| | | Zlín Z-142 nad Prahou 2. 8. 2016 / 22:14 | |
| | Ahoj,
rád bych se zeptal, jak je vlastně možné, že nad Prahou teď poslední dobou vidím létat jednomotorový Zlín Z-142. Předpokládám, že to je asi náhrada za L-200, ale ten jednomotorový Zlín přece do CTR takhle vstupovat přece nemůže ne? Díky za odpověď a mějte se fajn. |
| |
|
| | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 09:11 | |
| | A nelétá třeba jen někde nad krajem Prahy, kdy by po vysazení motoru donesl mašinu místo na sídliště, tak na vedlejší pole? Já občas vídám jednomotoráky střihnout Barrandov, Stodůlky k Ruzyni, ale jinak jsem nic takovýho nad Prahou nezaznamenal. |
| |
|
| | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 09:59 | |
| | No, nad Brnem se furt honí nějaký ten hlučný Zlín 142/43 nebo co to je, Cessna nebo jednomotorový UL. Že by lítali po okraji se mi nezdá. Pravda Brno je kapku menší.
...a 29.7. dokonce dva nízkoletící gripeny a 2x Mi-24 + Mi-18.. |
| |
|
| | | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 10:56 | |
| | jenže nad prahou je lkr9, do kterýho nemůžou jednomotorový letadla. nad brnem je hovno |
| |
|
| | | | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 11:51 | |
| | ... preboha, nech to nespadne ... !!! ... |
| |
|
| | | | | Zlín Z-142 nad Prahou 4. 8. 2016 / 12:36 | |
| | Aha, tak jestli jsem to správně pochopil tak do prostoru "lkr9" jednomotoráky nemůžou, do prostoru "hovno" jednomotoráky můžou. Je to tak? |
| |
|
| | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 10:06 | |
| | | |
|
| | | Zlín Z-142 nad Prahou 3. 8. 2016 / 12:02 | |
| | V rámci CTR Kbely a na VFR tratích CTR Ruzyně létají jednomotoráky celkem běžně. Kde jsi ho viděl? |
| |
|
| | | | Zlín Z-142 nad Prahou 4. 8. 2016 / 18:38 | |
| | Ahoj,
mam tušení že to bylo už někde dokonce nad Trojou a takových 2500 stop. díky |
| |
|
| | | | | Zlín Z-142 nad Prahou 4. 8. 2016 / 21:41 | |
| | Krmili hrochy... |
| |
|
| | | Zlín Z-142 nad Prahou 4. 8. 2016 / 22:04 | |
| | Ahoj, jedná se o OK-MNB. Létá obvykle z LKLT po trati ECHO - Barandovský most - TANGO - SIERRA do Bubovic, tam přistane, a po nějaké době letí stejnou cestou zpět, oboje v altitude 2500ft. Vždy samozřejmě na spojení s ATC, s odpovídačem a povolením ke vstupu do CTR.
CTR samo o sobě typ letadla, počet motorů ani velikost neomezuje. Prostor LK R9 mu také nevadí (viz AIP, vstup do něj je příletům/odletům např. z LKLT povolen). Jediné co musí dodržet je být "na dokluz" mimo zástavbu, což je zodpovědnost pilota - mít vždy vybranou nějakou louku mimo město - proto nelétá nad centrum.
PB |
| |
|
|