FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 17. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
9H-GTC přistání LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
9H-GTC přistání LKPR   7. 10. 2016 / 20:27
Aldaran
Ahoj,
koukal jsem na video
https://www.youtube.com/watch?v=trrUkKUyhl4
z přistání na LKPR. Zaujala mne jedna věc a jestli je tu někdo kdo zná konstrukci 737 byl bych vysvětlení nebo názor.

V okamžiku kdy došlo k náklonu na pravou stranu ve 38 sekundě došlo k výraznému natočení předního podvozku doleva. Měl jsem zato, že je řízen volantem a není svázaný se SOP. A jestli ano, pak jakým způsobem, resp jakou logikou? (SOP dává impulz a volant ho může přebít nebo jak... ) A nebo jen kapča škubl volantem?

dík za odpověď

M.
 

9H-GTC přistání LKPR   7. 10. 2016 / 21:15
Zdenda
Nevím, jestli budu úplně přesný. Před nedávnem jsem byl u ipilotů na B737. Tam jsem se dozvěděl, že příďový podvozek je s SOP spřažený, ale pouze na malou výchylku jako prevence proti ulomení podvozku a volant se užívá při pojíždění. Snad si to pamatuji dobře.
 

9H-GTC přistání LKPR   7. 10. 2016 / 23:50
Teflon_490   
Mam pocit ze presne takhle to tady kdysi popisoval i David na 757. Mala vychylka pres pedaly a na pojizdeni volant. Tam to bylo jeste zajimavejsi v tom, ze volant na 757 ma myslim jen kapitan.
 

9H-GTC přistání LKPR   13. 10. 2016 / 08:53
Fabo™   
V 737 normalne taky. volant kopilota je vubec u Boeingu priplatkova vybava
 

9H-GTC přistání LKPR   13. 10. 2016 / 10:32
FSPilot   
Pokud mně pamět neklame, pedály otočí s příďákem max. 7° a volant 78°
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ