FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stránky úpravu cfg souborů Jeden příspěvek | Celý strom
Stránky úpravu cfg souborů   8. 3. 2016 / 12:28
JirkaK
ještě doplním, že ta příručka stále obsahuje některé běžně přenášené mýty nastavení v nVidia Inspector..


Bod 27 Multi-display/mixed-GPU acceleration: Single display performance mode a multi display pro více monitorový setup...

Tohle je nesmysl, toto nastavení se týký OpenGL nikoli DX, pro FSE irelevantní


Bod 28 Power management mode: Prefer maximium performance

Tohle sice neuškodí, ale pokud to grafika nepotřebuje tak proč ji jet na max. výkon, když to zbytečně žere energii, stejně tak třeba v menu vůbec výkon grafiky netřeba, proč ji držet na maximech, ať se hezky podtaktovává... Třeba moje GTX980 utáhne FSX v pěkném počasí když běží na 540MHz, proč ji puštět na 1500MHz, kde žere 2x tolik...
Správné nastavení je auto, až teprve když se projeví problémy tak měnit... Problémy mohou nastat tehdy, když se grafika za běhu FSX podtaktovává a při potřebě vyššího výkonu to dělá stuttery protože je tam, nějaký delay než navýší svůj takt.


Bod 29 Threaded Optimization
Tohle nastavení se týká OpenGL v DX je irelevantní...



Stejně tak je v mnoha věcech outdatet... Například...

TEXTURE_MAX_LOAD=2048 // Maximum value of 4096 - very frame rate impacting

Na rozumné grafice nemá velikost textur žádný vliv na výkon, má to ale vliv na využitou paměť...


Note: Going into any Setup/Options in FSX will cause the TML value to default to 1024.

Tohle neplatí pro FSX:SE


 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ