| | | A2A T-6 Texan 30. 3. 2016 / 23:26 | |
| | Zdar všem simptákům...
tak co, kdo už jste Texana pořídili? Já jsem to dnes nevydržel a musel jsem...když pominu že při seznamování mi nejprv zdechla myš a pak zvukovka tak to bylo zajimavé...nemám s ničím podobným žádnou zkušenost, ale je to po delší době, co mě něaký addon okamžitě přesvdčil, že to bude dobrá investice a že se zapotím než se s tím alespoň trošku naučím...
V první řadě bude potřeba poštelova joy...druhá věc bude naučit se žít s tím motorem...no a třetí s tím nějak rozumně pojíždět, ale to myslím vcelku výrazně souvisí s nastavením joy a v tomto případě tedy hlavně pedálů...
každopádně je to pecka a chtělo by to nějaký moooc pěkný repaint na Plzeňský Harvard...ideálně brzo, tak abych se do toho nakonec nepustil sám (protože to bylo o nervy...trochu mě photoshop i živil, ale prostě ten software nemám rád...přijdu si vždycky jako barvoslepý ) |
| |
|
| | | A2A T-6 Texan 30. 3. 2016 / 23:34 | |
| | Mě se líbí jak reaguje trim výškovky. Na Saitek multi panelu typicky musí točit docela intenzivně, u texana stačí pohyb jen pár mm.. oproti Skylane nebo i Comanche se to trimuje "samo".
Už si při pojíždění zjistil jak to reaguje na řídící páku, potlačením se to zadní kolo uvolní a točíš v podstatě na místě.
Zajímavé je i brždění, při brždění stačí jeden pedál sešlápnout pomaleji a jde to krásně do smyku. V tom intro videu to popisovali jak si s tím vyhráli.
Co je špatného s motorem? Jediné čeho jsem si všiml je že chcípne když to nechám nějakou minutu dvě nastartované na volnoběh |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 09:12 | |
| | na moturu nic špatného není, jenom je potřeba si na něho zvyknout...je to změna oproti tomu co běžně létám...a hlavně zpracování je někde úplně jinde. |
| |
|
| | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 09:12 | |
| | Škoda že změna atmosféry poslední doby odsud vypudila i ty, kteří Harvarda (Tedxana )létají i ve skutečnosti. Bylo by jistě zajímavé zkušenbosti simulátoru porovnat s realitou... |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 09:12 | |
| | tj |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 13:21 | |
| | V niektorom (myslím že vlaňajšom) AeroHobby bol pefektný popis pilota o lietaní na Harvarde, bohužiaľ kompletných 6 ročníkov som rozdal kamarátom na letisku, takže už neviem v ktorom to bolo. Teraz v druhom čísle 2/2016 Radim Vojta na deviatich stranách podrobne popisuje lietanie s Jak 3. Veľmi zaujímavé čítanie... |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 13:31 | |
| | | |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 15:18 | |
| | | |
|
| | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 15:43 | |
| | Zrovna včera jsem Texana zkoušel právě na líních a říkal jsem si že by bylo fakt hezký mít ten repaint co mají Classic Trainers pustil by se do toho někdo? |
| |
|
| | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 16:32 | |
| | To je ta liverka co je v tom článku?
Tedy tohle (má jiné číslo)? |
| |
|
| | | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 19:06 | |
| | Číslo je 7696 ale tak to už je detail |
| |
|
| | | | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 19:07 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 20:55 | |
| | to co je na screenshotu a pak ještě s jedním jiným číslem, dokoce bližím tomu českému je ke stažení na A2A forech.
kmarciniszyn už tam autora žádal o změnu na toho v čechách |
| |
|
| | | | | | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 08:18 | |
| | Takže repaint bude!! Během víkendu mi psal na A2A foru, že by to mohl dát. Ješě jsme se bavili jestli tu puvodní s Marisou Miller nebo po obnovení té oranžové...
bral bych spíš ten "ochozený" |
| |
|
| | | | | | | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 09:26 | |
| | Nene, ta samolepka s Marisou není originál, tu si tam dal předchozí majitel !
Ale když už se v tom bude rejpat, tak může udělat obě dvě verze |
| |
|
| | | | | | | | | A2A T-6 Texan 6. 4. 2016 / 08:04 | |
| | tak už jsem dostal repainty (jsou oba, s pi upkou i bez) k nakuknutí. Vzhledem k tomu, že to není žádná komerční práce, tak na tom nehledám muchy a vracím zpátky info, že je to fajna může to jít ven |
| |
|
| | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 20:46 | |
| | vsadim se že Krechi už ho má |
| |
|
| | | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 21:32 | |
| | Nedivil bych se tomu |
| |
|
| | | | | | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 23:04 | |
| | Repaint nemam Zatim |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 16:24 | |
| | Keď už kuma spomína ,,staré" časy, bývalo zvykom uctiť si niekoho, kto si to z akéhokoľvek dôvodu zaslúžil. Takže pripomeniem:
tonde - všetko najlepšie k dnešným narodeninám. A bacha na fernet !
(Dúfam, že sa namýlim ) |
| |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 19:26 | |
| | Pripájam sa k blahoželaniu. |
| |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 31. 3. 2016 / 20:51 | |
| | Živijó Tonde, mnoga ljeta a ať to létá |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 14:02 | |
| | Lítá to stejně jako dvěstěpětka, akorát jez toho vidět ještě větší hovno Žere to stejně, jen to, co je v litrech, tak je v galonech To jsou mé malé zkušenosti po pár letech pod dozorem toho kruťase |
| |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 14:40 | |
| | ale pro takové chudáky jak su já, co se na tu možnost realu vysrali z vlastni připosranosti a lenosti je ta T6 v simu fakt špička |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 18:21 | |
| | | |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 19:17 | |
| | Vím, že život je změna a že dvakrát nevstoupíš do stejné řeky, ale po těch časech se mi moc stýská. Dík za připomínku. |
| |
|
| | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 21:34 | |
| | ....přiznám se, že zdejší davové šílenství naprosto nechápu, i když jde o Radima...konečně i on ve svém 5-ti dílném elaborátu napsal, že T-6 je prostě lokomotiva, které chybí motor.....bože hoši, vždyť je to cvičná mašina, pomalá, hodná a hlučná, ale bez výkonu a hlavně to není žádný plnokrevný WARBIRD.Takže jestli to A2A udělal podle reálu, tak je to prostě stejná zdechlina....to si raději vezmu Spitfire od RealAir, abych si v simulátoru užil. Asi jsem zkažený ukázkami opravdových warbirdů na leteckých dnech, ale z ukázek T-6 nikdo na kolena nepadne. Jo, nikomu to nadšení neberu, ale nechápu jej..)) |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 21:44 | |
| | Myslím, že zde nikdo výkony Texanu nehodnotí a ani nepřeceňuje, diskuze je o zpracování modelu. |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 22:48 | |
| | Právě že to není plnohodnotný warbird a je to cvičný letoun jsem viděl už několik příspěvků po různých diskuzích že lidi, kteří warbirdy nelítají, si právě tohle letadlo rádi koupí. Navíc když je tak precizně zmáknuté, což by i důvod proč jsem si ho koupil já. Jasně je to líná a pomalá mašina, ale strašně mě baví. Na zemí to umí pěkné psí kusy, lítá to v podstatě samo... |
| |
|
| | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 23:18 | |
| | Aaa, pan je znalec! Muzu te ujistit, ze zajimavou ukazku T6 si uziju mnohem vic, nez kdyz tam nekdo 2x zavrci s plnohodnotnym warbirdem a udela do toho jeden stoupavej vykrut.
Ono totiz zaletet poradnou ukazku prave s takovou zdechlinou da celkem dost prace. |
| |
|
| | | | | A2A T-6 Texan 1. 4. 2016 / 23:52 | |
| | ....ne každý, kdo warbirdy předvádí to umí a někteří by to měli mít rovnou zakázaný, jak jsem se loni na MAS opět přesvědčil.Nícméně z Texana se prostě víc dostat nedá, akorát kravál..), i kdyby se Radim rozkrájel...) |
| |
|
| | | | | | A2A T-6 Texan 2. 4. 2016 / 07:57 | |
| | Ale uchu lahodící kravál |
| |
|
| | | A2A T-6 Texan 7. 4. 2016 / 23:08 | |
| | | |
|
| | | | A2A T-6 Texan 7. 4. 2016 / 23:24 | |
| | 1. nemá správné registrační číslo do aircraft.cfg...
2. typický problém s texturou pod zadní částí canopy při použití třetí verze canopy. První dvě jsou stejně velké, třetí je vzadu o něco delší a mohutnější, pod tím zadním segmentem se pak správně nezobrazuje kus textury.. normálně je tam nějaké červené heblo, to v té třetí verzi není a celý kus plechu je jiný.. tímhle trpí kdejaký repaint texana. |
| |
|
|