choreografii.
Načež různí zpátečničtí operátoři s takovým tím zastaralým, zbytečně opatrným, přístupem k bezpečnosti zbytečně divertují, tankují a v holdingu pálí zbytečně tuny paliva, protože jim OM A neumožňuje autoland na dráhu, která nemá vyhlášené LVPs a v těch 200ft/550m je vidět prd
Čili zatímco i na blbý CAT II by se tam v klidu přistát dalo, samotný fakt nevyhlášených LVP to neumožňuje.
Takže jo, jako vždycky jde o prachy
 

Mlha na Ruzyni   14. 12. 2016 / 22:37
mirda   
Jjjj. Nenaděláš asi nic....
 

Mlha na Ruzyni   15. 12. 2016 / 00:13
Koprik
..a já trouba myslel, že největší kazišuci a hrdinové jsou hoši od MOLa a hle, on to "allegedly" Easyjet. Já už v letectví dávno nepracuju, taktéž nejsem nikde organizován, tak to můžu napsat za Davida! Tímto jej zdravím, ať mu to lítá!Letu zdar!
 

Mlha na Ruzyni   9. 12. 2016 / 07:36
vojav
Ta CAT 3 se musí ze strany posádky nějak připravit Jsou na to čeklisty, apod Tak proto. Dále jsou tu větší rozstupy při LVP.
 

Mlha na Ruzyni   15. 12. 2016 / 10:24
Fiideell
90% těch vyčkávajících holduje protože se víc jak zdvojnásobujou rozstupy mezi letadlama a to je znát Prostě se čeká, než na ně přijde řada.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ