FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prepar3D v3.2. Jeden příspěvek | Celý strom
Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 14:22
JirkaK
http://prepar3d.com/SDKv3/LearningCenter/what_is_new/new_v32.html

Hodně zajímavých bug fixů
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 16:36
oldboy
Uz se tesim na nove video z verze 3.2
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 17:14
LAKY911
Nějaká zásadní změna?
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 17:27
JirkaK
http://prepar3d.com/SDKv3/LearningCenter/what_is_new/new_v32.html dost změn...

mezi ty zásadnější...

Improved overall rendering performance
Rendering and Performance Updates
Reduced GPU memory bandwidth usage
Increased autogen building draw distance
Fixed memory leak that would occur when using panel serialization
Fixed bug that increased load times for certain third party add-on sceneries
Fixed runway line aliasing seen with higher dynamic reflections settings
Fixed bug that could cause autogen buildings to float in some cases
Fixed bug that could cause fresnel color issues in certain materials
Fixed bug that could cause certain bump textured models to flicker
Fixed visual bugs with certain specular map textures
Fixed bug that could cause scenery and bridges to move with 3D waves
Fixed bug that prevented mouse clicks from processing in certain aircraft

Shoreline waves now appear along coastlines
Subsurface scattering effect now applied to SpeedTree leaves
Pressurization system now simulated for non-user aircraft
Toned down wind effect on SpeedTree trees
Improved vegetation alpha to coverage
Extended max range of saturation slider in UI to 2
Reorganized several UI screens

a mnoho dalších
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 17:43
JirkaK
a ještě jedna...

Reverted default scenario weather to Fair Weather from Cold Fronts to prevent wind from pushing aircraft to the right


alespoň jde vidět důvod proč si na to někdo stěžoval a někdo ne... stěžovatelé vycházeli z default scenaria.
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 08:27
Johnny pilot   
Ty si vezeš v kabině ptáky?
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 12:42
JirkaK
Bohužel nerozumím kontextu otázky.
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 23:14
Johnny pilot   
No ono to mělo směřovat k těm videím, cos sem nahrál, bo i po odlepení od země slyším, jak ti tam cvrdlikají ptáci
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 23:15
Luděk Ch.
Však ptáci přece nechodí jen po zemi, ne?
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 08:40
JM   
Urcite jsou slyset pres bezici motor...
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:03
JirkaK
V A2A ten motor moc slyšet nejde
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:09
JM   
Tak ono mi prijde ze to celkove je kravina a je jedno, jak moc nebo malo slyset motor u konkretniho era je. Proste pokud motor bezi, tak mam za to, ze ptaka neslysim. Nepamatuju si, ze bych nekdy v aute slysel cvrlikajici ptacky... a to letadlo je radove horsi jak auto
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:18
JirkaK
a proč mi to říkáš, já ti s tím nepomůžu. Nechceš/nelíbí se ti to, tak si navyš hlasitost motorů a případně stáhni ambient zvuky. Problem solved.

Kdyby to byla taková kravina jak píšeš tak to bude denně někdo řešit na support forech. Zřejmě je to ale něco s čím si zákazníci ORBX dokáží poradit sami, nebo jim to tam nevadí a třeba to i vítají.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:32
JM   
Kliid, ja jsem smiren s tim, ze u tech, co litaj MSFS, je fyzika sprosty slovo
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:35
JirkaK
Hele a jak to souvisí s ambient zvuky v ORBX scenérkách?

Mimochodem, proč leckterý uživatel X-Plane mlsně slintá po Cessně od A2A a říká že nic takového pro jeho sim není? Fyzicka v MSFS problém není, pokud vývojář usoudí že je potřeba, bude tam.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 10:35
biblbrox   
Jirko, nic ve zlým, ale teď tady nikdo neřeší rozdíly mezi A2A a letadly pro XPL.
Čili- co jsi tím chtěl říct v odpovědi na předchozí debatu? To mně uniká.

 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 11:52
mano
uz zacina mat alergiu na xpl
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 12:38
JirkaK
JM v reakci na to že si může vypnout či snížit intenzitu ambient zvuků přišel s narážkou na fyziku v MSFS.

Pouze na to reaguji ve smyslu že proč v simulátoru, který je svou fyzikou naprosto geniální jeho uživatelé "pláčou" že A2A Cessny jsou to nejlepší co jde do simulátoru dostat (myslím v rámci cessny), a nejde jen o věrnost simulace systémů, vizuální kvalitu, ale mimo jiné právě o to jak to lítá.

Jinými slovy, i když to není dostupné v základu, autor letadla si to může hacknout a řešit vlastními silami, což právě A2A (a nejen A2A) dělají a mohou to dělat dokonce lépe než by mohl simulátor, vzhledem k tomu že to ladí pouze pro jedno konkrétní letadlo.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 15:50
biblbrox   
Ok.
A2A je perfektní, o tom žádná (ještě teď se mně v šuplíku válí dvd se zálohou C172).
Akorát tvoje prezentace, že uživatelé xpl pláčou po A2A, je hodně přestřelená. Pokud by mně A2A produkty tak moc chyběly, klidně bych přešel na P3D. To ale nemám zapotřebí, protože vcelku vím, co mně může Prepar nabídnout a těch pár dobrých věcí to rozhodně nezachrání, tudíž zůstávám spokojeným uživatelm XPL.
Zároveň ti ale neberu tvůj názor, že je P3D lepší než XPL. To je tvoje věc.
Jen prosím přestaň dělat mluvčího komunitě, jejíž produkt nemusíš. Názory v diskuzních fórech jsou různé, ty si z nich vybíráš ovšem jen ty, které ukazují Prepar(FSX) v lepším světle oproti XPL a tento názor pak prezentuješ jako fakt.
Prostě abych to shrnul- klidně prezentuj tvůj vlastní názor, ale tvrzení typu "uživatelé touží" nebo " komunita potvrzuje" a podobně, mně silně připomíná dnešní praktiky ruzných "nezaujatých" sdělovacích prostředků, které nám nenápadně podsouvají, co si máme myslet. A na to jsem fakt alergickej...





 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 16:13
JirkaK
"pláčou" - bylo to samozřejmě nadsazeno s uvozovkama.

Nezřídka ale čtu nebo slyším jak někomu addon dosahující této kvality chybí. Aerofoil sice patří mezi kvalitnější letadla pro X-Plane, ale pořád má na A2A co dohánět.

Když napíšu že uživatelé po něčem takovém touží, tak nepíšu nic nepravdivého. Nikde tam totiž není napsáno, že to dělají všichni.

X-Plane nemusím to je fakt, ale v tomto případě to s tím nemá co dělat. Je to konstatování lidí, kteří lítají exkluzivně v X-Plane.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 16:57
Aldaran
Uživatelé FlightSim touží aby už šel konečně JirkaK opruzovat jinam!

Vycházím z definice:
JirkaK: Když napíšu že uživatelé po něčem takovém touží, tak nepíšu nic nepravdivého. Nikde tam totiž není napsáno, že to dělají všichni.


Pochopil jsem to správně?



 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 17:03
JirkaK
Naprosto.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 17:43
biblbrox   
Tím Aerofoil asi myslíš Airfoillabs a jejich Cessnu 172, že?
Mimochodem, za touhle nejlíp provedenou Cessnou pro XPL stojí Slovák Juraj Rovenský tvořící v Brně (pokud se pletu, tak mě někdo opravte).

Tvou logikou stačí, aby si dva lidi něco napsali a hned to tady můžeš prezentovat jako fakt.

 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:08
JirkaK
Jo, tuhle jsem myslel a ano vím že autor je někde odtud. A ano je to jedno z lepších letadel do X-Plane a nejlepší dostupná cessna pro X Plane. Ne však nejlepší cessna pro letecké simulátory.


Hypoteticky ano, stačí... možná to nebude moc vypovídající, ale hovoříme teď o pravdivosti. O tom že Cessna od A2A je to to nejlepší ti potvrdí mnoho lidí nehledě na příslušnost k simulátoru nebo nehledě na příslušnost ke konkrétní diskuzi.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 12:38
Charles   
A jak ta vaše fyzika v xpl nebo msfs mimo jiné souvisí s tou pevnou židlí na které u toho sedíte a která je rovněž důležitá pro celkový vjem letu? Když už je řeč o virtuálním letání.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 16:23
xWing   
Ak si to nepochopil, tak FYZICKY nie je mozne, aby pri zavretej kabine a beziacom motore bolo z vonku pocut nejake vtaky.

to: JirkaK
Nereaguj, lebo zasa budes mlet o abient zvukoch ako sa daju stisit.
Ano vieme.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 17:11
JirkaK
když si ty zvuky nechceš zredukovat, tak je holt slyšíš.

Ale jak to souvisí s tím zda je či není něco v reálu v letadle s běžícím motorem slyšet nebo ne.

Ty totiž nesedíš v letadle s běžícím motorem ale před monitorem a nějakou elektronickou krabicí a hraješ video hru.

Kdyby to zákazníkům vadilo, tak to budou reklamovat. Z jejich reakcí jde ale spíše vycítit že se jim to líbí.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 17:40
xWing   
Asi su v ORBX padnuty na hlavu, ze tie zvuky automaticky nestisili, nemaju vobec vyledene ambient zvuky.
A TY si potom vymaz vyraz "simulator" z nazvu tej Tvojej video hry.
Ja na monitore vidim simulaciu kabiny lietadla s pristrojmi a krajiny v pozadi, kde niekde su asi simulovane vtaky, ktore by som podla realu nemal pocut, ale nejakym zahadnym sposob ich pocujem.



 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:03
JirkaK
No však to už jsem tu někde psal, že jim to napiš jací jsou to pomatenci, třeba tě vyslyší.

Já na slově "simulátor" nelpím, nicméně Simulátor je platné označení žánru počítačových her.

Vidíš, já tam taky slyším ptáky, které bych v reálném letadle nejspíše neslyšel. Pro mě jednoznačné plus a oživení jinak monotonního chodu motoru. Kačeny jsou ale méně vlezlé. Navíc stejně při tom třeba koukám na telku nebo na nějaké videa na internetu (zase něco co v reálném letadle moc dobře nejde), takže mám volume motorů níž (hlavně Turbine Duke strašně řve), popřípadě umím použít klávesu Q.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 20:42
xWing   
Tak co to furt riesis a mat neustalu potrebu posledneho slova.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:06
JM   
To je prave to, co je na tom celkem smutny, ze zakaznikum v simulatoru nevadi zjevny rozpor s realitou A pritom se to zjevne o realitu snazi, letadlo vypada jak zivy, krajina jak ziva, u A2A kontroluju a muzu dotahovat sroubky, takze uplna videohra to neni. Proc treba v P3D nejsou letadla jak v Crimson Skies? Pak bych vubec proti hlasitejm ambient zvukum jako grcani kosatek a kviceni prasat nic nemel, protze bych to nebral jako simulator
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:17
ondras   
Zas Kua řešíte s*ačky. Jiřík náš oblíbený to má asi blbě nastaveno. Já v letadle žádný kačeny neslyším. Něco jiného když obcházím vypnuté éro. To i mouchy lítají. To v Xplénu nemáte HéHeč
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:40
mirda   
a tak to teda průser je neboť mouchy lítaj a tak maj bejt v každym simu!!! Njn máš to teda lepší
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:41
JirkaK
Ano, v tom bude zakopaný problém, jiné nastavení...

Například tady: https://www.youtube.com/watch?v=GBBW7zaE7NM na začátku slyšíš nějakou sbíječku či co, jakmile naběhnou motory (i palivová pumpa to téměř přeřvala) tak už to slyšet nejde.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 19:03
JirkaK
A ještě k tomu nastavení, ona to taky mohou mít špatně kluci z A2A. V případě toho videa jsou zapojená sluchátka.. když tu funkci použiješ zmírní se zvuk motoru ale na ambientu se to tuším neprojeví. Vyzkouším si to a pokud se to potvrdí, tak jim to dám jako support ticket
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 19:07
ondras   
Tak asi to borci z A2A nemají sladěno s borcama od ORBX
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:20
JirkaK
Řekl bych že je to o přístupu. Zákazníci ORBX to vnímají jako příjemný bonus nehledě na to, zda to berou nebo neberou moc vážně.

Najde se jistě skupina, kteří lpí na 100% věrnému podání a těm to holt vadí, byť takovou jsem na support forech nepotkal.

Pak se určitě najde i skupina těch, kteří to nekoupili, nepoužívají to, ale vermomocí si do něčeho kopnout a ukázat jaký je to nesmysl
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:18
Pips   
Čamráci jsou v letadle normálně slyšet - ale jenom když se ti odrazí například od kabiny
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 10:15
pawlick
Já nevím, mě když šestkrát zdechnul motor u dvouplocha, tak byl slyšet jen můj řev do prdele, doordele, do prdele. Ale žádný vrabce jsem tedy jako neslyšel. Tak nevím
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 10:26
Fabo™   
Clovece, sestkrat? Ten svet proste po tobe chce letat plachtaky
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 10:29
Pips   
Tak příště zkus neječet tak nahlas a budeš vědět
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 11:17
pawlick
Příště už do toho nevlezu, i kdyby to mělo sebelepší grafiku
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 11:41
Pips   
Budeme holt muset najít nějaké zástupné důvody k naší barové zájmové činnosti
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 12:15
pawlick
Přeškolíme JirkuK a zbytek Péráku na Bábu s dědkem, případně Vnučku se psem
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 11:38
FSPilot   
A co jak ti nějaký pták sedí u rádia a stojí na klíčování?
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 11:56
JM   
Teda ze i takovy nepravdepodobny pripady budou u ORBX simulovat, to me fakt nenapadlo Jsou holt dobri, proste premiovi vyvojari
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 12:11
FSPilot   
To víš... , ale ještě musí hodně makat, než z nich budou takoví developeři, jako je Jirka
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 23:30
JirkaK
Jasně, už mi to došlo, jsem na ty ambient zvuky zvyklý, tak to ani nevnímám. ORBX scenérky, i ty free nezřídka nějaké ty ambient zvuky obsahují.. někdy je to cvrlikání ptáků, jinde zase slyšíš kačeny co si seděj na rybníku vedle dráhy, někde bušej dělníci... u některých scenérek se to dá explicitně vypnout nebo obecně potlačit v sound settings.
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 01:07
JirkaK
Tak jsem něco natočil...

https://www.youtube.com/watch?v=_zm2DN5jSq8 (teď se ještě počítá vyšší kvalita)

Bohužel jsem si všiml až po tom, že karta běží na defaultních taktech, takže cca 15% výkonu méně. Udělal jsem pak ještě jedno kratší s přetaktovanou kartou

https://www.youtube.com/watch?v=-aIrZZXF3F4


Závěry:

Nefunkční aktivace - aktivováno emailem, odpověděli ani ne za hodinku. Problém online aktivací řeší, v diskuzích jsem viděl lidi jmenovat PRO verzi, v academic to možná problém není.

Dynamické reflexe jsou konečně použitelné - viz ten fix, kdy to na runway markings bylo nějaké divné...

Loading ... nekouše se na 6% jak bývá zvykem, ale zpomalí se ke konci, výsledek je možná o pár sekund lepší loading time

Vlny u pobřeží... jdou vidět i na videu.. dřív to tam nebylo.

Celkový výkon... možná placebo, ale zdá se že to běží skutečně o něco lépe.

Reorganizovanémenu... ještě se v něm ztrácím, holt zvyk je zvyk...

GTN, ObjectFLow a ASN neběží... ale to je obvyklé s každou novou verzí, je to otázka max. pár dní.

Celkově... spokojenost. Ještě jsem neletěl v místech kde byl problém s floating buildings, z for lidi hlásí zlepšení avšak ne zcela odstranění... Odstranit se dá samozřejmě reloadem scenery library za letu, to šlo i dřív.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 14:35
Admin
Vypadá to pěkně.

Luxusní přistání!
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 14:48
ondras   
Tak vypadá to pěkně. S tím přistáním bych polemizoval
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 15:00
JM   
Pristani nahodou super, to je vzdycky zlaty hreb celeho videa. Uvod vetsinou preskacu, vim ze P3D s ORBX vypada naprosto dokonale a nema uz cim prekvapit, pristani je ale pokazde napinave do posledniho okamziku
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 15:12
happypetr   
Taky jsem si dal jen to přistání, protože zbytek je moc dlouhej a sedět tam jako kaštan, tak se strachy poseru...
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 15:34
Pan Letadlo   
Na přistání ale vůbec nezáleží!!! Sedíš přece na židli a necítíš, když zlomíš podvozek!!! Pochop že simulace lítání není o simulaci lítání.
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 15:39
JM   
Je o poslouchani cvrlikani ftaku!
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 16:17
Charles   
No, když zlomíte ten podvozek (pokud to model simuluje), tak ta židle na které sedíte se sváma také nahne? Určitě ne. Tak že o tom, který simulátor simuluje lépe nebo ne, je čistě imaginární a jediné co skutečně se simulací lze sloučit do jmenovatele "reálné" z domácí židle, je dle mého názoru jen simulace přístrojů. Takže o nějaké dynamice či snad fyzice tu může být řeč jen v duchu rýpanců příznivců toho či onoho simulátoru. Zkrátka hádky o tom, kdo má většího nebo menšího pinďoura.
Nebo se pletu Pane Letadlo? Vy máte doma něco jiného než monitor, joy a pc bednu?

Tím samozřejmě nechci nějak vyzdvihovat letecké umění pana JK.


 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 17:03
JirkaK
Pro fanoušky svůj styl přistání neustále trénuji a snažím se vymýšlet nové kulišárny
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 18:57
mirda   
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 14:07
Aldaran
No, včera jsem si dal 3 okruhy na http://2u.cz/foto/737lkpr.jpg . Musím konstatovat že z pohledu toho jak hodnotí simulátory experti jako např. JirkaK je to naprostá zoufalost. Grafika proti P3D či FSX strašná, o ORBX se nedá ani mluvit, ptáci tam slyšet nejsou, natož aby se jim dala regulovat hlasitost. Navíc je to nějaký strašně nereálný protože proti FSX se s tím přistávalo hrozně blbě, furt se to muselo řídit, trimovat... 3x fuj.
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 14:45
Pips   
Měl jsi to nechat letět a jít si zatím nakoupit třeba
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 15:17
Aldaran
No.. vidíš, další nevýhoda toho ruzyňského SIMu. Nakoupit si jít nemůžeš, protože jakmile odstartuješ, nejdou otevřít dveře.
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 15:26
pawlick
No to je vrchol. Za ty prachy to má ještě rozbitý dveře.....
 

Prepar3D v3.2.   12. 3. 2016 / 15:50
JirkaK
Jak souvisí tvůj příspěvek s P3D v3.2. počítám že ta krabice ho nepoužívá, alespoň mě o tom tady někdo ujišťoval.

Jak souvisí certifikovaný simulátor určený k výcviku pilotů s počítačovou hrou?


 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 19:02
JirkaK
jj, tuto techniku pro fanoušky zdokonaluji
 

Prepar3D v3.2.   11. 3. 2016 / 18:27
FSPilot   
Je to celé úplně na houno, protože ptáci před bouřkou nezpívají a jsou zalezlí! Takže je jedno, jestli to motor přeřve nebo ne, prostě tam nemají co dělat a tečka!
 

Prepar3D v3.2.   11. 3. 2016 / 23:31
JirkaK
Mě to nepiš, napiš do ORBX že jsou troubové a dělají to špatně.
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 18:38
neletec
Když přeinstaluji i content a scenery, tak stačí pak přeinstalovat pouze FTX Global a nahrát mraky z REXu? Nebo se musí všechny scenerky?
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 18:53
JirkaK
Je to jak myslíš, tedy stačí jen ten global a rex... popřípadě, pokud si měl třeba PreciptionFX, tak je ho třeba aplikovat - content obsahuje letadala...
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 18:39
neletec
jo a gtn v pohodě?
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 18:55
JirkaK
Čoveče ještě nejsem doma a jen jsem to stáhl.

Ad GTN... aktuálně není 3.2 podporován

Stejně tak nepůjde Objectflow, nepůjde ASN... tohle se během chvíle změní...

Pro gtn by mohlo stačit nechat starou verzi prepar3d.exe
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 19:04
neletec
Díky moc
 

Prepar3D v3.2.   8. 3. 2016 / 21:32
JirkaK
Není zač, zatím mám problém s aktivací... nevím jakých verzí se to týká, ale developerské 100%.. problém řeší a právě odesílám email žádost o aktivaci...
 

Prepar3D v3.2.   9. 3. 2016 / 22:14
JirkaK
GTN už má update, stačí pustit GTN Update tool a dát download.

Jinak už je druhá verze v3.2

Včera vypuštěná 3.2.2.16659 a dnes vypuštěný hotfix řešící nefunkční aktivaci 3.2.3.16769
 

Prepar3D v3.2.   10. 3. 2016 / 09:10
JirkaK
a ASN je již taky venku.. build B5912
 

Prepar3D v3.2.   15. 3. 2016 / 02:50
JirkaK
Jen pro informaci.. GTN je sice updatovaná a je hlášeno poměrně dost problémů. Při přepínání/reloadu letadla lidi reportují pád. To se u mě neprojevuje, ale pokud měníš z GTN na ne GTN letadlo, tak GTN už nenajede (bylo i ve v3.1 - nestartuje garmin na pozadí) ve v3.2. pokud si začneš hrát s 2D panelem a klikáš na "HW" tlačítka, tak to padne...

Teď se snažíme najít problém... dostal jsem už druhý dev build GTN 1.14, ale zatím pořád bez úspěchů
33112 B / 750 x 508 / gtn114.jpg
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ