| | | LKKT for X-plane 10 18. 10. 2016 / 22:16 | |
| | | |
|
| | | LKKT for X-plane 10 18. 10. 2016 / 22:24 | |
| | | |
|
| | | LKKT for X-plane 10 18. 10. 2016 / 22:26 | |
| | | |
|
| | | | LKKT for X-plane 10 18. 10. 2016 / 22:39 | |
| | | |
|
| | | | | LKKT for X-plane 10 18. 10. 2016 / 23:51 | |
| | To jsem netusil, ze ORBX dela pro X-Plane |
| |
|
| | | | | | LKKT for X-plane 10 20. 10. 2016 / 12:44 | |
| | Tyjo, já snad zase začnu lítat... |
| |
|
| | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 05:59 | |
| | | |
|
| | | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 09:21 | |
| | Ježíš, to je tak krásný, že si nedovedu představit co bude za 20 let..
Asi:
lidi budou chodit?
tráva, obilí vše bude 3D a bude se to hýbat ve větru?
Ai provoz bude dle aktuálního provozu z Radaru, ale zároveň ho bude AI korigovat podle jednání hráče?
Budou se generovat na zemi náhodné objekty jako kameny, drny, hromady klacků, pařezy, otepi slámy, ohrady?
Voda v potocích poteče.
Sezónní záležitosti budou kontinuální a ne skokové (listí opadá postupně a sníh napadá a roztaje také postupně)?
|
| |
|
| | | | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 11:06 | |
| | No, jen ty sezónní záležitosti jsou pro Xpl zatím trochu sci-fi. |
| |
|
| | | | | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 11:30 | |
| | a kde su tie sezonne zalezitosti nie scifi ? |
| |
|
| | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 14:08 | |
| | Neskutečně vytuněný, díky Legi.... |
| |
|
| | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 19. 10. 2016 / 14:35 | |
| | A to jsem tam jeste delal spoustu dalších nesmyslností Vlastnosti podkladu, aby se ero chovalo jinak pri pojizdeni po asfaltu, po trave, po zpevnene draze, po travnate draze, osvetleni zpevnene drahy,osvetleni budov, nocni textury, lampy,funkcni majak, osvetleni nedaleke betonarky, ktera slouzi jako oriantacni bod, okolni vysilace..... Myslim, ze podstatnejsi veci nez........ |
| |
|
| | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 07:45 | |
| | No nechcem byt zly Mano, ale dobre vies kde nie je problem urobit sezonne zalezitosti kludne s rozlisenim na jeden den, ba az hodiny |
| |
|
| | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 09:43 | |
| | Peto ale ani v FSke ani v P3D pokial viem s tym nic nezmenili ... ze sa riadi zima podla datumu a nie podla pocasia... ci sa mylim ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 09:45 | |
| | No, ale aspon maji nejakou. My nemame nic. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:01 | |
| | po novom je aj tak sneh dva tyzdne cca, takze to sa ani neoplati robit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:07 | |
| | Ukaz mi cloveka, kterej lita XPL a kterymu zima chybi Me treba fakt ne, popravde MSFS me tim podzimnim hnedym a zimnim bilym habitem spis stvala, navic byly scenerky, co sezony nemely reseny a to pak vypadalo pekne blbe. Vsude bilo, zelene stromy, sem tam zelena travicka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 11:03 | |
| | Ja si delam samozrejme srandu. Ve FS jsem to taky nepouzival. Ale mozna kecam, protoze uz je to tak dlouho, ze si to tezko muzu pamatovat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 12:00 | |
| | Tak me je jasny, ze tobe nechybi Me zajimalo, jestli existuje nekdo, kdo aktivne lita XPL a ten snih v CR pres zimu mu opravdu chybi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 12:23 | |
| | Tak X-Plane uživatelům z pravidla nesmí chybět nic, co tam není, ani když je to jinde, protože nikdo nesmí pochybovat! Než mít něco nedokonalé, to radši nebudete mít nic, nebo ne? Mně se líbí lítat podle různých ročních období a odpovídajícího počasí. Krajinka navozuje jinou atmosféru a taky, v létě bych nečekal přízemní mrazíky a husté mlhy a námrazu v nižších hladinách nebo sněžení atd.
Já myslím, že i na sezónní textury v X-Plane jednou dojde, ale zatím mám obavu, že to bude řešeno identicky s FSkou - tedy podle data a místa. Časem se určitě najdou způsoby, jak brát v potaz nedávnou historii počasí, která bude mít vliv na vzhled krajiny v daném čase. To je všechno vývoj. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 13:22 | |
| | To je pravda. Kdyby se prislo na to, ze se nam neco nelibi a jeste jsme to nedej boze nekde kritizovali, uz bychom si nemohli koupit dalsi verzi a ta soucasna by do 14 dnu vyprsela. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 16:19 | |
| | Omyl. Se sezonníma texturama bratru v dalších plácnu 20GB mají v Laminar údajně jasno. Prostě ne. Samozřejmně nějaká freeware řešení jsou dostupná tu více tu méně pohodlně proveditelné, ale možnost je. Nevyužil jsem. Je mnoho jinejch zajímavějších věcí v XPL který preferuju před bílou krajinou.
Něco prosakuje,že to bude pomocí shaderů (netuším jak) což by mělo ,ale jednu výhodu v tom,že ve spojení s real datama počasí tedy nasněží tu více a o 50nm méně či vůbec. Bez záruky!! Prodávám jen jak jsem koupil a dál to neřeším protože přečíst si něco o zimních texturách v XPL v roce 2016 může taky znamenat, že budou poblíž možná v roce 2026 v XPL v.15 takže se tím netrápím.
Asi tak.
Letu zdar |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 22:25 | |
| | "...mají v Laminar údajně jasno. Prostě ne."
Neměli náhodou podobně jasno i v tom, že grafické UI není potřeba?
Je vtipné pozorovat, jak na všechno, co nemáte říkáte "není to třeba, nikdo to nepotřebuje" a jak to pak někdo udělá, tak se chlubíte "máme to nejlepší, nedovedu si představit tohle nemít"
To, co píšeš ohledně toho sněhu je holý nesmysl. Vždyť se nad tím zamysli. Jak by asi změřili, kde napadlo kolik sněhu? Z METARu to nezjistíš a ze zpracování dat z globálních stanic by ses asi zbláznil. A i tak to bude jen velmi hrubý odhad, jak ta krajina bude vypadat.
Nesmíte tak slepě věřit všemu, co nějaký X-Plane developer řekne... to je fakt jak s ajfounistama...
Ještě pořád hledám, jak udělat v X-Plane 3D mlhu - skutečnou prostorovou mlhu (aspoň takovou, jakou umí P3D). Kolonka tam na to je, ale ještě jsem neviděl jediný obrázek/video z X-Plane, kde by to skutečně bylo prostorové. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 22:52 | |
| | Prostorová mlha bude v XPL11. Stejně tak by časem, resp. dle hesla "když už, tak pořádně," měly přijít roční období. Osobně mi ale taky zima v XPL nějak zásadně nechybí, v ČR a SR mám stejně ortho a ten přechod by vypadal debilně, takhle je sice všude léto, ale aspoň to vypadá víceméně konzistentně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 23:09 | |
| | hlavne ze vsetci sa tu omietaju ze maju v FSke sneh a vacsina tam ma orto co ten sneh nemaju |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 23:59 | |
| | Tak na sníh přeci nepotřebuju ortofoto, ne? K čemu mi bude, když bude pod sněhem??? Navíc orto používám jen v ČR, ale na rozdíl od vás umím létat i jinde ve světě, např. v Alpách, v Norsku, v Nepálu, na Aljašce, nebo prostě všude tam, kde je sníh celkem přirozená součást krajiny.
Technicky není vůbec problém, udělat i zimní orto, ale proč cpát do simu dalších 50 GB dat krajiny, která bude v zimě vypadat plus mínus stejně jako ta defaultní? To mi nedává moc smysl... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 23:48 | |
| | Copak ono se v XPL lítá ausgerechnet nad ČR? Jo, já zapomněl, vy vastně nikam dál asi netrefíte. BTW, jak vypadá v XPL taková Aljaška, nebo Antarktida? Stále zeleno? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 02:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 23:32 | |
| | Aha, už jsem to pochopil: XPL v ČR je stále zelený (tzv. evergreen ) a Aljaška je pro změnu stále bílá. Takže když chci v XPL léto, tak létám v čechách, a když chci sněh, tak musím na Aljašku. Super platforma! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 26. 10. 2016 / 01:07 | |
| | Nic jsi nepochopil. Textury se v XPL mění s nadmořskou výškou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 26. 10. 2016 / 01:13 | |
| | Promiň, příště se budu dívat pozorněji. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 08:13 | |
| | bohuzial ludia co lietaju s xpl za hranice nelietaju ... ono vlastne mal by si nam vysvetlit ako sa to tam lieta |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 12:20 | |
| | Tak dobře, já ti to tedy vysvětlím: létá se tam stejně jako v ČR, jen je to tam hezčí. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 13:45 | |
| | Jako ze treba uprostred polska to je peknejsi? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 14:54 | |
| | No, že to říkáš zrovna ty. Zde je řeč o ortofu v ČR a pokud čtu dobře z profilu, tak ty seš slovák, kterej neví, kde má svoje hranice. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 14:58 | |
| | co pisem zrovna ja ? cital sisi aj co napisal algy ? ja to berem s humorom lietam po celej europe .. ja som len chcel vysvetlenie ako sa to teda lieta za hranice
btw: oficialne letecke hranice medzi SK a CZ niesu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 15:11 | |
| | Koukej lítat přes celnici a neojebávej !!! Hlavně abys ji našel, když je to tak tmavý .... 😁😁 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 15:29 | |
| | Proč by mně mělo zajímat co píše Algy. Já reaguju na tebe a na to co jsi napsal o hranicích. Zameť si u svého prahu a pak obhajuj jiné světadíly. ČR je pro tebe zahraničí od 93ho kdyby si to ještě nevěděl a to je fakt, kterej nezměníš. Když se dělily tyhle dva státy, tak ty jsi byl ještě v tekutém stavu. Imatrikulace Ok a OM jsou podle tebe jedno a to samé?
Dalo by se to napsat ještě trochu jinak. U nás na slovensku, máme do xpl uplný hovno, tak nám nic jiného nezbývá, než létat u sousedů v ČR, protože češi jsou aspoň schopný do těch simulátorů něco neustále tvořit.
Víc to rozvádět raději nebudu, tady se totiž pravda těžko poliká a vzpruzující se jedinci s pravdou, která nejde proti proudu, jsou kamenováni. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 16:10 | |
| | aha ja lietam po CR lebo na SK mame hovno som rad ze vidis do mojho pocitaca ... zapojil si sa do diskusie len aby si pridal hovno na hnoj, dik |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 16:48 | |
| | Oproti tobě mám co dohánět. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 17:35 | |
| | tak ako keby si cital co pisem, napisal som ze v letectve hranica neexistuje, bez planu si mozem lietat medzi SK a CZ kedy chcem ako chcem .. dokonca ani ziadne tupko chales mi to nezabrani... to ze si sem pridal prispevok ktory na nic nenadvezoval dokonca ani na cely strom tak to je bezmek samo o sebe .. hlavne ze si tu ze |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 25. 10. 2016 / 17:25 | |
| | Děkujeme FKÚ za rozbor!
Zejména ta poslední věta, to je teda perla. U nás v Čechách se většinou polyká a dál od té hrubky tomu už nerozumim vůbec.
Jinak nevim, proč by si nemohl mano lítat, kde chce a navíc ještě v simulátoru, kterej vám je úplně ukradenej a kterej, soudě podle těch hovadin, který tady vypouštíte, jste sotva kdy viděli běžet? |
| |
|
| | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:31 | |
| | V zaklade podla datumu, aj ked mam dojem ze snezenie vie forcenut 'HW' sezonu.
kazdopadne uz existuju sposoby ako to riadit uplne ako chces, podla pocasia, datumu, teoreticky aj natiahnut data z nejakeho servera. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:44 | |
| | ale pokial viem stale to nieje.-... to ze to ide to ano.. aj v xpl sa da aby bol sneh nieje problem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:53 | |
| | co nie je? kde nie je?
v FSX/P3D? Sezony su tam z defaultu a samozrjeme ked si spravis scenerku s jednou sadou textur tak sa zobrazi len jedna sada
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 10:55 | |
| | Peto nechapes ma, ja narazam na to zobrazovanie ako take.. cize aby tahalo udaje podla pocasia a nie podla datumu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 12:13 | |
| | Ale funguje. Jen samozřejmě FSka nemůže tušit, že sněžilo předevčírem a od té doby to ještě nestihlo roztát. To, dokud nebudeš brát v potaz historii počasí tak týden na zpět bez ohledu na to, jestli jsi sim spouštěl nebo ne, tak to nemáš šanci nijak jinak než podle data udělat. Pořád lepší zhruba, než krásně zelené listnaté stromy a kvetoucí pole uprostřed ledna |
| |
|
| | | | | | | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 11:21 | |
| | Máš pravdu. Když je ve FSX podle datumu třeba podzim, a jsi v sektoru, kde podle WX dat sněží, tak tam FS natahá zimní textury. Jen do té oblasti. |
| |
|
| | | | | | | LKKT for X-plane 10 24. 10. 2016 / 21:40 | |
| | | |
|
|