| | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 13:25 | |
| | | |
|
| | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 13:30 | |
| | Vykreslovani v plny parade najednou je pekne videt cca. v 0:50 na tom videu, kdy se tam zcistajasna zjevi zluty letadlo |
| |
|
| | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 14:05 | |
| | P3D nevlastním, ale to jak se to děsně škube je vlastnost? Z toho by mi teda asi po chvíli hráblo a měl bych děs a hrůzu se okolo sebe rozhlížet. Zaujala levitující a mizející světla na RWY (2:42) moc pěkné. Nezjevují se jen letadla, ve 2:56 se obdobné kouzlo stane i s hangárem a ve 3:00 vyroste celá věž i s hospodou a při jakémkoli švenku v průběhu letu roste celé letiště. Ve 3:03 zase zničehonic zmizí kus mraku. Podle pytlíků fouká od moře, komíny kouří neochvějně kolmo vzhůru. No nevím... jestli to má být top z díly ORBX a P3D tak tedy dost zklamání. |
| |
|
| | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 16:33 | |
| | žádné cukání nevidím, může být problém u tebe v samotném přehrávání videa, internet je plný reportovaných problémů s fullHD a 60FPS videy na YT.
Navíc... 5 generací stará i7 a tři generace stará grafika... počítač za pár tisíc... výkon vzhledem k železu výborný...
btw tvoje rostoucí hospoda nebo letiště... načítají se textury, s tím nemá ORBX co dělat, je to vlastnost a ve FSX jsou tyhle věci ještě patrnější, v P3D to je to dost eliminováno... souvisí to s level of detail, ale to v X-Plane neznáte a proto potřebujete podstatně víc paměti
|
| |
|
| | | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 19:45 | |
| | Zkoušel jsem to video na 5 PC s různými OS a zřejmě mají všechny onen reportovaný problém. A nebo jsi ty už tak zpitomělý, že se ti to zdá plynulé. Jiné vysvětlení nemám. Může prosím někdo (vyjma JirkaK alterega) sdělit, že při rozhlížení to má vždy plynulé?)
btw to není moje rostoucí hospoda, ale tvoje... nebo spíš těch kteří si to koupí. A považuješ toto za eliminovaný problém a výborný výsledek P3D pak se tím ledacos vysvětluje. A máš pravdu, tohle v XPL neznáme, proto jsme někteří udiveni
ta poslední věta by se vůbec dala do kamene tesat...
" ale to v X-Plane neznáte a proto potřebujete podstatně víc paměti "
Čtu si jí už po 10té a pořád ji nemůžu pochopit.
- Tak že když si tam Ty strčíš víc paměti tak to taky nebudete znát? - Aha.. asi ne
- A nebo je chyba že to neznáme a správné je to znát? - asi taky ne.
Já tomu nerozumím.
p.s. nějak jsi nekomentoval ty světla... to je taky normální?
|
| |
|
| | | | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 20:22 | |
| | HTML5 aj FLASH seka...
A neni to pomalym streamovanim 1080p60 alebo 720p60.
Autor videa mal hodne male FPS.
|
| |
|
| | | | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 22:15 | |
| | Taky se mi to kouše ale je to ještě použitelné |
| |
|
| | | | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 22:59 | |
| | Taky to nevidím plynulé. Po minutě jsem to musel vypnout, tahalo mě to za oči. |
| |
|
| | | | | | | | ENNK Norvik 27. 4. 2016 / 12:49 | |
| | Dej si bábu s dědkem, ono to pak bude mnohem plynulejší |
| |
|
| | | | | | | | | ENNK Norvik 27. 4. 2016 / 13:14 | |
| | Pokud se někde cestou nevzpříčí mrkvička |
| |
|
| | | | | | ENNK Norvik 26. 4. 2016 / 06:27 | |
| | Vyzkoušeno doma a teď i v práci a cuká se to docela nepříjemně... Ale je možný, že JK rychle mrká, nebo má nějaký tik a trefoval se do toho cukání u videa... Tím pádem to skutečně vidět nemohl... |
| |
|
| | | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 23:28 | |
| | Ono to cukani muze byt zpusobeno dilem i tim, ze fps v tom flightsimu bylo odlisne od 60fps (ve kterych je to video) a dalsim vlivem muze byt i rozdil fps videa (60) od nastavene obnovovaci frekvence na displeji divaka... |
| |
|
| | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 13:44 | |
| | škoda, jestli je to "nenáročné" jako New York X, tak bohužel nic pro mě |
| |
|
| | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 14:41 | |
| | Narvik příteli, Narvik.
Shodou okolností teď doma čtu knihu Narvik o přepadení Norska na jaře 1940. |
| |
|
| | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 18:10 | |
| | Neuvěřitelně dobrý výkon, 20FPS. Ale vypadá to hezky, až se mi chtělo skoro napsat, že mi ten orbx někdy chybí. |
| |
|
| | | | ENNK Norvik 25. 4. 2016 / 18:44 | |
| | Bavíš se o New York X v2?
https://www.youtube.com/watch?v=BZxa1i_KMj4
má TitanX, ale ten je ve většině videa hodně nevyužitý (cca 60% load). Později tam jde vidět i vytížení CPU (8 jádrová i7 s vypnutým HT na 4.6GHz) i to core 0 nedostává čoud...
Jinými slovy těch 30FPS co mu to dává je limit v refresh rate (vsync on) jeho 4k televize. Defaultní scenérka poběží podstatně hůře
A tady je i odůvodnění toho proč je to podstatně výkonnější než třeba takový ORBX nad Londýnem, který mimochodem zdaleka nevypadá tak dobře...
One technique is to place a lot of object textures into a single file to reduce the draw calls ... you can see where this is happening in some spots of NY, there is a group of buildings where the texture will flash black then reload ... the flashing to black is a long standing problem with "Zoom" level going back to FS98 I think ... but it help demonstrate the use of one DDS texture file being used for multiple objects. |
| |
|
|