|  |  | 9H-GTC přistání LKPR 7. 10. 2016 / 20:27 | |
|  | Ahoj,
koukal jsem na video
https://www.youtube.com/watch?v=trrUkKUyhl4
z přistání na LKPR. Zaujala mne jedna věc a jestli je tu někdo kdo zná konstrukci 737 byl bych vysvětlení nebo názor.
V okamžiku kdy došlo k náklonu na pravou stranu ve 38 sekundě došlo k výraznému natočení předního podvozku doleva. Měl jsem zato, že je řízen volantem a není svázaný se SOP. A jestli ano, pak jakým způsobem, resp jakou logikou? (SOP dává impulz a volant ho může přebít nebo jak... ) A nebo jen kapča škubl volantem?
dík za odpověď
M. |
| |
|
 |  |  | 9H-GTC přistání LKPR 7. 10. 2016 / 21:15 | |
|  | Nevím, jestli budu úplně přesný. Před nedávnem jsem byl u ipilotů na B737. Tam jsem se dozvěděl, že příďový podvozek je s SOP spřažený, ale pouze na malou výchylku jako prevence proti ulomení podvozku a volant se užívá při pojíždění. Snad si to pamatuji dobře. |
| |
|
 |  |  |  | 9H-GTC přistání LKPR 7. 10. 2016 / 23:50 | |
|  | Mam pocit ze presne takhle to tady kdysi popisoval i David na 757. Mala vychylka pres pedaly a na pojizdeni volant. Tam to bylo jeste zajimavejsi v tom, ze volant na 757 ma myslim jen kapitan. |
| |
|
 |  |  |  |  | 9H-GTC přistání LKPR 13. 10. 2016 / 08:53 | |
|  | V 737 normalne taky. volant kopilota je vubec u Boeingu priplatkova vybava |
| |
|
 |  |  |  | 9H-GTC přistání LKPR 13. 10. 2016 / 10:32 | |
|  | Pokud mně pamět neklame, pedály otočí s příďákem max. 7° a volant 78° |
| |
|
|