To že to je "FSX" se vědělo už od začátku, kdy DTG ohlásili že budou vůbec něco připravovat, takže nechápu kde bereš že by mě to mělo překvapovat. Že to je FSX... to je právě super. Klíčové to bude pro velký simulátor, kdy bude velké spektrum vývojářů addonů
Problém je jak je to realizováno, když koukneš na steam, zjistíš že v podstatě všichni tomu vyčítají počasí a osvětlení, někteří výkon a omezení nastavení grafiky a některé technické nedostatky. Nikde jsem třeba neviděl stížnost na to že to lítá špatně.
U oblačnosti zřejmě bude stačit použít vhodné textury, to samé pro oblohu, nezkoušel jsem to, neb jsem nechtěl přetáhnout ty 2 hodiny na refund, ale jsou tady stejné textury jako ve |FSX/P3D, tudíž do toho určitě půjde aplikovat alespoň část REX4, což by mohlo vizuální podobu podstatně zlepšit, alternativně můžu ty textury vyzkoušet ve FSX a P3D, zda to bude vypadat tak bídně
Spousta věcí tak půjde zlepšit jednoduše, některé si zaslouží fix na úrovni aplikace. |
|