| | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 27. 4. 2016 / 21:44 | |
| | Otázka je asi jasná, že... jenom by mě to zajímalo, jelikož po několika OOM ve verzi 2.5 začínám přemýšlet o tom, že bych vytáhnul kreditku a...
Stojí to za to? Nelíbí se mi cenová politika LM a říkal jsem si, že počkám až na nějaký větší vývojářský skok (64bit?), ale teď jsem na vážkách.
Díky za echo a zkušenosti. |
| |
|
| | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 27. 4. 2016 / 22:20 | |
| | Osobně bych si s v2.5 vystačil, ale přesně OOM je něco co se nedá překousnout. S velkou náloží addonů to bylo na denním pořádku. v3 tohle zcela odstranila.
Výkom v3 mi přijde o něco lepší, ale v problematických situacích (metropolitní oblasti, ASN vylepšená oblačnost) je to cca stejné. Na v3 se mi líbí možnost ovlivnit HDR a možnost vypínat information texty přímo z nabídky a ne změnou v configu. S dvěma monitory se mi v3 chová také trošku lépe. Floating buildings se také dost zlepšily, teď už levitující baráky v podstatě vůbec nepotkávám...
Jinak na 64bit od LM můžeš čekat ještě dlouho. Pokud, tak nejdříve za cca 1,5 roku... životní cyklus verze je cca 2 roky. Ale LM raději ladí současný 32 bit a nechtějí bořit kompatibilitu. Vzhledem k zaměření - komerční sféra - se ani není čemu divit. To co odvedli ve v3 s memory managementem OOM v podstatě eliminovalo. |
| |
|
| | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 28. 4. 2016 / 19:27 | |
| | Tak nakonec nevim... podival jsem se na hodnoceni P3D v3 od Frooglesim a ten z toho byl dost nsdseny (I kdyz to on je skoro ze vseho). Nicmene jsem si zopakoval problemovy let bez oblacnosti a nebyl problem. Pokusim se to tedy jeste prezit s nizsim rozlisenim textur objektu a mraku.
Kazdopadne diky za info. |
| |
|
| | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 28. 4. 2016 / 23:08 | |
| | Pokud dáváš rex textury, tak pro mraky stačí bohatě 512px DX5, pro zbytek 1024. Opticky v tom není vidět rozdíl ani na 4k.
Šetřit se dá i na vodě, někde na P3D forech bylo napsáno které soubory jednoduše smazat + nahradit nějakými menšími... |
| |
|
| | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 08:11 | |
| | Znamená to teda, že pokud mám 64-bit a P3D v.3, tak mi to pojede nestabilně nebo vůbec? |
| |
|
| | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 09:30 | |
| | To takhle vyznělo? Při největší fantazii tam ani mezi řádky takový závěr nevidím.
P3Dv3 poběží lépe a stabilněji než FSX nebo než předchozí verze P3D, zvláště, pokud máš opravdu velkou hromadu addonů na které přijde během jednoho letu řada (přelety poblíž několika payware letišť, orbx regiony...).. v 2.5 padá na držku kvůli OOM velice rychle. FSX:SE je odolnější a docházelo k tomu hlavě při lítání s PMDG. P3Dv3 za půl roku nespadla na OOM a to mám těch addonů zase o něco více. |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 10:21 | |
| | Ech...napsal jsem to rychlejc, než jsem to promyslel. Hledal jsem totiž ještě info okolo, takže jsem napůl reagoval na to, co jsem se dočetl tam . Šlo mi spíš o ten 64bit než o verzi simulátoru. |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 14:06 | |
| | neviem, či je to tým piatkom alebo mojim vekom... čo je OOM? |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 14:22 | |
| | Out of Memory
V případě FSX a P3D není problém s fyzickou pamětí instalovanou v počítači, ale s maximálním adresním prostorem, který je na 64bit systému limitován na 4GB - s větším objemem paměti 32bit aplikace pracovat nemůže.
V defaultu to není problém a 4GB limit je více než dostačující. S velkou náloží addonů, hlavně komplexních letadel, komplexních letišť, ORBX regiony, ruzné náhrady textur, případně stačí i vysoký level of detail (manuálně nastavený výš než umožňuje nastavení uvnitř simu) atd... už ty 4GB nejsou nějaké závratné a díky tomu, že FSX i P3D ve verzích 2 a 1 mají zprasený memory management a neuvolňují dobře paměť od věcí, které už nepotřebují, tak postupně za letu využití paměti roste a až to naroste na kritickou mez, dojde k OOM chybě a simulátor spadne. Zvlášť P3Dv2 trpěla na časté OOM. Lidi to kupují i proto že to vypadá lépe než FSX a logicky do toho cpou více addonů, navíc střední level of detail (ovlivní kolik scenérie se bude načítat do paměti) v P3D odpovídá maximálnímu LOD ve FSX, a i tahle úroveň LOD je velice nízká a chtělo by to jít ještě o dost dále, ale to už by byl problém i pro default.
P3Dv3 radikálně přepracovalo memory management a uvolňuje paměť od nepotřebných věcí. OOM samozřejmě nastat může pokud se to přežene s addony a nastavením LOD, už ale nepadá kvůli tomu, že se paměť postupně naplní balastem. Hodně lidí si myslí že když bude simulátor 64bitový, tak OOM zmizí, protože limit paměti kterou aplikace může využít posunutý na hodnoty, které současné počítače ani neumí adresovat (spotřebitelské PC aktuálně podporují max. 128GB paměti). Je to ale nesmysl, pokud paměť zaplním a budu potřebovat další, kterou už počítač mít nebude, tak to padne stejně dobře jako 32bit aplikace. 64bit pouze umožní lidem mít těch addonů víc.
|
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 15:09 | |
| | Asi jsi měl na mysli, že na 32bitovém systému je limitován 4GB .))
Jinak, ono ani tohle není tak úplně pravda... ono je to ve skutečnosti ještě méně - standardně je každé aplikaci k dispozici 2GB prostoru, po použití /3GB je to 3GB. Zbývající prostor je vyhrazen pro použití systémem. |
| |
|
| | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 15:22 | |
| | Psal jsem, byť jinými slovy, že 32bit aplikace nemůže na 64 bit systému využít víc než 4GB paměti. Na 32bit systému nemůže využít 4GB, protože tolik ten systém k dispozici ani nemá.
Druhá část tvého komentáře se týká 32bit systému, nikoli 64bitového o kterém jsem mluvil já, tudíž je zcela bezpředmětná. Ale na současném HW provozovat 32bit systém je hodně oldschool...
|
| |
|
| | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 15:53 | |
| | Pokud se budeme bavit ohledně 32 bitové aplikace na 64 bitovém systému, tak tam je situace ještě poněkud komplikovanější (vlastně, jednodušší).
V případě, že budeš používat 32bitovou aplikaci na 64bitovém systému, má k dispozici pouze 2GB paměti. Více paměti (4GB) dostane pouze v případě, že byla linkována s příznakem LARGEADDRESSAWARE.
/co se preparu týká, netvrdím že je, ani že není takto slinkována/ |
| |
|
| | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 15:58 | |
| | A vzhledem k tomu, že rád slovíčkaříš .... tak proč si nezaslovíčkařit taky... Tvrzení, že na 32bitovém systému nemůžeš využívat více, jak 4GB RAM , je nepravdivé. Je to 64GB ... to jen tak naokraj. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:38 | |
| | 64GB? jak si na to přišel. Limit 64bit architekutry je řádově vyšší. Mám zafixovaný limit 16EB ale pokud četl jsem tom že žádné 64bit CPU nepodporuje více než 8TB.
obojí je ale stejně jen hypotetický limit jelikož spotřebitelské PC podporují max jen 128GB - X99 čipset + 8x 16GB modul. Počítám že to zvládne i 256GB až budou 32GB moduly. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:48 | |
| | Jirko tak na ten X99 cipset si take brousim zuby, ale ten 8 jadrovy CPU (5960X) se mi zda, ze je moc drahy oproti 4 jadrovemu Skylake. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:14 | |
| | Intel už ohlásil novou generaci Xtreme CPU... top modelem má být 10 core, ale rumory říkají, že se cena neudrží na obvyklých 1000 USD pro TOP model
U těch X CPU si připlácíš za exkluzivitu. Cena za X je prostě jiná, ale máš tady 6core i7-5820k která stojí jen o pár stovek víc než 6700k. Alternativně doce levné Xeony, ale ty se nedají taktovat, takže pro simulátor nepříliš vhodné CPU, zvlášť, když mají základní frekvence docela nízko.
X99 je ideální platforma pro SLI, protože ty procesory podporují více PCI-E 3.0 linek. Na běžné desce a CPU bude problém už dual SLI, jedna karta pojede na PCI-Ex16, druhá na PCI-Ex8, třetí jen x4. pokud pak chceš přidat třeba PCI-E SSD disk nebo jiné přídavné karty, máš utrum. Z X99 můžeš vytřískat 40 PCI-E linek, tedy 5x PCI-Ex8 ale hlavně dvě plnohodnotné PCI-Ex16 a v rezervě máš x8 pro triple SLI... pro Quad SLI dosáhneš pořád PCI-Ex8 na všech kartách.
Další výhoda je quad channel, tzn. propustnost pamětí bude vyšší, ale pro SIM už to v podstatě nic nepřinese.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:23 | |
| | Tvl .. umíš číst?
prečti si to ještě jednou .. jaký 64bity? mluvím o 32 bitovém systému a zpochybnuju tvé tvrzení, že na 32bitech nejde víc, jak 4GB ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:32 | |
| | Neumím číst, ok...
Ano limit s použitím PAE je u serverových 32bit Windows až 64GB. V každém případě VAS limit je stále 4GB z čehož jdou 2GB aplikaci a 2GB systému. /3GB pak ten limit posouvá na 3GB aplikaci a 1GB systému
Tak jak tak to uživateli po využití 4GB padne a to je to oč tu běží, nehledě co se za tím skrývá |
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 15:30 | |
| | "pokud paměť zaplním a budu potřebovat další, kterou už počítač mít nebude, tak to padne stejně dobře jako 32bit aplikace"
Tak tohle nemusíš nikomu vysvětlovat, to je jasný každýmu.
Až na to, že u 64bit aplikace můžeš mít klidně 30GB paměti využitých a přitom mít hromadu paměti jako rezervu.
Zatímco u 32bit aplikace se prostě musíš narvat do těch pár GB a nebo seš nahranej a padáš. Což je zrovna u simulátoru krutě omezující...
A je smutný, když člověk narve obří sumu do hyper výkonného pc a přitom může využít jen zlomek RAM, co má k dispozici. To by mě, jako uživatele, hodně štvalo.
|
| |
|
| | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:31 | |
| | "A je smutný, když člověk narve obří sumu do hyper výkonného pc a přitom může využít jen zlomek RAM,"
proč si někdo pořizuje takové PC a tolik paměti když ji nevyužije? Honění za velkými čísly? |
| |
|
| | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:33 | |
| | Proc? Treba pouziva sim, kterej to vyuzit umi. Vsihni nezastydli na MSFS a jeho klonech. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:43 | |
| | To je fakt. Od te doby co pouzivam 64 bitovou verzi X-Plane tak s padanim nemam problem na svem iMAC-u z roku 2010. Pamatuji se na doby X-Plane 9 kdy sme si Petrom XWingem zakoupili addon pro tento sim Washington na 2 DVD a poradne se na tom nedalo litat pac to stale padalo prave na OOM. potom s tim neco kluci z LR udelali a slo to v pohode i na tech 32 bitu.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:57 | |
| | Když jsem měl 12GB RAM tak X-Plane padal na záda už při nahrávání, až s 24GB se to zlepšilo ale občas na OOM padne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:07 | |
| | No vidis, u xpl mas tu vyhodu, ze kdyz ti padne na hubu ohledne oom, muzes v klidu upgradovat hardware a vic se nemusis trapit.
Kdyz ti padne p3d, muzes jenom doufat, ze se priste udrzi, protoze ti zadny upgrade hardwaru nepomuze. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:15 | |
| | No jasně... a proto se těším na Dovetal Games Flight Simulátor |
| |
|
| | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:55 | |
| | Pokud na tom poběží jen 32bit simulátor, tak nemá smysl kupovat víc paměti, nicméně... 8GB je málo (4GB SIM a zbylé 4 na systém a další aplikace může způsobovat problémy - předpokládám vypnutý swap). Dá se 12GB ale kombinovat 2x2 a 2x4 moduly nedává smysl, jak z finančního hlediska, tak nutnosti výměny pokud by chtěl člověk paměť navyšovat.
Z tohoto titulu je ideální volba koupit 2x8GB. Cenově to vyjde cca stejně jako těch 12GB a je prostor pro upgrade. U X99 desek je to pak trošku složitější - osazuje se quad channel, a kupovat 4x4GB je v dnešní době, dle mě, nesmysl, 4x8GB je rozumnější i když to člověk moc nevyužije, sic to stojí o dost víc, ale když už člověk dává 10-12 tisíc jen za desku a za procesor klidně 30 tisíc, tak jestli dá 2 nebo 4 tisíce za paměti ho trápit nebude.
|
| |
|
| | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 16:59 | |
| | Protoze pokud chces na p3d (fsx) litat tak, aby to opravdu pekne vypadalo, stejne se poradnymu zelezu nevyhnes. A kdyz uz si porizujes stroj na sim za 30, 40, 50 nebo i vic tisic a pritom ses omezenej jen 4GB operacni pameti, tak je to opravdu smesny. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 17:23 | |
| | 4GB? už jsem psal o kousek vedle... při lítání v P3D mívám obsazeno něco mezi 6 až 12GB RAM. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 18:23 | |
| | Pockej pockej, zase zacinas mluvit dvojsmyslne, aby to vyznelo jinak.
Ted se nebavim o tom, kolik operacni pameti mas obsazeno i kvuli jinym bezicim aplikacim, kdyz ti zrovna jede prepar, ale kolik operacni pameti muze vyuzit p3d pro sebe. Je to teda 32bit aplikace? Pak urcite ne vic, nez 4gb.
Cili i pokud mas treba 100gb operacni pameti v pc, p3d stejne vic jak 4gb (nebo spis 3,2gb - jak jsem se docetl jinde) nedokaze pouzit. A to je na "moderni" aplikaci pekne malo.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 22:35 | |
| | Ano prepar nebo FSX použije max 4GB paměti, s tím s tebou souhlasím
Ale k tomu aby to celé běželo a mohlo využít ty 4GB tak to chce paměti podstatně více. 8GB je pro mne nedostačující hodnota nebo toho mám spuštěného mimo prepar dost. 12GB už je hodnota na kterou se při lítání dostanu zřídka, ale o kousek vedle jsem psal že to zas nemá smysl kupovat a rozumná hodnota je 16GB, už i hry to začínají doporučovat...
Tudíž pokud mám v počítači 16GB RAM rozhodně se necítím poškozeně že P3D nebo FSX využije max 4GB a to bylo předmětem příspěvku na který jsem předtím reagoval - že v počítači za desítky tisíc bude ležet paměť ladem.
Moderní aplikace se nepozná podle toho kolik paměti umí využít a ani nikde netvrdím že P3D moderní ve smyslu použitých technologií je. Kupodivu běží ale ta nemoderní aplikace na mém železe běží lépe než moderní X-Plane ... to je pro mě smutnější. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 23:23 | |
| | To, ze nemas problem s p3d, vime.
Ja bych ale rozhodne mel problem s tim, kdybych koupil pc na sim treba za pul sta a pritom mne ten sim padal na oom s tim, ze proste vic nez 3,2 gb ramky nezere.
Uzij si svuj p3d ve zdravi, ja jdu spat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 23:40 | |
| | Nejsem si jistý kam chceš dospět narážkou na PC za 50 tisíc a využívání paměti. Osobně si kupuju HW pro nějaký účel, v tomto případě provoz leteckých simulátorů a tomu přizpůsobuji komponenty. Kdyby to utáhl počítač za 10 tisíc, tak holt budu mít počítač za 10 tisíc, bohužel za 10 tisíc sotva koupím rozumné CPU o zbytku se raději nezmiňovat.
Je mi ukradené jaký HW to je, jaké to má značky nebo parametry (hlučnost a spotřeba mě zajíma), výsledkem musí být běžící sim a toho jsem dosáhl, sice s kompromisy, ale na trhu není k sehnání pro mne vyhovující HW
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 07:31 | |
| | Ja viem kam mieri kolega biblbrox.
Ze v dnesnej dobe 64 bitov je smiesne vypustit 32 bitovu aplikaciu, ktora pri nabaleni dalsich a dalsich pridavkov lahne na OOM.
V cistom zaklade (defaulte) je to mozno postacujuce, ale ako vieme, nikto neostane pri zaklade a tu je kamen urazu.
Takze moze mozes mat aj pocitac z NASA so 100TB RAM, ked Ti to lahne na OOM po dosiahnuti necelych 4GB
Jedina cesta je absolutne dokonala optimalizacia manazmentu pameti, co je skor utopia.
V casoch, ked stacil akoze 640kB pameti sa tato dokonalost dala dosiahnut, ale dnes ?
Kazdy len zoberie nejaky kus kodu, vrazi to tam a je vymalovane
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 10:03 | |
| | Já vím kam míří... A já říkám že mi ten simulátor na OOM nikdy nespadl... sice nepatřík k těm co by těch addonů měli hodně, ale těch odhadem 60-70 addonů, které používám určitě také nepatří k zanedbatelnému číslu.
Že je mít 32 bit simulátor ostudné...zřejmě na to firma, která je ...
jedním z největších vládních dodavatelů, věnuje se vývoji zbraní, obranných prostředků, věnuje se kosmickému vývoji stejně jako dalším odvětvím výzkumu, firma která stojí za mnohými inovacemi, firma která má obrat v řádu desítek miliard amerických dolarů ...
má na to odlišný názor. A upřímně LM je pro mne důvěryhodnější než pár afektovaných X-Plane uživatelů z peráku
Jako uživateli se mi to nemusí líbit že P3D není 64bit, ale nebudu používat něco co mi nevyhovuje že..., aktuálně dělá Lockheed Martin pro mě ten nejlepší simulátor, když se objeví lepší, tak začnu používat lepší. Proto také intenzivně sleduji dění kolem Dovetail Games. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 10:56 | |
| | No, tak na OOM mi padá například New York X. A to už když vzlítnu a načtou se v dálce ty mrakodrapy, tak už začne pípat fsuipc. Potom už je to jen otázka času. Když k tomu nedejbože přidám nějaké placené letiště v okolí, tak to padne hned po vzletu Nedávno se mi stalo, že po čisté instalaci pouze P3d v 3.2, ftx globals, vector, openlc europe a vfr objekty karlovarsky kraj a padlo mi to hned po startu z lkkv.
Takže oom stále není vyřešeno, jen je to o něco lepší, ale rozhodně ne úplně dobré. Samozřejmě by to asi všechno šlo bez problémů, kdyby člověk ořezal nastavení simu. Ale proč si pak kupovat hezký addon, když k jeho bezproblémovému chodu bude muset člověk všechno možné ořezat?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 11:28 | |
| | Mas uplnou pravdu. Jsem take VFR letec a kocham se pri letani. Proto mam pokud mozno nastaveno vse na max. a to jak v X-Plane 10 tak v FS X:SE. Samozrejme moje HD 5750 s 1GB RAM nezvladne HDR tak, ze ten mam stabilne vypnuto. Vse ostatni naprosta spokojenost. Dokonce bych si odvazil tvrdit, ze mi FS X:SE pod Windows 10 slape o dost lepe jako X-Plane 10 pod OS X 10 na iMAC-u z roku 2010 s 32 GB RAM.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 20:30 | |
| | New Your X v2, KLGA a KJFK... VAS kolem 3GB... někde bude něco špatně u tebe |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 23:40 | |
| | Špatně určitě nic nebude, ve všem se držím tvých rad zde na fóru |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 23:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 02:59 | |
| | No to je právě to špatné. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 22:04 | |
| | Udělal jsem ti krátké demonstrativní video nad New Yorkem
https://www.youtube.com/watch?v=uXnmx_8dxaE
Jednou, skutečně zaznělo FSUIPC VAS varování a spadlo to na nějakých 230MB free VAS, jinak je typická hodnota přes 400MB. Aktivní jsou tady ORBX global, vectors, REX4, ASN, NewYourk X v2, KLGA a KJFK také od Dreznewski, startoval jsem z KLGA.
Na těchle scenérkách jsem se toho docela dost nalítal. Na FSEconomy jsem měl na KLGA nějakou dobu base jednoho letadla a v New Yersey a Pensylvánii jsem měl několik svých FBO. Nikdy jsem OOM nedostal.
Mimochodem video demonstruje i velice dobrou optimalizaci té scenérky, nejnižší FPS bylo, pokud jsem si dobře všiml 31. Typicky 35+ ve VC a Turbine DUke má poměrně dopad na výkon, třeba ve srovnání s A2A a už vůbec nemluvě o nějakých Carenado letadlech. V externích pohledech přes 40FPS. Nad defaultní NY jsem rád za něco kolem 30. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 23:45 | |
| | Jestli třeba nebudou nároky na paměť trošku vyšší, když to provozuju v rozlišení 5760x1080 |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 01:26 | |
| | Nedalo mi to...
prve... to video bylo točené po celém dni běhu P3D a v P3D nemám nastavený plný reload při změně scénáře, takže v paměti byl nějaký balast navíc.
Zapnul jsem DSR faktor 4 a spustil čerstvě P3D, tentokrát jen s defaultní F22. Aby to nebyla 20FPS slideshow tak jedinou věc co jsem změnil bylo že jsem komplet vypnul antialiasing - to DSR ho do velké části stejně nahradí...
Rozlišení 5120x2160, tedy o nějaké dvě třetiny víc než máš ty. Běží to naprosto v pohodě, po přistání zpět na KLGA jsem měl free VAS přes 1GB...
https://www.youtube.com/watch?v=XRLkeG-1b3E (aktuálně ještě renderuje vyšší rozlišení)
Tady je video od Roba Ainscougha - beta tester jak P3D a mnoha addonů.. 4k - https://www.youtube.com/watch?v=BZxa1i_KMj4 ke konci je to i s PMDG NGX, tedy náročnějším letadlem... sviští mu to krásně.
Musíš mít něco strašně přehnaného, pokud ti to padá
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 20:24 | |
| | Hele, priznej... Ze ty mas vlhky sny o p3d?
Jinak mimochodem, to ze delaji kosmicky vyzkum a milion dalsich veci, ma na to, jak je programovan prepar asi takovy vliv, jako tvuj pad ze zidle na smerovani zemske osy... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 20:31 | |
| | Je to daleko relevantnější než nějaké příspěvky skalních fandů X-Planu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 20:39 | |
| | Buheheheeee
Zavidis 64 bit a multiplatformnost
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 21:13 | |
| | 64bit ano, multiplatformnost nikoli, naopak v tom vidím velkou slabinu protože se musí dělat ústupky pro každou z platforem na které to běží, pro jednu by to mohlo využít te platformy více.
Podobně fakt že to běží pod OpenGL není ideální, přeci jen se drivery ladí více pro DX a hry které běží pod OpenGL typicky běží hůře než pod DX. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 21:59 | |
| | boze... Kde ty na ty blaboly chodis? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 22:26 | |
| | Co raději uvést konkrétní argument který by "mé blábloly" vyvrátil?
Chceš snad tvrdit že všechny X-Plane addony jsou pro všechny tři platformy? Nezřídka vidíš že nějakou platformu vývojáři vypouštějí... typicky Linux, popřípadě MacOS. A není se čemu divit, zvlášť těch linuxových uživatelů je pár procent (cca 3%, zdrojem jsou materiály LR) a znamená to že musíš dělat support i pro tuhle platformu, která může být neskutečně rozdílní v každé instalaci.
Chceš snad popřít že to co běží jak pod OpenGL a DX běží stejně dobře pod OGL i DX? Třeba Valve by byl neskutečně šťastný, kdyby tomu tak bylo. Valve tlačí svůj SteamOS postaveném na linuxu proto to běží na OpenGL... Ty hry na tom běží podstatně hůře než na Windows pod DX
Tady máš ukázku Valley benchmarku... DX11 je o něco málo výkonnější
https://www.youtube.com/watch?v=XViv0qFxzwA
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 06:32 | |
| | Ustupky neustupky...Ty zasa vidis len to co chces a neakceptujes to ako celok.
Podstata je, ze tam ta moznost lietat aj na inom systeme je.
Ostatne je problem vyvojara, ze sa s tym nevie popasovat.
A ked chces tak strasne porovnavat OGL a DX.
Taky Euro Truck Simulator 2 bezi aj pod OGL aj DX, je multiplaformny a ziadne vykonove alebo graficke rozdiely som teda nevidiel. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 11:04 | |
| | Tak když to mám vzít jako celek, tak multiplatformnost nepotřebuji
Tam kde běží Linux a MacOS běží i Windows, pokud tedy budu skutečně X-Plane chtít a nebyl by multiplatformní,nainstaluješ okna a hotovo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 11:11 | |
| | Najvyssi cast odinstalovat Teba a Tvoje blaboly. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 12:58 | |
| | Běží Windows na HW od Apple? Běží
Běží Windows na PC kde běží Linux? Běži
Běží X-Plane na Windows? Běží
Linux ani MacOS nepotřebuješ k tomu aby ti X-Plane běžel. Windows běží na stejném HW na kterém běží Linux a MacOS.
Všechno výše napsané je validní. Proč je tedy dle tebe vyjádření že pro X-Plane ti stačí Windows blábol? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 16:09 | |
| | Mohu potvrdit. Na mem iMAC-u 27"z roku 2010 (teda celkem staricka masinka) mi bezi Windows 10.
Mohu vybrat zda X-Plane 10 poustet na OS X 10 anebo pod Win 10, pripadne pod Linuxem, ten ale neovladam tak, ze bych se to musel naucit a na to jsem docela lenivy.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 16:25 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 17:09 | |
| | Takže opět máš jen urážku namísto argumentu, a pak kdo tu zcestně plácá nesmysly |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 17:17 | |
| | pokud nejsi "invalid", tak zcela jistě někde pracuješ. Nebo se mýlím? pochlub se |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 17:20 | |
| | Pracuje nevím, ale zaměstnán je někde v dohledovem centru. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 17:47 | |
| | já se ale ptal jeho a zbaběle nikdy neodpověděl. Podle mně je to jen podvodník. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 18:27 | |
| | Ano zloděj a podvodník... tak nějak se často v 4. cenové po 10 pivu označují podnikatelé, že |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 18:26 | |
| | A to jsi zjistil jak?
Ano psal jsem tu něco o dohledových centrech, ale nikdy jsem nenapsal že něco takového dělám. Tedy, nenapsal jsem ani že nedělám, ale takové hře jsme jako děti říkali tichá pošta... Aneb, tvrdíš tu něco co nikdy napsáno nebylo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:11 | |
| | Jsem na mobilu. Ale zitra si dám práci a ten příspěvek se pokusím najít. Vzpomínám si, že tě tam ještě někdo obhajoval, že tam můžeš mít čas na psaní. Jsi lhář a debil. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:21 | |
| | Vždyť to říkám, podvodník |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 22:11 | |
| | Mam obavu, ze jirik to ma osefovany a na slovicka to zas vyhraje...
Byla to diskuse ktera nejak zacla jako kdy jirik pracuje, zentu pinda i pres den... A jeho reakce byla ze ne v kazdy profesi u toho musis furt sedet a neco delat... A nejaky ten dohled padl jako priklad.
Nicmene, proc ne... S jeho znalostmi , ktere jsou dost chabe (vesmes citaty z wiki apod) by to nejaky dohled byt mohl... Ve vetsine pripadu delaji dohled lidi, kteri v pidstate maji zakazano cokoli delat, a jejich jedinou praci je zavolat na predem dane cislo, kdZ se rozsviti cervena kontrolka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 22:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 19:02 | |
| | Taknono dohledat, kde jiricek pracuje, neni zas tak tezky... ma to na linked inu... Jmenuje se to sefira... V profilu sice ma, ze je database specialist na oraclu... Ale tipuju na uklizecku... I kdyz je pravda, zenuklizecky vetsinou nemaj moznost pouzivat firemni proxy k pristupu na net... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:10 | |
| | Proč je pro vás tak důležité zjišťovat kde kdo pracuje? I kdyby dělal tu uklízečku tak o co jde? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:26 | |
| | toto mi pride ako jirkouK druhy nick |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:27 | |
| | me zase prijdes jako polomadarskej kokot |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:30 | |
| | Už Jirkovi z té prdele ani nevylezej. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:31 | |
| | som rad ze si uprimny, ale aspon vidimeze si ritolez |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:37 | |
| | Zbytečná hádka. Podle mne (a některých starších příspěvků) je neletec neletec a s JirkouK bych ho nemíchal. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:52 | |
| | Já myslím že nevím, protože nevím jestli mi rozumíte. Ale Jirkovi bych se klidně složil na nějakou babu, tohle není už normální |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 21:23 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 21:25 | |
| | Tak tohle bych zadny babe neudelal... Chudak holka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 21:44 | |
| | lezi na posteli... nie ja uz o ziadnom P3D a 32bitovej aplikacii nechcem pocuvat ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 21:58 | |
| | Houby, tam by se z něj stal odborník na "mezilidské vztahy"! Slečna by měla 3h přednášku o správné technice, aby to bylo esteticky dokonalé (pocity a funkčnost nejsou důležité, hlavní je, aby se na to dalo koukat!) a hlavně, aby to šlo plynule, byť za cenu snížení množství detailů. Kdyby náhodou došlo na tvrdé přistání, tak to nevadí, však to nedělá kvůli tomu. Hlavně, že se na to pěkně kouká A taky to chce příběhy, jak bývá na swingers party ranařem! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 17:23 | |
| | Ano, budem Ta urazat, lebo si ignorantsky idiot.
Argumenty uz davno padli.
Tvoje P3D je len pre Windows a 32 bit... proste v dnesnej dobe je to zalostne malo.
X-Plane je 32 bit aj 64 bit a bezi na Linuxe, OSX a Windows !
Este nieco ? Nic ? Tak pal do rite.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 18:29 | |
| | Prosím zodpovědné osoby, aby si tady na forech dělali pořádek. Osobní urážky, zvláště pak opakované jsou velice nezdvořilé, běžně jsou takoví uživatelé v případě opakovaní takového chování z for odstraňování. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 18:49 | |
| | Prosim, aby ignoranti nereagovali, ked ignoruju argumenty.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 18:54 | |
| | pak bys tady uz adi tak 3/4 roku nebyl )) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 19:39 | |
| | prosim JM uz ho daj prec, srandy bolo dost |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 20:15 | |
| | ale vždyť tě přece nějaké internetové fórum nemůže urazit, nebo jak jsi to psal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 23:29 | |
| | Uražený nejsem, ale troška soudnosti by některým přispěvatelům neškodila. Možná proto tady čtu o lidech, kteří tady přestali chodit, někdo tu žumpu prostě neunese. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 04:17 | |
| | Od tebe takový příspěvek opravdu sedí rozumbrado |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 21:06 | |
| | názorové rozdíly patří k diskuzi, nadávky a urážky nikoli... konec konců, kolikrát jsme tady někoho posílal do prdele, sprostě mu nadával... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 21:13 | |
| | Juro nerozviřuj chvíli stojaté vody... Vždyť ty si tímto o to sám říkáš... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 22:03 | |
| | Však Švejk taky jen plnil rozkazy, tak jakto, že všem lezl na nervy? Oni ho chudáčka šikanovali, jako tebe |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 06:08 | |
| | Z fora odisli ludia hlavne kvoli takym ako si TY. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 12:52 | |
| | dement dementem zůstává fak by mně zajímalo čím se to živíš. Nikdy jsi mi na to neodpověděl. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 12:57 | |
| | ...chvílema to vypadá, že reklamní agent ORBX...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 1. 5. 2016 / 14:56 | |
| | Jo - a univerzální mistr obezličky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 13:07 | |
| | Jo, presne tak to myslim.
Dal uz pro me diskuze s Jirkou postrada smysl. On by dokazal blabolit v nekonecne smycce do skonani sveta, ja to s radosti po par prispevcich zabalim |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 30. 4. 2016 / 14:46 | |
| | JJ, radsej budem x-plane fanatik, ako nestastny majitel P3D s OOM |
| |
|
| | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 18:18 | |
| | Toto by ale platilo, keby si mal aj OS 32 bitovy.
Tam uz by si ziadny FSX (P3D) s nadupanymi addonmi nespustil a hned by to padalo na OOM lebo OS aj SIM by si uzurpovali tie 4GB RAM
V pripade ked mas OS 64 bit a FSX(P3D) tak FSX si moze zobrat celych 4GB a ostatne aplikacie by vyuzivali dalsiu RAM, aj ked by boli 32 bitove, pretoze OS 64 bit moze strankovat viac pamati
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 29. 4. 2016 / 18:30 | |
| | Ja se bavim o 64bit systemu. Tech zminovanych 4gb operacni pameti nemyslim celkovou pamet v pc, ale pamet, kterou prepar muze pouzit... |
| |
|
| | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 08:21 | |
| | ..už se pobili?
-- venku je hezky, běžte raději ven. A když už nemůžete bez lítání vydržet vyrobte si draka nebo pořiďte nějaký houbolet.
Budete udiveni kolik to dá FPS a jaké rozlišení lze dosáhnout....
(ale bacha, taky to občas spadne) |
| |
|
| | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 13:59 | |
| | ... nejaké foto "houboletu" by nebylo??? |
| |
|
| | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 16:34 | |
| | | |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 17:39 | |
| | Já si pořídil takovýhle houbolet Je to pěkné. Na A2A to sice nemá, ale to FPS stojí za to! I ta dynamika se v celku dá... a moc to ani tím pádem nepadá |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 16:32 | |
| | ...nie je to 4K to je pravda...ale lepsie ako sa tu natahovat...
Aj ja som to riesil radsej vonku....
m.
|
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 19:07 | |
| | Koukám, že poletování bylo skoro všude... Hezký. |
| |
|
| | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 18:49 | |
| | No ja taky dostal odpovedi na svou otazku uz v sobotu a od te doby jsem venku |
| |
|
| | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 19:39 | |
| | Já jsem tento spor taky neřešil a užíval si....... |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:01 | |
| | Pěkný! A myslím, že jsi dobře udělal! Taky jsem volil přínosnější zábavu. |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:03 | |
| | Super!!! |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:18 | |
| | Nejsi náhodou taky na tom Jesenickým poháru na LKSU? |
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:32 | |
| | Ne, tam nejsem. Létal jsem místně kolem LKZB a po zimě se zase "rozkružoval" Každopádně poslední dubnový podvečer, kolem 17:15 a ještě pětimetry stoupáky do dvou tisíc AGL, to se mi tedy hodně líbilo. Snad to nebylo to nejlepší z letošní sezóny |
| |
|
| | | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:41 | |
| | | |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 17:22 | |
| | V pátek to bylo lepší, celý den jsem nevylezl z traktoru |
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 19:10 | |
| | Poznávám! Stále stejná sympatická a optimistická (teď mě napadla po moravsku držka ale napíšu) tvář... |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:43 | |
| | Jo, ještě jsem zapoměl dodat, že FPS nic moc, byl lehkej opar... |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 20:53 | |
| | Na opary prodávaj mastičku. |
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 21:09 | |
| | | |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 21:22 | |
| | Pěknýý, tiše závidím |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 2. 5. 2016 / 21:46 | |
| | ...no sláva, ještě tu zůstali i normální lidi....občas sem mrknu a je to vždycky to samé - Jirka proti zbytku péráku s různými obměnami v nesmyslných megasekvojích o ničem.Hoši si tady vesele poměřují nádobíčka a obvykle zapomenou, o co šlo bylo v prvním příspěvku. Doufám, že ti co stáli za vyštváním Kendyho z péráku si denně drbou hlavu a prosí Boha za odpuštění.Ano, dobře na péráku už bohužel bylo....a je to dávno! |
| |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 09:00 | |
| | No je fakt, že kdyby se do sebe pustili Kendy a JirkaK, tak to by mohla byt teprve sranda. To by se mastily pocitadla! |
| |
|
| | | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 09:35 | |
| | To teda jo, to si snad ani nedokážu představit... |
| |
|
| | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 3. 5. 2016 / 19:38 | |
| | | |
|
| | | | | | | Přešli byste znovu z Prepar3D v2 na v3? 15. 5. 2016 / 18:42 | |
| | Kluci ostuda . Snad 5 dní o ničem. Přečetl jsem to od začátku. Nevěřil jsem že to je i od seriozních osob, které znám a s kterými jsem slušně komunikoval. Povaha se pozná i podle více příspěvků zde. Není tam někde i jistá omezenost osobnosti? |
| |
|
|