| | | Nová scenerka LKMT 5. 4. 2016 / 10:43 | |
| | Ahoj. Neví někdo z vás, jak to vypadá s novou scenerkou na LKMT? Ta aktuální bohužel na P3D blbne, a nejsou tam vidět žádné budovy. Díky. |
| |
|
| | | Nová scenerka LKMT 12. 4. 2016 / 18:07 | |
| | Nejen to, taky to poradne nesedne na ortho.
Aby se zobrazovaly budovy v P3D, musi se prekonvertovat bglcomp z FSX SDK. Umi to docela hezky ModelConverterX.
Jestli ti da Ivo autorsky souhlas, postnu ti link, kde si muzes stahnout verzi, kterou v P3D pouzivam ja po prekonvertovani a srovnani na ortho.
Ivo, delas tu novou verzi LKMT FSX nativni (cize zadne FS2004 objekty), aby to bez problemu slapalo I v P3D? |
| |
|
| | | | Nová scenerka LKMT 12. 4. 2016 / 21:56 | |
| | Jo, klidně si tu starší upravte. Mi se práce na té nové pořád protahuje... jak jsem se už rozjel, tak mi zas začlo být ouzko z povinností a zas jsem na to 2 měsíce nešáh... snad to letiště bude ještě existovat, jak to dodělám... Moc rád bych co nejdřív vypustil aspoň nějaký základ, který pak postupně po kousíčkách budu vylepšovat, ale do toho je pořád ještě celkem daleko :/ Poldovi kleknul PC, tak se k tomu taky nedostane, tak to trvá a trvá...
Objekty exportuju 2x, FSX nativní a FS9 nativní, takže mi to běhá jak ve FS9, tak ve FSX/P3Dv2 (v1,4 a v3 jsem ještě nezkoušel, ale na novém noťasu budu mít v3, tak budu zkoušet tam). Textury držím do 1024x1024 px, takže budou stejné detaily jak ve FS9, tak ve FSX/P3D.
Obrázky jsou z FS9, protože je pro mně rychlejší to testovat zatím tam kvůli kompu. Na obrázcích je prakticky všechno, co jsem na tom zatím udělal, takže vidíte, že to ještě není použitelné (nejsou noční textury, nejsou světla, není afcad, nejsou dodělané pojezdovky a approny se značením... chybí toho ještě hodně).
Sory za dlouhé čekání, taky bych to už měl rád hotové :/ |
| |
|
| | | | | Nová scenerka LKMT 12. 4. 2016 / 22:02 | |
| | Diky za echo.
Zadnej stres, jsou dulezitejsi veci na praci.
Alespon je na co se tesit |
| |
|
| | | | | Nová scenerka LKMT 13. 4. 2016 / 05:48 | |
| | ORBX, třeste se |
| |
|
| | | | | | Nová scenerka LKMT 13. 4. 2016 / 12:10 | |
| | nebo naopak. ORBX scoutuje talentované autory freeware, kteří pak dostávají nabídku dělat pro ORBX... Někteří autoři například dělali na OZx, autor ESSA byl také rekrutován nedávno když to letiště snad dělal v původní verzi free. |
| |
|
| | | | | | | Nová scenerka LKMT 13. 4. 2016 / 12:39 | |
| | No vida |
| |
|
|